Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt sitten kaikki, ihan sama mitkä kuulokkeet teillä on, niin uskotte mua ja käytte poistaan tuolta foamit
Klikkaa niitä eri vaihtoehtoja, niin siinä on sitten kuulokemerkit mihin sopii, kyse on siitä sisemmän reiän koosta ilmeisesti. Noi on kaikki samankokoisia, mut vaihteleva se toinen rööri johon kuulokkeet kiinnitetään.Mike mä en niin rutinoituneena verkkoshoppaajana koin noi sivut vitun sekaviksi. siellä on miljoonaa foamia miljoonassa kokoluokassa. Mitä mä sieltä nyt ostan kun tarkotus on testata pienen äitini ongelmakorviin josko noilla saisi earit pysymään sen päässä. se haluu kuunnella musaa mutta mikään normitappi ei pysy sen korvakäytävässä kiinni mutta tommonen foami varmaan olisi ratkaisu ongelmaan.
Mike mä en niin rutinoituneena verkkoshoppaajana koin noi sivut vitun sekaviksi. siellä on miljoonaa foamia miljoonassa kokoluokassa. Mitä mä sieltä nyt ostan kun tarkotus on testata pienen äitini ongelmakorviin josko noilla saisi earit pysymään sen päässä. se haluu kuunnella musaa mutta mikään normitappi ei pysy sen korvakäytävässä kiinni mutta tommonen foami varmaan olisi ratkaisu ongelmaan.
Olen nyt onnistunut vahingossa pesemään ajan saatossa pyykkikoneessa kolmet eri napit hintaluokassa 40-80e kerran, ja kaikki noi on toiminut vielä yhden pyykkäyksen jälkeen. Mihin toi oikein perustuu, että noi ei mee rikki vaikka pyörii pari tuntia pesukoneessa? Eikö ne oo kuitenkin ns. "elektronisia apparaatteja". Onko mulla käynyt vaan älytön tuuri, vai voinko jatkossakin huoleta unohtaa napit kauluspaidan taskuun kun nakkaan paidan pyykkikoriin. Äsken koneessa kävi TÄNÄÄN ostetut Logitechin ultimate earsit...Muija oli ihan et vittu miten sä voit olla noin tohelo. Aina.
Pitää varmaan tilata tommoset kun löydän uudet nappikuulokkeet.
Mutta, asiaan, onko kellään suositella langattomia nappikuulokkeita? Vain nappikuulokkeita, muita en ota. Mullahan oli Novero Rockaway, mutta koska niissä pyrittiin rankasti designiin, niin kontrollit hajos alta viikon... muuten ne oli hyvät, miten hyvät BT nappikuulokkeet nyt voi olla.
Nyt pitää tulla infoomaan, sillä löysin aivan lyömättömät kuulokkeet hintalaatusuhteeltaan. Ja mainitaan nyt, että olen aika vaativa kuulokkeiden suhteen ja käytössä on ollut Bosea, V-Modaa, Sennheiseriä ja viimeisimpänä Ultimate earin kalliit bassonapit, jotka jytäs ihan vitusti kunnes nekin hajosivat. Mulla hajoaa aina se liitin joka kuulokkeista, pitää varmaan alkaa kolvailemaan kun jaksaa.
Mut lähdin sitten etsimään edullisempia ja löysin SoundMAGIC E10 In-Ear Sound Isolating Earphones kuulokkeet. Näiden soundi on täysin hämmästyttävän hyvä, erottelee hyvin ja bassoakin irtoaa todella hyvin näin pieniksi. Basson syvyys ei toki Ultimate earsien tasolle pääse, mutta on todella napakka ja tarkka.
Jos haluatte edullisesti vitun hyvät kuulokkeet, niin noi kannattaa ehdottomasti tilata. 50 euron pintaan postareineen.
SoundMAGIC E10 In-Ear Sound Isolating Earphones Black & Silver (E 10)
Nyt sitten kaikki, ihan sama mitkä kuulokkeet teillä on, niin uskotte mua ja käytte poistaan tuolta foamit. Meinaan olen noilla kuunnellut vuoden verran ja parantavat laadukkaitakin kuulokkeita ihan helvetisti. Eristää ulkomaailman, istuu korvaan napakasti kun ovat tommoista matskua ja jestas miten soundit iskee.
Comply? Foam Tips - Replacement Earphone Tips
Esim Sennheiserin IE80 kuulokkeet ovat vähän saatanan hyvät, mutta kun kiskasee defaultti sovittimet vege ja noi foamit tialle, niin aika uskomaton parannus tulee ääneen.
Ette tuu pettymään jos testaatte noita. Ajan kanssa noi sitten hapertuu, itse ostin noi vuosi sitten kolmen setissä ja nyt tänään vaihdoin ekan kerran.
Tuli tilattu nämä täältä SoundMAGIC E10, musta-asemetalli [SM-E10-BLK] - 26,90? : inEar.fi, Parhaat kuulokkeet - kuulostaa hyvältä!
Ja siihen lisäksi näitä MoBeast vaahtomuovisovitesarja, harmaa [MB-FT-GY] - 3,90? : inEar.fi, Parhaat kuulokkeet - kuulostaa hyvältä! ilman postikuluja saapa nähdä milloin tulevat.
No nyt kokeilen just noita Soundmagicin inEar E10:jä. Täältä kun tuli vakavasti otettavia suosittelijoita. En ole itse hifisti. Mutta nämä ovat TODELLA hyvät. Äänilähde on Sony Walkman ja aiemmat napit olivat walkmanin omat. Olin tyytyväinen. Mutta näillä voi äänenvoimakkuuden pitää tasolla 5 ja silti kuulla ääniä, jotka aiemmin jäivät toistamatta. Ja bassot ovat mureat.