Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä oon osittain samaa mieltä "ohutkäden" kanssa. On paljon mielekkäämpää verrata itseään siihen lajia harrastavaan väestöön, eikä mihinkään tavallisiin tallustajiin, jotka eivät vedä maasta 50 kiloakaan. Sen lisäksi, että se on paljon mielekkäämpää, painii myös oikeassa sarjassa. Ja tämähän saa vain yrittämään paremmin ja korkealla, on sentään jotain mitä tavoitella. Keskivertotallaajan ohittaminen nyt ei varsinaisen kova tavoite ole.

Ittelle tuli joku isompi jässikkä sanomaan vaan kun vedin penkissä sarjoja, että oonko jonkin sortin tuleva ammattilainen ku on niin puhdas tyyli sitä painoa nostaessa :D Tuli ihan suhtkoht hieno fiilis. Koulussa sit jotkut lätkäpelaajat tai jotkut vastaavat taitaa olla vähäsen kateellisia tai muuten vaan ei riitä ymmärrys niillä ku tykkäivät piruilla siitä ku saan penkistä vedettyäkkin jonkinverran.

Kyllä oon osittain samaa mieltä "ohutkäden" kanssa. On paljon mielekkäämpää verrata itseään siihen lajia harrastavaan väestöön, eikä mihinkään tavallisiin tallustajiin, jotka eivät vedä maasta 50 kiloakaan. Sen lisäksi, että se on paljon mielekkäämpää, painii myös oikeassa sarjassa. Ja tämähän saa vain yrittämään paremmin ja korkealla, on sentään jotain mitä tavoitella. Keskivertotallaajan ohittaminen nyt ei varsinaisen kova tavoite ole.

Samaa mieltä tästä asiasta, että jos tavoitteena kilpailla joskus pitää itseä verrata silloin kilpailevaan jengiin, mutta ei tarvi tosiaankaan olla siinä lavakunnossa, että sais jotain satunnaista kommenttia kaduntallaajilta.

Joku espanjalainen reilu parikymppinen jamppa tänää salilla sano, että mulla on isot lihakset ja sanoi, että haluaa kasvaa yhtä isoks ennenku lähtee ens vuonna takas Espanjaan! :D Kaikki on tietysti suhteellista, mutta kyllä siihen tyyppiin verrattuna voi sanoa että totta puhui. Vaikka ei musta kyllä paita päällä oikeen osaa sanoa käynkö edes salilla vai en! :D Lämmitti mieltä silti... toivottavasti ei ollu kuitenkaan mikää iskuyritys :D :D

X: "Sä taidat käydä melko aktiivisesti puntilla?"
M: "Ai,mitennii?"
X: "No sä vaikutat siltä."

Hah! kommentti, jonka tulkitsen positiivisesti, buhahah...tuli kiva olo kesälisäkiloista huolimatta, perkele.

Äskön kyykkyä tehdessä tuli pientä komiikkaa. Tyyppi joka teki ennen mua 35 kilolla naama punasena tuli neuvomaan, hommma meni suurinpiirtein näin:

X: Paljo tangos?
M: 95kg
X: Ei pahalla mutta teet varmast jotai väärin ku on noin paljo painoo.
M: Ai miten nii?
X: Kyykky on kato niin raskas liike että et varmast jaksa tehdä sitä oikein tolla painolla

Pyytelin sitte esimerkkisuoritusta ja tyypin liikerata oli semmone hyvää huomenta -liikkeen/paskalle kyyristymisen yhdistelmä. Ei kuulemma johtunut siitä että tyyppi olis vaan heikompi kuin mä. Koomisuutta lisäs vielä se että kun toi 95 kiloa ei edes ole vielä mitään kyykyssä. Joku semiammattilainen kaveri kuulemma neuvonut miten kyykätään oikein. Ensimmäinen joka näkee mun liikeradassa jotain väärää. Ehkä vois vähän alemmas vielä laskea, nyt se kulma on semmonen n. 93-94 astetta, roaccutania syödessä ei oikee nivelet tykkää alemmas menemisestä. :D

PS. Toivottovasti ymmärsitte, hieman epäselvää tekstiä:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kävelin tossa keittiöön niin oli perheen naiset kokoonutunut pöydän viereen istumaan
Kävelen keittiöön
Pikkusisko: voimasuoni näyttää tosi isolta
isosisko: se on oikeesti iso
äiti: no joo on se aika iso ku vaan 2senttiä lyhyempi kun isoveli :D

Ja nyt on kyseessä sitten ihan vitun iso kaveri :rock:

Äskön kyykkyä tehdessä tuli pientä komiikkaa. Tyyppi joka teki ennen mua 35 kilolla naama punasena tuli neuvomaan, hommma meni suurinpiirtein näin:

X: Paljo tangos?
M: 95kg
X: Ei pahalla mutta teet varmast jotai väärin ku on noin paljo painoo.
M: Ai miten nii?
X: Kyykky on kato niin raskas liike että et varmast jaksa tehdä sitä oikein tolla painolla

Pyytelin sitte esimerkkisuoritusta ja tyypin liikerata oli semmone hyvää huomenta -liikkeen/paskalle kyyristymisen yhdistelmä. Ei kuulemma johtunut siitä että tyyppi olis vaan heikompi kuin mä. Koomisuutta lisäs vielä se että kun toi 95 kiloa ei edes ole vielä mitään kyykyssä. Joku semiammattilainen kaveri kuulemma neuvonut miten kyykätään oikein. Ensimmäinen joka näkee mun liikeradassa jotain väärää. Ehkä vois vähän alemmas vielä laskea, nyt se kulma on semmonen n. 93-94 astetta, roaccutania syödessä ei oikee nivelet tykkää alemmas menemisestä. :D

PS. Toivottovasti ymmärsitte, hieman epäselvää tekstiä:D

Oisit sanonu sille että u mirin'?.
.

Mie oon kyllä niin maalainen, että en pysy perässä?

Mie oon kyllä niin maalainen, että en pysy perässä?
"Parhaana huomautuksena" meni toi "Ei pahal mutta et voi tehä noin isoil painoil..." kun tangossa oli vaan 95kg ja sitten taas salikomedian puolelle meni kyseisen tyypin neuvot. Nää vaa ruvennu nyt heittää jotai nettiläppää tähä kylkee :D

Kävelin tossa keittiöön niin oli perheen naiset kokoonutunut pöydän viereen istumaan
Kävelen keittiöön
Pikkusisko: voimasuoni näyttää tosi isolta
isosisko: se on oikeesti iso
äiti: no joo on se aika iso ku vaan 2senttiä lyhyempi kun isoveli :D

Ja nyt on kyseessä sitten ihan vitun iso kaveri :rock:

Mitäs vittua sit jos oot pitkä, eiks ois coolimpaa olla pala? Siis oletettavasti puhu pituudesta..;)

"Parhaana huomautuksena" meni toi "Ei pahal mutta et voi tehä noin isoil painoil..." kun tangossa oli vaan 95kg ja sitten taas salikomedian puolelle meni kyseisen tyypin neuvot. Nää vaa ruvennu nyt heittää jotai nettiläppää tähä kylkee :D
Mahto tarkottaa tota u mirin´iä... Se on varmaan sellanen juttu ettei sitä kerrota, vaan sen joutuu itse jostain oivaltamaan :D

Kävin valittamassa flunssasta lääkärille tänään. Kuulemma valtavat selkälihakset ja eikä suosittele mulle vielä antibiootti kuuria koska oon niin hyvässä kunnossa?
Kirjotti reseptin kuitenkin varuks ja hain lääkkeet.

eihän noita antibiootteja kannattais ihan joka flunssaan syödä.. varsinkin jos on hyvässä fyysisessä kunnossa.. ;) parhaat lääkärit kun tankkaa ihmisiinkin niitä antibiootteja kuin nautakarjaan ja ihmetellään, että miten niitä superbakteereja nyt muka niin syntyy... :jahas:

Pakko kysyä näin offtopiccina, että mitä tuo "u mirin brah" oikein tarkoittaa?Kun sitä kerta on viljeltävä joka paikkaan niin olis edes samalla sivulla...

Suositut

Back
Ylös Bottom