Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miehesi vaikuttaa mukavalta. :D
Jokunen viikko aikaa ovella töissä ollessani joku homo tuli kehumaan minun persettä: "On sulla kyllä ihana perse.. Pikkasen vaan liikaa treenattu.":jahas:
e: Ainiin, yrittihän se vielä nuolla multa korvaa.
olin naapurin papparaisen kanssa samaan aikaan salilla n. vuosi sitten:
"paljonkos sä painat?"
55 ()
"jaamä oon kuvitellut että sa painot jotain 40."
pituutta oli tuolloin vähän alle 170..
kihlatun suusta kuultua:
"hei homoläski sä oot juonu kaiken kokiksen!"
ja
"oot tollanen haiseva valas"
:D
Kuulostaa pahalta..
ONNEKSI SANO LÄPÄLLÄ. kai.
omalle kohdalla ei ylistyssanoja ole tullut... kommentit on ollut lähinnä tasoa "Äijä syö kaikki mitään eteen tulee mut missään ei näy!" (just... kiitti hitosti! :jahas: )
Kaveri sen sijaan sai kaveripiirin pikkujouluissa hyvän kommentin (nauratti koko illan): Kaveri kävelee sisään ja toinen toteaa sohvalla istuessaan: "Minkä perunasäkin ne nyt tänne kanto sisään?!"![]()
Asiaan, on jännä kuinka bodarit on ilmeisesti täysin vapaata riistaa v**uilulle. Jos yhtä suoraan sanottaisiin läskeille ihmisille, sitä pidettäisiin julmana. Eli jos joku tekee jotain sen eteen, että olis kroppa kunnossa siitä tulee kuittia. Kateus?
Asiaan, on jännä kuinka bodarit on ilmeisesti täysin vapaata riistaa v**uilulle. Jos yhtä suoraan sanottaisiin läskeille ihmisille, sitä pidettäisiin julmana. Eli jos joku tekee jotain sen eteen, että olis kroppa kunnossa siitä tulee kuittia. Jos ei, ollaan yleensä hiljaa. Kateus?