- Ikä
- 35
??? Mites toi pituus penkkitulokseen liittyy?:wtf:
Karkeasti mitä pidempi, sitä vähemmän nostat:(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
??? Mites toi pituus penkkitulokseen liittyy?:wtf:
Jeps, joskus viime keväänä yhen kaverin piti alottaa sali, noh se tuli sitte mukaan, ja kysy että paljon pena, no kerroin paljo meni ja kommentti tyyliin, "lol, aika huono vaikka oot käyny jo salilla 1.5v".
Olin siinä vähän että.."joo mulla niikö menee penas yhtä paljon kun sulla ja oot mua sen 25cm pitempi ? Mees vaan ite koittaa"
-.-
Pari kaveria heittää mulla aina välis jtn että "voi kun oot niin roteva" yms, kun yks muijja oli selittäny niille että "miten toi jätkä on sillii niin roveta" yms. :D
Monesti kans justiin jos ottamas niin ainakin yks kehuu..viime kerralla joku muijja oli aika innoissaan kun väännettiin kättä.
Ehkä sekavin posti mitä oon nähny :wtf:
Niin..160cm vs 185cmViitta varmaa siihe, että on sua kevyempi ja nostaa silti saman verran penkistä. Parempi penkki/omapaino suhde.
miten toi jätkä on sillii niin roveta
Justiinsa tein sarjaa hauiskääntöö suoraltangolla ja sit siihe vieree tuli muutama normaalia punttailijaa aika paljon isompaa kaveria ja alko jotain kyselee et ''paljo hanska ympärys'' ''paljo penkki'' ''paljo mave'' sitku olin vastaillu noihi nii kysy mun ikää ja vastasin et oon 15v poikanen vielä :D:D oisitte nähny ne ilmeet :D:D:D
Munkin mutsi itkee, että ei niitä pitäisi käyttää ja sanoi, ettei suostu ostamaan niitä mulle. Sano, että ne sisältää jotain haitallisia aineita. Rupesin sit wineemään silleÄitikulta taas eilen oli lukenut Helsingin Sanomista kuinka lisäravinteet sisältää elimistölle haitallisia lisäaineita. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Mun mutsi ei tähänkään asti ole mulle niitä maksanut, pitänyt itse maksaa:jahas: Nyt sitten luettuaan tämän artikkelin lehdestä kielsi minuakaan ostamasta niitä. Vitun siistiä.Munkin mutsi itkee, että ei niitä pitäisi käyttää ja sanoi, ettei suostu ostamaan niitä mulle. Sano, että ne sisältää jotain haitallisia aineita. Rupesin sit wineemään sille
Äitikulta taas eilen oli lukenut Helsingin Sanomista kuinka lisäravinteet sisältää elimistölle haitallisia lisäaineita. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Tänään olisi tarkoitus itse lukea se, voin referoida siitä tärkeimmät asiat.Oliko oikein artikkeli vai joku lukijankirje? Ei kukaan viitsisi tiivistää jutun pääkohtia ja lähteitä?
Vaihdetaanko?Mulle mutsi ostaa noita lisäravinteita ja syö itsekin joitain patukoita välipaloina :D:D
Niin..160cm vs 185cm
Mun mielestä ainakin aika tyhmää sanoa että paska penkki tulos jos kaveri kuitenkin mua paljon isompi.
Noh, nykyään menee kevyesti ennemän ko. kaverilla joten eiköhän se viimeistään nyt tajua miettiä että kenellä se paska penkki tulos on.
e. Kertokaa nyt mikä siinä sitten niin 'sekavaa' oli. :jahas:
Jos nyt oikein ymmärsin niin kaveris ei ole käynyt salilla ja on pitempi kuin sinä ja silti nostaa yhtä paljon niin en ihmetele jos se sano noin. Pitemmällä kaverilla on pidemmät kädet joten liikerata on pitempi mikä tekee liikkeestä raskaamman ja lyhyemmät kaverit on usein massiivisempia kuin pitkät joten lyhyet ovat periaatteessa parempia voimailulajeissa. Mut jos tarkoitat tuolla, että hän on isompi sinua muutakin kuin että hän on pitempi, niin sit se on vähän eri asia.