Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Äitiltä tuli kyllä nyt sellainenki heitto suusta että huhhuh piristi päivää het todella paljo.

Söin tuossa banaania kaikessa rauhassa aamupalaksi ja äiti sitten siihen että näytätkin ihan apinalta kun noita syöt aamupalaksi aina, minä siihen tietenkin että tekis sullekkin ihan hyvää niin tämä siihen heitti sitten kuittauksen että ennenhä sun jutut vaan oli perseestä, mutta nyt on naamakin menny samaan osoitteeseen ... Meillä tää äiti-poika suhde on todellakin sitä jotain <3

Äitiltä tuli kyllä nyt sellainenki heitto suusta että huhhuh piristi päivää het todella paljo.

Söin tuossa banaania kaikessa rauhassa aamupalaksi ja äiti sitten siihen että näytätkin ihan apinalta kun noita syöt aamupalaksi aina, minä siihen tietenkin että tekis sullekkin ihan hyvää niin tämä siihen heitti sitten kuittauksen että ennenhä sun jutut vaan oli perseestä, mutta nyt on naamakin menny samaan osoitteeseen ... Meillä tää äiti-poika suhde on todellakin sitä jotain <3

EI saatana mitä vittua :D:D:D

Vaimo tökki reisiä ja sanoi että "Nämähän ovat kuin terästä!". Aikoo tulla itsekin salille ainakin katsomaan kerran miltä homma tuntuisi.

Kyseessä oli tietysti naapurin vaimo.

Oma vaimo puristi nännien kohtaa ja sanoi tutkivansa onko lihasta. Käski jännittää ja sanoi sitten että ei, läskiä on...

Kerran kännireissulla joku randomi kysyi että mitä harrastan. Vastaamisen jälkeen tuli kommentti: "joo eiku miettisin vaa et noi kädet on sen näköset et niil ei oo koskaa tehty mitään" :(

Tänään joku jätkä joka puhu englantia tuli kysymään:"How long have you been lifting?You are pretty buff" ja levitti kädet :D Nyt alko dieetti niin lähtee päältä varmaan melkein 10kg, toivottavasti freimi ei kauheesti kärsi :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tyttö tänään katteli kun tein treenejä kotosalla:"Hyvä iskä,jaksaa jaksaa,kerta vielä",treenin jälkeen "oot sä vahva":)..No,tuli ainakin hyvä mieli..

Uutenavuotena joissain pippalontapaisissa puolituttu tyttö tuli jotain puhumaan poikaystävänsä kanssa (joka käy sillointällöin salilla kanssani) ja jotenkin se meni siihen että se alkoi testailemaan meidän lihaksia. Vähän aikaa kun oli tutkinut niin totesi että olen RHP, ja vielä juuri kyseisellä termillä (mistä lie tietää?) :D Noh, siihen tuumasin että jos minä olen RHP niin kokeile etureittä ja sen jälkeen vielä kerro mielipiteesi, joka muuten oli että kyllä sä treenaat sittenkin näköjään koko kroppaa :) Jälkeenpäin vielä totesi että on luullut minun olevan vain ylipainoinen samalla tavalla kuin suuri osa meistä teineistä, mutta mulla se kuulemma onkin lihasta. tiedä sitten, 176/87kg.... läskiä noin puolet.

Uutenavuotena joissain pippalontapaisissa puolituttu tyttö tuli jotain puhumaan poikaystävänsä kanssa (joka käy sillointällöin salilla kanssani) ja jotenkin se meni siihen että se alkoi testailemaan meidän lihaksia. Vähän aikaa kun oli tutkinut niin totesi että olen RHP, ja vielä juuri kyseisellä termillä (mistä lie tietää?) :D Noh, siihen tuumasin että jos minä olen RHP niin kokeile etureittä ja sen jälkeen vielä kerro mielipiteesi, joka muuten oli että kyllä sä treenaat sittenkin näköjään koko kroppaa :) Jälkeenpäin vielä totesi että on luullut minun olevan vain ylipainoinen samalla tavalla kuin suuri osa meistä teineistä, mutta mulla se kuulemma onkin lihasta. tiedä sitten, 176/87kg.... läskiä noin puolet.

Olisit pyytänyt kokeileen sisäreittä. :D

Istuin salin pukuhuoneessa ja olin tyytyväinen päivän rankkaan treeniin! Onneksi tuntematon mies palautti minut todellisuuteen: "Näytät ihan puliukolta!"

puliukko.jpg

Kai se täytyy ottaa kohteliaisuutena kun olin boksereissa pyörimässä eräiden tuttujen tyttöjen luona ja tulee kysymys käytänkö steroideja.

Kai se täytyy ottaa kohteliaisuutena kun olin boksereissa pyörimässä eräiden tuttujen tyttöjen luona ja tulee kysymys käytänkö steroideja.

Paitsi jos ne aatteli että boxerit ei pahemmin pullota -> munat surkastuneet roinan takia.

Ei se kyllä siitä voinu johtuu. Nää mallit on sen verta hengittävät, että muna kurkisteli monta kertaa haukkaamassa ilmaa :D

Kaveri laitto viestin: Pojan kädet tytön vartalossa. ...ei kuulosta kauheen isolta, lannistuin.

Suositut

Back
Ylös Bottom