Parhaat huomautukset

Njoo, paras punttailukommentti ehottomasti oli, ku tuttu ihan tajuttoman näti tyttö sano "Sä oot urheillu varmaan ihan älyttömästi ku oot noin hyvässä kunnossa nykyään"
ja mä nyt en edes ole millään tasolla minkäänlaisessa kunnossakaan vielä.

Ex-Tavis, ne vaan sano sen ääneen minkä kaikki tietää ;) Olihan se hyvä huomautus:thumbs:

Joulunatapahtunutta:

-Kivaa sain boxereita
Sisko: Juu.. otettiin vielä 2xl ku katottiin myyjän kanssa että toi takapuoli on niin iso
-Juu, kiitti..

Kerta se on ensimmäinenkin kun kuulee olevansa pantava ja vielä naisen suusta kuultuna! Suorapuheista ja hullua porukkaa täällä itärajalla. :lol2:

Me kaikki muut ollaan pidetty sitä itsestäänselvyytenä mitä ei tarvii mainita :)

Eilen näin tuttuja pitkästä aikaa.

"Mitä vittua, mieheltähän on pääkin pienentyny puolella, ja hartiat helvetinmoiset"

Ja legendaarinen vanha klassikko: "Lopeta se hevoshormoonien syöminen" :rolleyes:

Sain parempiakin kohteliaisuuksia, mutten niistä kehtaa kertoa enempää. Piristää mieltä ja kehoa kyllä moinen sillon tällöin.

MrRefe ja RRKalle: Noh noh. Hei, eiköhän pantavia ole vaikka 4-kymppiset pubiruusutkin. ;)

Joo, sitten vielä yksi tilanne samaisesta baarista kun tuli mieleen:
19- vuotias poika tuli vessajonossa puristamaan yllättäen hauistani ja vaati saada vertailla sitä omaansa. (totesi että hänellä on pienempi ympärysmitta :) )

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
"Säkin kun oot niin kuuma pakkaus, että poronliha sulaisi hetkessä sun sylissä." :jahas:

:whip:
Noin hyvä mäkään en oo lepertelemään :lol2:

No tässä on sellanen kommentti jota tähän trediin oikeestaan etittiin, eikä niitä normaaleja "oot iso"-juttuja äidin suusta :)

Tuli täs mieleen, kun viime Ruisrockissa joku äijä huusi "Vittu sää oot pieni... mee salille!" (nauroi samalla)... ite olin hihattomalla paidalla ja ainakin oletin, että se oli ironinen ilmaus... olis parempi olla... :) Miks mulle ei koskaan tuu mitään parempia kommentteja!?

Ja kokoa on sellaset 193/110

Tyttöystävältä: "Sun kädet alkaa oleen liian isot. Pitäiskö sun alkaa treenaan jalkojakin?"

Työkaverilta: "Paljo sulla menee rahaa hormooneihin mitä sä pumppaat noihin käsiin?"

Ja vittu, jalat oli vielä pumpissa kun muija valisti mua. Saatana.

kihlatun suusta kuultua:
"hei homoläski sä oot juonu kaiken kokiksen!"
ja
"oot tollanen haiseva valas"
:D
Kuulostaa pahalta..
ONNEKSI SANO LÄPÄLLÄ. kai.

Olin pari viikkoa sitten kaverin tupareissa Tampereella. Serkku oli nähny mut rautatieasemalla ja meinannu tulla juttelemaan. Vähän lähemmäs päästyään se oli tehny u-käännöksen ku mä en voi kuulemma olla niin lyhyt ja lihava :D mitähän tästäkin sitten pitäis päätellä..

Lääkärissä viime viikolla lekuri katsoi silmiin laittoi käden olkapäälle ja sanoi tiedäthän että stereoidien käyttö on vaarallista. Johon minä: Joo (WTF?)
Ja lisäsi siihen että kun tuota lihasta näyttää löytyvän että käytkö salilla? Ja minä: Joo mutta en käytä. Lekuri: Mutta varmasti yrittävät kaupata johon minä taas että en tiedä ei ole kukaan koskaan yrittänyt...Lekurilta pitkä merkitsevä katse ja mulla ei meinaa pokka pysyä.
Siis salilla olen käynyt nyt about vuoden joten en nyt mikään iso ole todellakaan:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom