Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Viikonlopulla tuli käytyä moikkaamassa mutsia. Selle on tullut ilmeisesti pakkomielle valittaa mun saliharrastuksesta ja ulkomuodon muutoksesta. Kiitos systerilleni, joka läpällä sanoi, että mun saliharrastus on menny liiallisuuksiin.

Valittuja paloja:

"Olet ihan lihava täältä!" (näyttää hartioiden seutua)
"Sinulta loppuu kohta kaula kesken jos jatkat lihasten kasvatusta!"
"Ei tuo näytä enää hyvältä, kysy vaikka muilta naisilta!"
"Pieni tukka ja isot hartiat - pääsi näyttää pienelta!"

jne. :(

En ole mikään RHP eli treenaan tasaisesti koko kroppaa. On se ihme, jos hartiat vaan kasvaa, mutta muut paikat ei. Osaako joku kertoa, huomaako kehityksen juuri parhaiten hartioista (vaateet päällä, maallikon silmin)?

Pääasia, että kehitystä on tullut edes jonnekin! :rock:

Duunikaveri väläytti taas, puuskutin hissiin työmatkalla heräteostoksena hankittu herapussi kainalossa (oli -50 %) ja samassa kyydissä kolme miespuolista työkaveria, yks isompi ja pari normi säbäjätkää.

Isompi kaveri vilkaisee ensin prodepussia ja minä totean lyhyesti että "Täs on mun päivän eväät" ;)
Kaveri osoittaa sit mua ja tokasee kahdelle pienemmälle, että "Toi muuten nostaa penkistä varmaan enemmän kun te yhteensä".

:lol2:

Duunikaveri väläytti taas, puuskutin hissiin työmatkalla heräteostoksena hankittu herapussi kainalossa (oli -50 %) ja samassa kyydissä kolme miespuolista työkaveria, yks isompi ja pari normi säbäjätkää.

Isompi kaveri vilkaisee ensin prodepussia ja minä totean lyhyesti että "Täs on mun päivän eväät" ;)
Kaveri osoittaa sit mua ja tokasee kahdelle pienemmälle, että "Toi muuten nostaa penkistä varmaan enemmän kun te yhteensä".

:lol2:
Aika hyvä, tommonen lämmittää mieltä mielettömästi...

Tuli ihan kannustavaa palautetta muutamia kuukausia sitten entisiltä luokkalaisilta liiksahallin pukkarissa. Otin HIKISEN paidan pois ja kaivoin pitkähihasta kassista niin toinen jannu siinä huudahti että "jumalauta mitä sä oot vetäny!?" :david: Aivan kynärihän mä oon mutta silti.

"Oot ruvennu näyttään aika massiiviselta, ooksä meinannu ryhtyy treeniohjaajaks?" - tämä perhetutulta, tosin, joten siinä oli aimo annos kohteliaisuutta mukana. Enhän mä oo kuin 175 cm ja 75 kg, mutta maastavedot ovat toki kaventaneet vyötäröä ja ryhdistäneet hartioita.

Kyllä niitä kommentteja jo satelee vaikka puolvuotta vasta käyty salilla !

Kaikenlaista esim "siinä se meiän lihas-karri taas tulee" , "joo mee sä vaan vetää sitä proteeiinia", "onpas hartijat leventyny viimenäkemästä" , "ei taida olla ihan puhtaat jauhot pussissa sulla poika" :D tämmöset laittaa hymyilyttämään ja treenaamaan vain ahkerammin !:rock:

Hirveesti ei ole vielä kommenteja tullut, ainakaan positiivisia. Muija on huomautellut uudistuneista ruokailu tottumuksista: "sähän syöt meidät vararikkoon" tosin ei kai se rahka ja tonnikala niin kallista ole...

Toinen mistä tullut sanomista on toi alkoholin käyttö, tai oikeastaan sen miltei kokonaan käyttämättä jättäminen. Varsinkin yks kaveri jonka kanssa tuli ennen ryyppäiltyä melkein joka viikko on ruvennut huomauttelemaan. Tämä em. tyyppi kotiutui vuoden mittaiselta maailmankiertueelta viime pe. ja soitin sille et pitäskö sitä vähän juhlistaa ni kaveri oli ihan ihmeissään ja kysy: "Meinasitko oikeesti ottaa keittoo?" sinäänsä ei mitään kehuja mutta huomaapahan itte että elämäntavat muuttunu taas parempaan päin....

Viimeksi muokattu:
Kävin tossa keväällä seurantaluontoisessa lääkärintarkastuksessa jossa kuulosteltiin ja tutkailtiin kehoa ilman paitaa. Tarkastuksen jälkeen lekuri puhui nauhuriinsa: 25-vuotias, lihaksikas mies... Tuli hyvä fiilis.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ai niin: Viimeeks kun oltiin paikallisessa juomassa niin yks känninen starbu tulee kättelemään mua sanoen: "Sä oot neekerinhakkaaja!" Pisti vähän miettimään että täh. En ole mikään nahkapää vaan on vaaleet pellavahiukset kammattuna ja babyface. Enkä muutenkaan harrasta kenenkään hakkaamista. =)

Tänään tuli ihan kiva kommentti kun kävin lääkärissä korkeitten maksa-arvojeni takia jotka ovat noin 190. En edes sanonut lääkärille mitään että kävisin salilla, niin tämä kysyy ykskaks, että ethän vaan käytä anbolisia steroideja:hyper::hyper: Mä taidan olla sit perkeleen ison näköinen, kun tollasia kysellään:lol2: No ei... Vähän jäi kyllä mietityttämään, että mistä keksi moista mennä kysymään??

Tänään tuli ihan kiva kommentti kun kävin lääkärissä korkeitten maksa-arvojeni takia jotka ovat noin 190. En edes sanonut lääkärille mitään että kävisin salilla, niin tämä kysyy ykskaks, että ethän vaan käytä anbolisia steroideja:hyper::hyper: Mä taidan olla sit perkeleen ison näköinen, kun tollasia kysellään:lol2: No ei... Vähän jäi kyllä mietityttämään, että mistä keksi moista mennä kysymään??

Oletko tosissasi? Maksa-arvojen takia, ehkäpä, kukaties, kenties, häh? :david:

Ai niin: Viimeeks kun oltiin paikallisessa juomassa niin yks känninen starbu tulee kättelemään mua sanoen: "Sä oot neekerinhakkaaja!" Pisti vähän miettimään että täh. En ole mikään nahkapää vaan on vaaleet pellavahiukset kammattuna ja babyface. Enkä muutenkaan harrasta kenenkään hakkaamista. =)

Mulla oli joskus vähä sama tilanne. Olin nousemassa bussiin, ja mulla oli sellanen gaspin windbreaker päällä. Niin joku puli "huusi" mulle jtn et heil hitler vai mite se menee, vaikka oon näitten "skinien" vai mikskä niitä nyt sanotaan nii niiden täydellinen vastakohta. En tiiä sit näyttikö mun takki vaan liikaa pilottitakilta, rupes kyl vähä vituttaa jos muut rupes aattelee et oon joku tälläne "skini".

Gaspin bodaritakkeja windbrakereita ja attitude jackettia katellaan aina ihmeissään. Olisit laittanut vittuillakses käden pystyyn eteen ja tervehtinyt.:D

Faija sano 4v veljelle et kato ku on tolla paksu käsi, sen ilme oli sit vähän :wtf:

Joskus koulussa luokkalaiset keksi mulle nimen body-man :hyvä:

Joskus samoihin aikoihin oli koulussa lihaskunto testi ja leuanvedoissa vedin sit eniten (vissiin 11 tai 12) nii porukka siellä sit kattoo ja puhuu jotain et 'vittu toi on käyny salilla' vaikka en tohon aikaan vielä kertaakaan ollut käyny, korkeintaan kotona tehny jotain :D

meikä kävi työterveydessä verenpaineen mittauksessa. no mulla on ollut jo monta vuotta yläpaine koholla. no taas oli paineet ylhäällä kun se täti mittas. sit se rupes kyselemään, että käytänkö jotain ravinteita. tokasin, että protskua ja hiilari. no täti alko kyselemään että katsoitko eilen telkkarista sellaista ohjelmaa missä puhuttiin hormooneista, olin vähän että wtf....."joo ne aineet kyllä nostaa helposti sun verenpainetta" :D

Riparilla tuli taas kommenttia joka lämmitti... Siis pitihän mulla olla riparilla käsipainot ja handgripperit messis :D Niitä sitte aina heräsina aamulla kolistelemaan siinä poikien terassilla ku kaikki viel nukku ja tein etunojia ja tällääsiä... kerran sattu seurakunnan työntekijä näkemään... ja voi hyvänen aika kyllä sai koko leirin kuulla että hitto mikä bodari rajota vähä ym. ym... eikä tilannetta rauhottanut yhtään se kun kuljin ilman paitaa :) mutta kyllä sitä tuli taas niin itteensä täyteen että jaksaa taas reenata lujaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom