Tiedät siis mitä tehdä.......
Mehevät naurut :D , kiitos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedät siis mitä tehdä.......
Kyllä oon osittain samaa mieltä "ohutkäden" kanssa. On paljon mielekkäämpää verrata itseään siihen lajia harrastavaan väestöön, eikä mihinkään tavallisiin tallustajiin, jotka eivät vedä maasta 50 kiloakaan. Sen lisäksi, että se on paljon mielekkäämpää, painii myös oikeassa sarjassa. Ja tämähän saa vain yrittämään paremmin ja korkealla, on sentään jotain mitä tavoitella. Keskivertotallaajan ohittaminen nyt ei varsinaisen kova tavoite ole.
Äskön kyykkyä tehdessä tuli pientä komiikkaa. Tyyppi joka teki ennen mua 35 kilolla naama punasena tuli neuvomaan, hommma meni suurinpiirtein näin:
X: Paljo tangos?
M: 95kg
X: Ei pahalla mutta teet varmast jotai väärin ku on noin paljo painoo.
M: Ai miten nii?
X: Kyykky on kato niin raskas liike että et varmast jaksa tehdä sitä oikein tolla painolla
Pyytelin sitte esimerkkisuoritusta ja tyypin liikerata oli semmone hyvää huomenta -liikkeen/paskalle kyyristymisen yhdistelmä. Ei kuulemma johtunut siitä että tyyppi olis vaan heikompi kuin mä. Koomisuutta lisäs vielä se että kun toi 95 kiloa ei edes ole vielä mitään kyykyssä. Joku semiammattilainen kaveri kuulemma neuvonut miten kyykätään oikein. Ensimmäinen joka näkee mun liikeradassa jotain väärää. Ehkä vois vähän alemmas vielä laskea, nyt se kulma on semmonen n. 93-94 astetta, roaccutania syödessä ei oikee nivelet tykkää alemmas menemisestä. :D
PS. Toivottovasti ymmärsitte, hieman epäselvää tekstiä:D
.Oisit sanonu sille että u mirin'?.
"Parhaana huomautuksena" meni toi "Ei pahal mutta et voi tehä noin isoil painoil..." kun tangossa oli vaan 95kg ja sitten taas salikomedian puolelle meni kyseisen tyypin neuvot. Nää vaa ruvennu nyt heittää jotai nettiläppää tähä kylkee :DMie oon kyllä niin maalainen, että en pysy perässä?
Kävelin tossa keittiöön niin oli perheen naiset kokoonutunut pöydän viereen istumaan
Kävelen keittiöön
Pikkusisko: voimasuoni näyttää tosi isolta
isosisko: se on oikeesti iso
äiti: no joo on se aika iso ku vaan 2senttiä lyhyempi kun isoveli :D
Ja nyt on kyseessä sitten ihan vitun iso kaveri
Mahto tarkottaa tota u mirin´iä... Se on varmaan sellanen juttu ettei sitä kerrota, vaan sen joutuu itse jostain oivaltamaan :D"Parhaana huomautuksena" meni toi "Ei pahal mutta et voi tehä noin isoil painoil..." kun tangossa oli vaan 95kg ja sitten taas salikomedian puolelle meni kyseisen tyypin neuvot. Nää vaa ruvennu nyt heittää jotai nettiläppää tähä kylkee :D
-.-Mitäs vittua sit jos oot pitkä, eiks ois coolimpaa olla pala? Siis oletettavasti puhu pituudesta..;)