Eiköhä niistä jokunen ainaki tonne faceen eksy :D
Älä oo tommonen. Menet nyt laittaan ne tonne punttimimmien kuvat osioon, ni päästään kattoon miltä näyttää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhä niistä jokunen ainaki tonne faceen eksy :D
Älä oo tommonen. Menet nyt laittaan ne tonne punttimimmien kuvat osioon, ni päästään kattoon miltä näyttää.
Ei ne oo mitää punttikuvia :D
Ne vaan katsos vertaa siihen Joonataniin. Jos kehittyy yhtä hyvin, tai niin kuin suurinosa varmaan, eli paremmin kun se = Automaattisesti roinaa.Paras tähä mennes on ollu kyl: "Hei DaZe katokko nää salkkareit? Oot vähä niinkö se roinatan siit. Ekkai säki muute roinaa?" Kai sitä vähä kasvanu kerta heti pitääs olla roinaas :/
Kehuja tulee mutta päivastoin. Äiti valittaa että minulla on rumat liian isot jalat sammakonreidet hyihyi ja joutuu ostamaan kokoajan isompia housuja käkäkäkä.
Tyttöystävä taas valittaa isosta perseestäni joka on mielestäni hyvin esteettinen ja lihaksikas, lisäksi olen kuulemma jo liian iso kun pitäisi vissiin näyttää Beckhamilta tai Torresilta...
Vittu sanon minä en kuitenkaan ajatellut että treenaaminen noin kovasti rumentaa.
Aikuisviihde? Ei niistäkään ketään kai pahastuis tääl foorumil
Tämä kyseinen asia kyllä sylettää rankemman kerran
http://www.youtube.com/watch?v=Nd-KFm4m9gU&ob=av2n jokasen jätkän pitäs olla jättäperse emo. ei täsä muuta.
Tämä kyseinen asia kyllä sylettää rankemman kerran
http://www.youtube.com/watch?v=Nd-KFm4m9gU&ob=av2n jokasen jätkän pitäs olla jättäperse emo. ei täsä muuta.
No ei kyllä sellasiakaa, korkeintaa pikkutuhmia.. :D vähä sekalaista settiä
Hitsit, muakin rupes nyt kiinnostamaan.
Oivoi :D pitää varmaa perustaa joku kuvasivusto :D :D
Ei muutakun jääkaappiketjuun kuva ja loput voikkin laittaa sinne sun kansioon ;)
Oivoi :D pitää varmaa perustaa joku kuvasivusto :D :D
Ei muutakun jääkaappiketjuun kuva ja loput voikkin laittaa sinne sun kansioon ;)
Jaakaapilla on nii kauhee kivoja kuvia jo ettei sinne kehtaa :D
Pylly, missä on pylly? Ei näy yhdessäkään kuvassa!No nyt on muutama kuva profiilissa kansiossa sunnuntain kuvauksista :D