Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hieroja sanoi että mulla on vahvan tuntuiset reidet. Pitää nyt panostaa treeniin, niin ne olisi vahvat, eikä vaan vahvantuntuiset.

Omalta osalta paras huomautus tuli edellisenä maanantaina liikunta tunnilla salilla ollessa. Teen normaalii takakyykkyä vissiin 70kg
ja maikka oli just lähteny ni vieressä oleva lukiolainen (?) sanoo " helvetti sentää,ei nää montaa yläaste ikästä junnua joka tekee kyykkyä ja viel no hyväl tekniikalla"
Motivaatiota tuli lisää ja hirvee hinku päästä salille taas.:rock:

Olin tänään ultraäänitutkimuksessa, jossa tutkittiin rintojani kun epäilin, että mulla on gynekomastiaa. Mitään rintatauhasen liikakasvua ei löytynyt mutta hoitaja tokaisi, että on kyllä massiiviset rintalihakset :D. Täytyy ilmeisesti vaan aloittaa dietti jos haluan ketunnokistani eroon :jahas:.

Duunissa yks semi hyvännäkönen mimmi "Sähä oot iso, näytät ihan semmoselta kehonrakentajalta."
T-paidassa kun olin, ei ollut varmaa ennen nähnyt mua noin vähässä varustuksessa. ;D

Ihan mukavasti 2 kertaa tullu kommenttia hartioiden leveydestä, perhetutuilta ja omalta luokanvalvojalta :) Molemmilla kerroilla ollu päällä college, joka korostaa hartioita aika hyvin.

Nousin yks päivä metroon ja joku hörhö ilmoitti äänekkäästi paheksuntansa näin nuoren henkilön hormonien käyttöä kohtaan.
En minäkään sitä järkevänä pidä, siksi en käytäkkään.

edit: kaikki tuijotti, alko vähän ahistaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kaveri se tokaisi kysyä käytänkö oikeasti hormooneja kun olet kasvanut vuodessa parissa niin paljon? no painoa 91kg ja 190cm, en näkisi edes kehonrakentajan alkua itsessäni...ainiin ilman hormooneja ei voi kasvaa, lähes jokainen "kuntosalilla" käyvä käyttää anaboolisia eikös? :hmm:

Kaveri se tokaisi kysyä käytänkö oikeasti hormooneja kun olet kasvanut vuodessa parissa niin paljon? no painoa 91kg ja 190cm, en näkisi edes kehonrakentajan alkua itsessäni...ainiin ilman hormooneja ei voi kasvaa, lähes jokainen "kuntosalilla" käyvä käyttää anaboolisia eikös? :hmm:

EI! ammattilaiskehonrakennus vaatii dopingin käytön jos aikoo menestyä.

Mäkin pääsin tänään ekaa kertaa kuulemaan tuon legendaarisen kysymyksen, kun koulun terveystarkastuksessa kysyttiin, että etkai käytä hormooneita? Paino oli noussut vuodessa 66kg -> 82kg ja rasva % suht sama, siksi se varmaan vaan kyseli.
Tyttöystävältä kuulee kans aina välillä jotain positiivista

Menin kattoo vanhoja koulukavereita tampereen suunnalle, ja tulihan sieltä sit vastaan Rytkösen Pertti joka tokas notta V*ttu sä oot SUPERMASSIIVINEN. Lämmittihän tuo mieltä vaikka mieheltä sen kuulinkin :D

Oli aika huvittavaa kun tänään salilla ollessani 20vuotta bodannut mies tuli kehumaan että mulla
on kroppa kuin fitnesstytöllä :hyvä: Siinä oli sitten noloa myöntää että vasta syksystä saakka treenattu tosiaan. Mut olihan se ihan motivoivaa saada kuulla hyvää palautetta :)

Oli aika huvittavaa kun tänään salilla ollessani 20vuotta bodannut mies tuli kehumaan että mulla
on kroppa kuin fitnesstytöllä :hyvä: Siinä oli sitten noloa myöntää että vasta syksystä saakka treenattu tosiaan. Mut olihan se ihan motivoivaa saada kuulla hyvää palautetta :)

Tajusin eka, että oot poika. Ite en nimittäin ois ollu kovin imarreltu, jos joku olis mulle tullu noin sanoo:D

se yritti vaan saada sulta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom