Parhaat huomautukset

Kävin tossa lounaalla ja tuttu kassatäti kyseli, että oonko laihtunut kun maha on lähtenyt mutta muuten kroppa säilynyt samanlaisena:D Kyseli myös treenitavoista ja siitä, oonko menossa joskus kisoihin. Anorektioille ei oo mun mielestä vielä mitään bodyskaboja mut piristi silti mukavasti!

Repesin ääneen kun eräs setämies kysyi salilla "Ootko harrastanu painonnostoa?" :lol2:

... kyykkäsin siis 40 kilolla, ja se EI ollut lämmittelyä! Kyykyt tuli ohjelmaan muutama viikko sitten, joten tekniikkakaan tuskin häikäisi :hyper: Ja jos se oli iskuyritys, niin... ehkä olisi parempiakin iskurepliikkejä kuin kertoa naiselle, että tämä näyttää painonnostajalta :lol2:

Mutta :D kuitenkin.

Eräs kaveri kesäloman jälkeen kehui aivan kamalan hienosti: Kun tässä tarkemmin kattelen niin sun kätes todellakin on aivan suhteettoman iso...
Se piristi järjettömästi jo valmiiksi hienoa päivää :)

Eräs kaveri kesäloman jälkeen kehui aivan kamalan hienosti: Kun tässä tarkemmin kattelen niin sun kätes todellakin on aivan suhteettoman iso...

Tais vaa vihjata, että on niitä muitaki lihasryhmiä ku kädet ;)

Työpaikkavittuilu on sit viel asia erikseen mikä on tosi yleistä minun kohdalla. Ruoka on se mistä kettuillaan ankarasti.
Toi on aika yleistä, että duunipaikalla ihmetellään syömisiä. Tänäänki duunissa tauolla söin siinä Ehramia ja banaania ja vastapäätä istu setä syömässä lihistä ja pätkää lenkkimakkaraa. Siinä sitten vaan tuijoteltiin toisiamme ja ihmeteltiin.
Tervemenoa pst-mieheks. Kjähähähähäää.
Heh, ite olin tässä vähän aikaa sitte pst-miehenä ja ei kyllä mitään herkkua ollut. :D
Ja tää jatkuu tälleen: ...verrattuna esim. sun jalkoihin. :D ;)

Täs reilu viikko sitten hierojalla ollessa hieroja sano mun olkavarsia käsitellessään että:"Näistä ei ihan niin vaan kierretäkkään sormia ympäri"...lämmitti sydäntä yhtä paljon kuin joskus kun sairaalassa hoitaja mittas verenpainetta ja mansetti ei tahtonu pysyä kiinni:"Täytyy varmaan hakea reisimansetti".

Juu ja pari-kolme päivää takasin eräs (tuhti) naishenkilö hieman humaltuneena rohkaistui kehumaan meikäläisen persettä hyväksi! :lol2: Ja vielä kahteen kertaan, ohi kyseisen rouvan pöytäseurueen kulkiessa sama homma, nyt kokonaiselta pöydälliseltä "madame"-luokan naisia! Heh no mikäs siinä, edellisistä tuon luokan kehuista olikin jo aikaa vuosia ja pienessä :kippis1: oli ihan tunnelmaa nostava vaikutus.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Juu tänään tuli paljon kommentii Expossa. Yhtä#Hauista sanoi, että meidän pitää mennä vetää kinttu treenit yhdessä ja että ne ovat kehittyneet hyvin. Sitten se totesi, että muutaman vuoden päästä Classicissä on yksi kova jamppa. Leelucky sanoi, että hyvin on kehitystä tullut. Ex-tavis sanoi, että vähän yläkroppaan tullu lihaa sekä rintaankin, vaikka se on todella kämänen. Ja moni muu punttimimmi kehui tänään, jänä juttu ei kukaan muut kuin pakkislaiset sano hyviä asioita, en tiiä onko tämä totta mitä he sanovat, mutta hyvän mielen saan. Niin ja puhuttiin siinä Faidran ja Chris Cookin kanssa niin Faidra sanoi sille että mä oon ehkä sen tuntemista nuorista HC:in ja treenaan älyttömättömän kovaa jopa ehkä kovempaa kuin hän itse. Noh paha sanoa mitään, muuta kuin kiitos paljon kaikille.:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom