Parhaat huomautukset

Eli Colemannin reisi ei mahtuisi edes vyötäröstä. :D?

No riippuu varmaan vähän housujen koosta? Jos Colemannilla on 34" paksu reisi niin eihän se tietenkään mahdu edes housujen vyötäröaukosta sisään joka on kooltaan alle 34". Ei tarvitse kovin paljoa aivojaan rasittaa, että tuon voi päätellä...

Tää oli kyllä toisaalta ihan kiva kommentti, mutta tapa jolla se esitettiin oli kaikkea muuta. Olen yhellä salilla töissä ja tänään itse treenaamassa. Kesken treenin tuli yksi asiakas, tarras haukkarista kiinni ja möläytti: "on likalla ihan valtava hauis, uskalsinpas tulla kokeilemaan!"

Ok, kivat sulle, mutta tarviiko sa***na iholle käydä! :curs: Jos ei olis ollu painoja kädessä, olis varmaan saanu äijä kokeilla kuinka paljon haukkarista lähtee voimaa.. Vai kuvitteleeko jengi et asiakkailla on oikeus lääppiä henkilökuntaa miten tykkää p***le!:curs:

Vai kuvitteleeko jengi et asiakkailla on oikeus lääppiä henkilökuntaa miten tykkää p***le!:curs:
Ei kellään ole oikeutta tulla koskemaan, ellei sitten aio pyyhkiä vaatteiltasi skorpionia tms.. Ahdistavaa.

Entisen salin homoseksuaali entinen omistaja tuli hyväilemään mun salihanskoja kesken sarjan, se ei myöskään ollut kauhean ihqua.

Nyt tuli kyl paras kommentti omalta ukolta.
”Siul ei viiskymppisenä mee 100 kiloa penkiltä ja siul on isompi kessi ku miulla.” :itku:

Ja hää siis on 175cm 95kg ja penkki 120kg:hyper:

tyttökaveri sano yks yö että näytän norpalle

Joopa joo.. Tuttua.. Nousin tässä yks päivä järvestä uimasta nii yks jamppa huutaa että "mikäs mursu sieltä nousee?!" :itku: Mutta oon kyllä huonommassakin kunnossa olevia ihmisiä siellä nähny. Lähes kaikki.:jahas:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Olen nyt töissä puputtanut pöperöitäni vajaan vuoden ja kaikki on ainakin jossain vaiheessa kuittailleet syömisistäni.

Ei siinä mitään, tottunuthan tuohon jo on.

Tänään suunniteltii sellaista eräreissua samalla kun syötiin ja trangioita yms katsastaessa mun työkaveri sanoi:
"Tuota noin, minä oon aatellu...että ottasitko sinä omia ruokia lisäksi sinne reissuun?nämä kun on laskettu niinku aikalailla kaikille sopiviksi nää annoskoot".

Minä "totta kai, semmosta aattelinkin"

Työkaveri "No hyvä, minä jo säikähin että syöt sitten kaikkien ruoat,hehehehe"

:nolo:

Joopa joo.. Tuttua.. Nousin tässä yks päivä järvestä uimasta nii yks jamppa huutaa että "mikäs mursu sieltä nousee?!" :itku: Mutta oon kyllä huonommassakin kunnossa olevia ihmisiä siellä nähny. Lähes kaikki.:jahas:

Miuta on nimitetty ryhävalaaks sekä jo mainituks norpaksi. :itku: :hyper:

Mutta tänään tuli jo vähän positiivisempaakin, vanha koulukaveri totes "jumalauta, monet teinitytöt ois kateellisia noista tisseistä! Kymmenen kiloo sisäfilettä per pihvi!"

Autoin näpsäkkää tyttöä ottamaan hieman raskaampia teholähdeyksiköitä ulos varastosta ja kommentiksi tuli: "sä oot niin vahva".

(olisikohan siinä ollut vähän vittuilun makuakin... :nolo: :D )

Miuta on nimitetty ryhävalaaks sekä jo mainituks norpaksi. :itku: :hyper:

Mutta tänään tuli jo vähän positiivisempaakin, vanha koulukaveri totes "jumalauta, monet teinitytöt ois kateellisia noista tisseistä! Kymmenen kiloo sisäfilettä per pihvi!"

:lol2: kohteliasta :lol2:

:rocks: Jesh, ensimmäiset roinaepäilyt....

Kaverini mustasukkaisia?

Porukka piti viellä viime vuotena koulussa minua heikkona/heikompana kun muut kaverini. - Olin kesän treenannut puntteja.
Kaverini ovat semmosia kovia kusipäitä, joista en pidä mutta nuorempana tullu mentyä väärään suuntaan.

Sitten tänään kun tuli pientä vääntöä yhden kaverin kanssa, niin tämä heitti että: "Pitäskö sua nyt pelätä ku nostat penkistä enemmän ku muut" Vastasin ei, koska penkki ei ole elämä.
Mutta sen jälkeen tuli tappelu joka loppui sen korun lukon halkeamiseen :\

Olen nyt töissä puputtanut pöperöitäni vajaan vuoden ja kaikki on ainakin jossain vaiheessa kuittailleet syömisistäni.

Ei siinä mitään, tottunuthan tuohon jo on.

Tänään suunniteltii sellaista eräreissua samalla kun syötiin ja trangioita yms katsastaessa mun työkaveri sanoi:
"Tuota noin, minä oon aatellu...että ottasitko sinä omia ruokia lisäksi sinne reissuun?nämä kun on laskettu niinku aikalailla kaikille sopiviksi nää annoskoot".

Minä "totta kai, semmosta aattelinkin"

Työkaveri "No hyvä, minä jo säikähin että syöt sitten kaikkien ruoat,hehehehe"

:nolo:

Meinasiko päässä naksahtaa? :D

Kaverini ovat semmosia kovia kusipäitä, joista en pidä mutta nuorempana tullu mentyä väärään suuntaan.
:S no nehän on sitten hyviä kavereita. en oikeesti ymmärrä miten voi olla kavereita joista ei pidä. erikoinen yhtälö:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom