Parhaat HI-FI in-ear kuulokkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Noissa SoundMagicin E10:ssä on hyvät soundit ja muutenkin nuo napit on hyvät, mutta tuo johto on saatanasta. Hitonmoisella häkkyrällä koko ajan, voisi olla jotain löysempää matskua että pysyisi suorempana.

Aikaisemmin ne olikin. Mulla oli punaiset, joissa oli sellainen "kumimainen" letku. Joka sitten katkesikin. Ehkä ne sen takia on nyt tuota helkkarin muovikaapelia, jossa tuntuu olevan vielä joku vahvikenauha sisällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haluaisin ostaa tuollaiset comply foamit, mutta onko todellakin näin, että ne eivät käy Plantronics BackBeat GO 2 mallille? Kun klikkailee oikean merkin, niin siinä lukee että " (NOT GO 2)". Ei sattuis joku tietämään, että saako ne silti noihin survaistua?

12937394.t.jpg
[/URL][/IMG]

EDIT: Löysin lopulta jonkun henkilön kirjoittaman arvion ja näyttää sopivan: "Just to confirm, I tested BBG2 with ComplyFoam TSX-500 tips - fits perfectly" . En aluksi löytänyt googlella mitään, mutta lukiessa löytyi..

Auttakee. Budjettia olis noin satanen käytettävissä ja tarvetta uusille napeille kadotettuani A-Jays Fourit. Jotkut hieman kevyemmät ois hakusessa, Jaysit kun tuppas putoamaan päästä pienenkin johdosta nykäisyn takia. Remote control ja mikki on plussaa varsinkin näin talvella, ei huvita pakkasessa kaivaa aina puhelinta taskusta. Sennheiserin MM70i vaikuttaa ihan hyvältä, mutta tuo suora liitin arveluttaa, koska kaikki aiemmat kuulokkeeni ovat hajonneet juurikin liittimestä. Tuohon voisi tietty ostaa 90° kulmassa olevan jatkopalan, mutta löytyykö mistään sellaisia nelinapaisella liittimellä, että kaukosäädin ja mikki toimisivat? Äänilähteenä toimii iPhone 4. Eli suositelkaa hyviä ja kestäviä nappikuulokkeita iPhonelle max 100€ hintaluokasta, mikki ja kulmaliitin erittäin toivottavia. Googlea olen käyttänyt, mutta kun noita eri merkkejä ja vaihtoehtoja on niin jumalattomasti niin vaikea valita :D

Tilasin foamit jokin aika sitten ja täytyy sanoa että tuli samaisiin kuulokkeiisin kuin sulla (IE80) todella iso parannus kun vakio tulpat otti pois ja nuo laittoi tilalle. Näitä tilaan jatkossakin kun edelliset kuluvat loppuun.

Mulle tuli just postissa foamit IE6 kuulokkeille. En menis ihan suoraan allekirjoittamaan, että menisi selkeästi parempaan suuntaan. IE6 nappien mukana tuli kaiken kokoisia tulppia ja ilmeisesti olin ottanut käyttöön juuri sopivat kun ei nää muotoon turpoovat ole niin selkeä parannus. Nää ei myöskään parantaneet eristävyyttä. Olin jo vakiotulppien kanssa täysin eristäytynyt ympäristöstä. Niin henkisesti kun auditiivisesti... Onhan näistä nyt joka tapauksessa hyötyä vähintään mukavuudessa kun kerran muovautuvat korvakäytävän mukaan. Ja varmaan pysyvät paremmin päässä. Se selviää tässä viikon mittaan.

Äänilähteenä modattu 5gen Ipod.

Tähän voisi laittaa halvemman luokan kuulokkeet joita on kehuttu arvosteluissa ja testeissä. Eivät varmasti päihitä satojen eurojen huippu in-eareja, mutta uskoisin että täällä on muitaki pers aukisia kuin minä.

Eli kyseiset ovat siis Panasonic RP-TCM125 ergo fit.
En ole mikään hifi asiantuntija, mutta omaan korvaan ja musiikki tyyliin(rock,metalli yms.) sopii oikein hyvin. Tilailin vielä lisäksi tollaset foamit, jotka ei tosin ole saapunut vielä. Hintaa näille tuli ebaysta posteineen n.13€ ja voi saada myös halvemmallakin jos etsii. Ulkoisesti hieman halvan(muovisen) oloiset mutta muuten asialliset.

http://www.tested.com/tech/459019-best-cheap-ear-headphones-today-are-12/

Auttakee. Budjettia olis noin satanen käytettävissä ja tarvetta uusille napeille kadotettuani A-Jays Fourit. Jotkut hieman kevyemmät ois hakusessa, Jaysit kun tuppas putoamaan päästä pienenkin johdosta nykäisyn takia. Remote control ja mikki on plussaa varsinkin näin talvella, ei huvita pakkasessa kaivaa aina puhelinta taskusta. Sennheiserin MM70i vaikuttaa ihan hyvältä, mutta tuo suora liitin arveluttaa, koska kaikki aiemmat kuulokkeeni ovat hajonneet juurikin liittimestä. Tuohon voisi tietty ostaa 90° kulmassa olevan jatkopalan, mutta löytyykö mistään sellaisia nelinapaisella liittimellä, että kaukosäädin ja mikki toimisivat? Äänilähteenä toimii iPhone 4. Eli suositelkaa hyviä ja kestäviä nappikuulokkeita iPhonelle max 100€ hintaluokasta, mikki ja kulmaliitin erittäin toivottavia. Googlea olen käyttänyt, mutta kun noita eri merkkejä ja vaihtoehtoja on niin jumalattomasti niin vaikea valita :D

Käyhän www.inear.fi kurkistamassa. Itse olen suosinut Brainwavz merkin malleja.

Pysyykö noi Soundmagicin e10 korvissa lenkillä/salilla? Omista sennheiserin cx685 sporttinapeista murtui toinen piuha poikki johdon sisältä ja nappi meni mykäksi, joten uudet pitäisi nyt hommata. Ei noissa vanhoissa nyt äänenlaatu niin priimaa ollut, mutta ainakin pysyivät korvissa kuin tauti, vaikka kuinka repi piuhasta :D Varmaan vähän yksilöllistäkin miten pysyy korvissa, mutta vanhat kossin sparkit eivät tahtoneet pysyä joten silloin tuli tollaset urheiluun tarkoitetut hankittua.

Pysyykö noi Soundmagicin e10 korvissa lenkillä/salilla? Omista sennheiserin cx685 sporttinapeista murtui toinen piuha poikki johdon sisältä ja nappi meni mykäksi, joten uudet pitäisi nyt hommata. Ei noissa vanhoissa nyt äänenlaatu niin priimaa ollut, mutta ainakin pysyivät korvissa kuin tauti, vaikka kuinka repi piuhasta :D Varmaan vähän yksilöllistäkin miten pysyy korvissa, mutta vanhat kossin sparkit eivät tahtoneet pysyä joten silloin tuli tollaset urheiluun tarkoitetut hankittua.
Noh Soundmagicit tilattu, saa nähdä pysyykö päässä :)

Täältä löytyy ylimääräsenä Vsonic GR06 napit, jos jotakin kiinnostaa niin voi tarjota yv:llä. Ollut vain muutaman kerran korvilla, en osannut käyttää korvan yli puettavaa mallia. Maksoi n.45€ ja lähtee reilusti halvemmalla.

Pakko hypettää näitä SoundMagicin E10-nappeja. Ihan huikea äänenlaatu ja bassot! Nopea toimitus inearilta ja mukaan tuli kätevä säilytysrasia ja monta erikokoista silikonisovitinta. 30€ On kyllä ihan pilkkahinta näin hyvästä laadusta.

Eli suositelkaa hyviä ja kestäviä nappikuulokkeita iPhonelle max 100€ hintaluokasta, mikki ja kulmaliitin erittäin toivottavia. Googlea olen käyttänyt, mutta kun noita eri merkkejä ja vaihtoehtoja on niin jumalattomasti niin vaikea valita :D

Beyerdynamic DTX101 iE Performance In-Ear Earphones: Amazon.co.uk: Electronics - nuo tilasin Senukan cx300-II tilalle kun hajosivat, vuoden ollut käytössä. Äänenlaatu on ihan kelpo, ei tee mieli viillellä ranteita; kotona en koskaan käytä kuulokkeita, töissä on bosen qc3:et (vastamelu oli kriteeri) putkivahvistimella. Kestää muuten hyvin mutta hiki syövyttää liimat, eli kuuloke "repeää" keskeltä auki. Pikaliimalla korjattu molemmat, sen jälkeen ongelmaa ei ole ollut. Noista on myös mikkiversio, mutta puntti/lenkkikäyttöön itsellä enkä "koskaan" puhu puhelimessa niin jätin moisen option väliin.

Pakko hypettää näitä SoundMagicin E10-nappeja. Ihan huikea äänenlaatu ja bassot! Nopea toimitus inearilta ja mukaan tuli kätevä säilytysrasia ja monta erikokoista silikonisovitinta. 30€ On kyllä ihan pilkkahinta näin hyvästä laadusta.

Itel kans nää, hintaan nähden vallan mainiot

Mitäs pakkislaiset suosittelee noin 100e hintaluokassa, tulevat varmaan ainoastaan salikäyttöön. Metallia pelkästään kuuntelen. Nuita soundmagic e10 kahtellut ja niihin nuo Foamit mitkä lie.
Tuhottomasti eri kuulokkeita ja valinta on hurrrjan vaikea.

Mitäs pakkislaiset suosittelee noin 100e hintaluokassa, tulevat varmaan ainoastaan salikäyttöön. Metallia pelkästään kuuntelen. Nuita soundmagic e10 kahtellut ja niihin nuo Foamit mitkä lie.

Nuo soundmagic e10 on halvalla hyvät. Kolmet oli, kaikki hajoili saleilla jossain vaiheessa, koska johto jäi leuanvedossa/dipissä tms. väliin ja joku liitin kai sieltä irtoili, kun sitten ei enää toisessa napissa kuulunutkaan mitään.
Salikäyttöön suosittelen ehdottomasti bluetooth-kuulokkeita. Napit vai läpälliset - riippuu kuuntelijasta ja käyttötarpeista. Itse ostin plantronics backbeat go 2 ja foamit(hinta jotain 65e+20e foamit), en ole keksinyt erikoisemmin valittamista.. Tosin olen amatööri. Jaybird bluebuds x ois varmaan paras valinta napeista. Läpällisistä oli kai jotain creativen wp 450 tms. jotain vastaavia.. Googlaile, senkus laitat youtubeen/googleen vaikka että "best bluetooth speakers", sieltä saattaa huomata kiinnostavia kuulokkeita. En ostaisi koskaan enää langallisia, todella kämäiset salikäyttöön vs. langattomat.

LowProFilen kanssa samaa mieltä bluetooth-kuulokkeista, itse olen todella tyytyväinen langattomiin kuulokkeisiin salikäytössä. Usein ovat aika hinnakkaita äänenlaatuunsa nähden, mutta maksavat itsensä takaisin nopeasti koska esimerkiksi itsellä perus nappikuulokkeet kuluavat liittimestä paskaksi pikavauhtia vaikka kuinka niitä varoisi. Itsellä musiikkiapuna toimii Creative WP-350, jotka hoitavat hommansa asiallisesti ja mahtuisivat sinun hintarajaan sopivasti. Tietty jos jotain akrobaattisempaa siellä salilla tekee niin aika varovainen saa olla etteivät lennä päästä, tai sitten oma päänmuotoni on vain vammainen.

Tulipa itsekin hommattua uudet in-earit.. Kuuntelin lävitse parit shuret, etymoticit, sonyt, soundmagicit, ja.. klipschit, hintaluokka mihi tähtäsin oli 50e-200e. Tuli sitten hommattua Klipschit. Oli aivan ylivoimaisesti parhaimmat. Äänenlaatu ihan perkeleen kova, ja nämä tuntuvat olevan korvassa aivan täydellisen huomaamattomat.. Helposti pysty pitämään tänään 6h korvissa näitä ja menis pisempäänkin. Tarkempi malli tosiaan Klipsch Image X10 . 80e maksoi Amazon.co.uk :ssa.

Noniin, tarvis hommata hyvät ja mielellään kestävät nappikuulokkeet. Sellaset "tutilliset" mieluummin kuin niitä, missä on se ns. levy. Johdossa sais olla jonkin verran pituutta ettei soitin (puhelin/mp3) olis kokoaika niitä repimässä korvista ulos. Sen kiinniketarranauhan vai mikä se on (joka tulee olkavarteen) niin tarvis kans.

Jos oikeesti hyvät joku kertoo niin kyllä niistä voi huntin (100e) pintaan maksaa, lenkille ja ulkoreenikäyttöön tulossa. Musiikista kuuntelussa lähinnä elektroninen ja hip hop.

Kiitos.

Ny ne tuli, ja vähän aikaan testailin. Ääni on kyllä mainio, ja 30e hintaan erinomainen. Mun mielestä varsin tarkkaan erottelee diskantit, ja bassoakin tuntuu sietävän tosin ilman pientä eq korjausta basso ei ole heti kättelyssä kovin vahva.
Yllätyin kun mukana tuli peräti 7 paria vaihdettavia tyynyjä, sekä vielä tommonen ihan laadukas pieni kotelo.

Ehdottomasti saa vastinetta rahalle.

XPDK1Nb.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom