Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Törmäsin kaupassa yhteen kaveriin, joka oli siellä isosiskonsa kanssa. Pari päivää myöhemmin näin sitte tän kaverin niin kerto, että oli sisko kysyny mut nähtyään, että "Onko toi adrift joku kehonrakentaja? Näytti ihan sellaselta." Kai sitä sitten näyttää ulkovaatteetkin päällä joltain :rolleyes:
GASPin takki tuo tunnetusti +30kg lisää lihasta ;)

Viime viikolla hieroja kommentoi sormia "onko sulla munuais ongelmaa?" minä:ei hieroja:sulla on niin turvonneet sormet, siis nää niveletkin on turvonneet minä: ai no ei voi mitään hieroja:nää on nii läskit ettei oikein sovi sun kroppaan tässä vaiheessa alko olla aika :curs::curs: olo

GASPin takki tuo tunnetusti +30kg lisää lihasta ;)

En kyllä omista GASPin takkia ;)

mutta kyllähän se toppatakki vähän kokoa lisää..

Lukion puolella saa kuulla vaikka sun mitä kommenttia lähes joka päivä, aina ei edes tekisi mieli kuunnella.. :D Ehkä paras kommentti oli kun yläasteen liikunnanopettajan näin syssymmällä ja se tokas että "johan on jerkkua tullu nyt kaveriin"

Äiti: -Sä oot kiristyny, sun käsissä ei oo semmosta höttöö enää
Tyttö: -Jumalauta mitkä reidet!
Koulussakin jo kyselee: -Miten dieetti etenee? Paljo lähteny?
Kassalla paljon kananmunia -Onko leipomispäivä?
Salilta tullessa perjantai-iltana joku nainen laukas kun pyöräilin vastaan -Mörkö! Jumalauta, yöllä!
Luokkalainen: -Mä oon aina luullu, et sä oot joku ylikasvanu 18-vuotias
Vanha salinomistaja: -Ootko sä tiputtanu painoa? Naama ainakin on kaventunu. Oikeastaan kehonrakentajalta ei sais koskaan kysyä, että ootko tiputtanu painoa vaan, että oletko kiristyny. Muuten se ottaa sen silkkana vittuiluna.

Vanha salinomistaja: -Ootko sä tiputtanu painoa? Naama ainakin on kaventunu. Oikeastaan kehonrakentajalta ei sais koskaan kysyä, että ootko tiputtanu painoa vaan, että oletko kiristyny. Muuten se ottaa sen silkkana vittuiluna.

Hyvä tietää ettei tule etikettivirhettä.

en ollu nähny mein mummoa vuoteen, mentiin sit emännän kanssa mummolle, istuttiin pöytään ja ruvettiin jotai jutteleen. kohta mummo: AI SIEKSE OLITKII!? -mieku jo aattelin et aika outoo kun emäntäs tuli jonku jannun kanssa, että onko tuo sen veli vai mikä...:D :D ja mummo ei oo isommin likinäkönen eikä höperö muutenkaan :D

en ollu nähny mein mummoa vuoteen, mentiin sit emännän kanssa mummolle, istuttiin pöytään ja ruvettiin jotai jutteleen. kohta mummo: AI SIEKSE OLITKII!? -mieku jo aattelin et aika outoo kun emäntäs tuli jonku jannun kanssa, että onko tuo sen veli vai mikä...:D :D ja mummo ei oo isommin likinäkönen eikä höperö muutenkaan :D

Ehkä sulla oli uus hiustyyli tai jotain? :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ei ollu ei :) unohtu tuohon mainita että 25-30 kg oli tavaraa tullu viime näkemästä :D 50-55kg------90kg no tää oli 10 vuotta sitte...

:D Aika paha...
Kai vastasit, että :" Oletko sä lihonnut vai raskaana?. Näyttää vähän siltä " ;)

Sanoin vaan, että "eiku nää on voimanostajan hartiat, teen niin paljo maastavetoa, että ne roikkuu sen takia edessä"

Ilmeestä päätellen ei kyllä tajunnu/uskonu :D

No joku siinä kyllä kusee :) 50-55+25-30=75-85 :D

hehe, voi v**tu, :D joo, ihan totta :D lyhyt matikka mulla :D
no, siis alotuspaino oli jotain 50-55, reilu puol vuotta myöhemmin se oli 75-80, ja vuodessa oli viisari jo heilahtanu yheksäänkymppiin :D jösses, enpä oo ees ajatellu asiaa!! 35kg se vaan tekee.... :O oho.. :D
hehe, ilmankos ei tunnistanu :D ja tuli kyl mömmöepäilyjäki ihan tarpeeks...

hehe, voi v**tu, :D joo, ihan totta :D lyhyt matikka mulla :D
no, siis alotuspaino oli jotain 50-55, reilu puol vuotta myöhemmin se oli 75-80, ja vuodessa oli viisari jo heilahtanu yheksäänkymppiin :D jösses, enpä oo ees ajatellu asiaa!! 35kg se vaan tekee.... :O oho.. :D
hehe, ilmankos ei tunnistanu :D ja tuli kyl mömmöepäilyjäki ihan tarpeeks...

On sun kyl puolikas hevonen täytyny toho nousuun syyä... :-DD

Kerrankin jotain suoraa kommenttia. Hierojalta, että on selkä kasvanut kunnolla ja käsiin tullut jotain muotoa. Ollaan kyllä aikasemminkin harrastuksesta puhuttu, mutta kai se vaan on häneltä unohtunut, kun asiakkaita on niin paljon. Nyt on ilmeisesti isot massat lähteneet kehittymään, kun sarjapainotkin saanut nousuun. Muuten olen kuullut lähinnä vittuilua reisistä, jotka pullottaa vähänkin tiukemmista housuista, mutta ottanut nekin kuitenkin puoliksi hymyillen vastaan. Olenkin pitänyt etureisia mahdollisesti parhaimpina lihaksinani ja selkää ja olkapäitä huonoimmiksi, hyvä, että on alkanut tulemaan kehitystä sinnekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom