Parhaat huomautukset

omalle kohdalla ei ylistyssanoja ole tullut... kommentit on ollut lähinnä tasoa "Äijä syö kaikki mitään eteen tulee mut missään ei näy!" (just... kiitti hitosti! :jahas: )

Kaveri sen sijaan sai kaveripiirin pikkujouluissa hyvän kommentin (nauratti koko illan): Kaveri kävelee sisään ja toinen toteaa sohvalla istuessaan: "Minkä perunasäkin ne nyt tänne kanto sisään?!" :hyper:

Tyttöystävän suusta: "Ja nyt sitten loppuu se salilla käyminen, ja pakkiksen selaaminen! Etkä sitten treenaa pyllyä, en halua että se kutistuu, nih!" :D

Joskus ammoisina aikoina kun lihaa ja painoa oli hitusen enemmän: (kaveri ircissä kun oli nähnyt mut pitkästä aikaa koululla) "näin tänää ***** koululla, jätkä vähä kiskonu vissii hormoonei, ku joutuu tulee ovistaki sivuttain luokkaan... ihme keho" :lol2:

Viikonloppuna eräs n. 35-vuotias sukulaisnainen tivasi multa ruokapöydässä tavoitteitani punttitouhujen suhteen ja huomautti että mun treenimeininki on tainnut mennä jo vähän överiksi. Niinpä, just oli parin kuukauden breikkikin... Hauskaa tuossa on se, että kyseinen sukulainen harrastaa itsekin kuntoilua kun vaan töiltään kerkeää.

Viikonloppuna äidin sanomana:
"Hyi sun käsivarsia, aivan ku miehellä!"

Äitikän tuntemat miehet ovat olleet näköjään hyvin naruja, jos mun käsivarsia miehen käsiin voi verrata :D

Näin vanhan naispuolisen luokkakaverin yläasteelta, moikkasin ja kysyin kuulumiset. Ensimmäiseksi tyttö sanoi että "mikä sinusta on tullut, kauhee köntti, käveletkin applesiinit kainaloissa", vaikka sen nauraen sanoi, otin vittuiluna.

Ehkäpä tälläisella 165 cm tapilla saa edes jonkilaiset lihakset helpommin näkyviin. Painoa on tällähetkellä 75 10% fläsällä.

"Älä nyt enää kasvata lihaksia .... "
(sanojana kestävyyslajeja harrastava sukulaismies ...),

Kesällä isä kertoi naapurin mökin isännän sanoneen,
että han kahto mikä karhu siellä menee rantaan jalatkin kun pussihousut.
Ääni tuttu, mutta mies oli kasvanut...

Salilla saadut positiiviset palautteet motivoivat kyllä eniten :)

ja paras emännältä:
"alas treenaa taas jalkoja kunnolla kun toi perse vois olla isompikin
ja reidetkin.....ettei ne jää jälkeen "

Jokunen viikko aikaa ovella töissä ollessani joku homo tuli kehumaan minun persettä: "On sulla kyllä ihana perse.. Pikkasen vaan liikaa treenattu." :hyper: :jahas:

e: Ainiin, yrittihän se vielä nuolla multa korvaa.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
olin naapurin papparaisen kanssa samaan aikaan salilla n. vuosi sitten:

"paljonkos sä painat?"

55 (:rolleyes: )

"jaa:eek: mä oon kuvitellut että sa painot jotain 40."

pituutta oli tuolloin vähän alle 170..

olin naapurin papparaisen kanssa samaan aikaan salilla n. vuosi sitten:

"paljonkos sä painat?"

55 (:rolleyes: )

"jaa:eek: mä oon kuvitellut että sa painot jotain 40."

pituutta oli tuolloin vähän alle 170..

Kesällä mummi meinasi tukehtua pullaansa kun sanoin painavani 88. Sen veikkaus oli 68. Pituutta meikällä 170.

Viime kesänä mökkireissulla pysähdyttiin huoltoasemalle syömään.
Kassajonossa yllättäen joku tuntematon mies kysyi
"Paljonko nousee penkistä?"
Minä siihen että "Miten niin?"
"Aattelin vaan kun on niin helvetin vahvan näköiset käsivarret"
en muista mitä vastasin, varmaan jotain tyhmää

"Kuulin et ne sun sydäskivut johtu liiasta lisäravinteiden vedosta johtuneesta sydämmen kasvusta"
Eka naureskeli itekkin tolle jutulle. Sitten sano että eiks ne tee lihaksista sillee pehmeät..

Ja joo kovast oon popsin, 2 vuoden aikan menny:
2xmassblast 4kg ämpäri
2xmaustamatonta heraa (800g pussi)
1xreco (joku 800g seki?)

omalle kohdalla ei ylistyssanoja ole tullut... kommentit on ollut lähinnä tasoa "Äijä syö kaikki mitään eteen tulee mut missään ei näy!" (just... kiitti hitosti! :jahas: )

Kaveri sen sijaan sai kaveripiirin pikkujouluissa hyvän kommentin (nauratti koko illan): Kaveri kävelee sisään ja toinen toteaa sohvalla istuessaan: "Minkä perunasäkin ne nyt tänne kanto sisään?!" :hyper:

Itse en ole vielä kohdannut tyhmiä huomautuksia siitä syystä, että olisi jotenkin paljon lihasta. Toistaiseksi ne on sen verran piilossa rasvan alla mutta tilanne arvatenkin muuttuu kun on vuodessa paino pudonnu 5 kg ja harjoituspainot kautta linjan kasvanu samassa ajassa 25-50%.

Asiaan, on jännä kuinka bodarit on ilmeisesti täysin vapaata riistaa v**uilulle. Jos yhtä suoraan sanottaisiin läskeille ihmisille, sitä pidettäisiin julmana. Eli jos joku tekee jotain sen eteen, että olis kroppa kunnossa siitä tulee kuittia. Jos ei, ollaan yleensä hiljaa. Kateus?

Ex-anoppi kun näki yhden aika skroden ja tiukan kaverini ekaa kertaa, ekat sanat oli "hyi kauhea miltä sä näytät!". Tuskin olis jollekin läskille raaskinu sanoa mitään.

Asiaan, on jännä kuinka bodarit on ilmeisesti täysin vapaata riistaa v**uilulle. Jos yhtä suoraan sanottaisiin läskeille ihmisille, sitä pidettäisiin julmana. Eli jos joku tekee jotain sen eteen, että olis kroppa kunnossa siitä tulee kuittia. Kateus?

Isolla K:lla. Taikka sitten ei vain ymmärretä terveiden elämäntapojen päälle.

Asiaan, on jännä kuinka bodarit on ilmeisesti täysin vapaata riistaa v**uilulle. Jos yhtä suoraan sanottaisiin läskeille ihmisille, sitä pidettäisiin julmana. Eli jos joku tekee jotain sen eteen, että olis kroppa kunnossa siitä tulee kuittia. Jos ei, ollaan yleensä hiljaa. Kateus?

Sehän on ihan selvä merkki elintason noususta. Nyky-yhteiskunnan ylipainoisuus lisääntyy, joten lihavaa ihmistä ei pidetä erikoisena. Sen sijaan bodari erottuu joukosta selvästi, koska kehosta on pidetty hyvää huolta. Ja fyysisesti paremmassa kunnossa oleva ihminen totta kai Suomessa aiheuttaa kateutta. :) Se on se suomalainen mentaliteetti "Onpas tuolla komea kroppa. Mutta mäpä olen parempi maratoonijuoksussa. Ja tuo varmaan kuolee niihin hormooneihinsa nuorena."

Laitetaampa nyt mieltä ylentäviä kommentteja mitä oon kuullut muilta. Jouluna serkun äiti tuli perässäni keittiöön ruokaa hakemaan ja kommentoi että täshän pitää kulkia aivan näin (levitti käsiään sivulle):D.
Äiteeltä tullu sitte vaikka minkälaista kommenttia: "Ekkö sä oo jo tarpeeks iso?, onko sun luokalla ketään yhtä isoa ku sä?

Liikunnalla väänsin kyykkyä ja yksi heppu tuli viereen rutisemaan:
"Onko nyt hienoo ku noi reidet vielä tosta kasvaa? Tulee semmoset vitun tukit!"
"Ei ne nyt niin herkästi kasva", vastasin. Keskustelu sitten jatkui:
"Niin ja voisit vähän kiinteyttää."
"Aijaa. No pienellä dieetillä sitten." :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom