Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Paras tähä mennes on ollu kyl: "Hei DaZe katokko nää salkkareit? Oot vähä niinkö se roinatan siit. Ekkai säki muute roinaa?" Kai sitä vähä kasvanu kerta heti pitääs olla roinaas :/

Kehuja tulee mutta päivastoin. Äiti valittaa että minulla on rumat liian isot jalat sammakonreidet hyihyi ja joutuu ostamaan kokoajan isompia housuja käkäkäkä.

Tyttöystävä taas valittaa isosta perseestäni joka on mielestäni hyvin esteettinen ja lihaksikas, lisäksi olen kuulemma jo liian iso kun pitäisi vissiin näyttää Beckhamilta tai Torresilta...

Vittu sanon minä en kuitenkaan ajatellut että treenaaminen noin kovasti rumentaa.

Paras tähä mennes on ollu kyl: "Hei DaZe katokko nää salkkareit? Oot vähä niinkö se roinatan siit. Ekkai säki muute roinaa?" Kai sitä vähä kasvanu kerta heti pitääs olla roinaas :/
Ne vaan katsos vertaa siihen Joonataniin. Jos kehittyy yhtä hyvin, tai niin kuin suurinosa varmaan, eli paremmin kun se = Automaattisesti roinaa.

Kehuja tulee mutta päivastoin. Äiti valittaa että minulla on rumat liian isot jalat sammakonreidet hyihyi ja joutuu ostamaan kokoajan isompia housuja käkäkäkä.

Tyttöystävä taas valittaa isosta perseestäni joka on mielestäni hyvin esteettinen ja lihaksikas, lisäksi olen kuulemma jo liian iso kun pitäisi vissiin näyttää Beckhamilta tai Torresilta...

Vittu sanon minä en kuitenkaan ajatellut että treenaaminen noin kovasti rumentaa.

Tämä kyseinen asia kyllä sylettää rankemman kerran
http://www.youtube.com/watch?v=Nd-KFm4m9gU&ob=av2n jokasen jätkän pitäs olla jättäperse emo. ei täsä muuta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
9v. sälli sanoin kummitädilleen että miksei rupea seurustelemaan mun kanssa kun olen niin lihaksikas ja mulla on hienot vaatteet:) Lämmitti sydäntä vaikka makutuomari olikin 9v.:lol2:
Niin ja sanoi tosiaan että antaisi nykyiselle miehelleen kenkää ja mut tilalle:D

Ei ne oo mitää punttikuvia :D

oh-my-its-linus.jpg

No nyt on muutama kuva profiilissa kansiossa sunnuntain kuvauksista :D
Pylly, missä on pylly? Ei näy yhdessäkään kuvassa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom