Juu, muttei tähän ketjuun kuulu millään lailla.. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos nuo soundmagic e10 ostamisen arvoiset? Ja mistä ne kannattaisi tilata, kun lueskelin, että joillain ollut vaikeuksia niiden saannissa.
Meikä komppailee.. Eli mitä ketjua selailin niin monet kyllä kehuneet, mutta vieläkö tulee suosituksia?
Väliaikaista my ass, edelleen mulla käytössä. Eh.Tällä hetkellä CX-300 (en muista onko I vai II), mutta väliaikaista koska ei tahdo pysyä korvassa.
Tähän voin vaikka vastata kun saan käsiini, kuitenkin salilla esmes käppäilen välillä laukulta kymmenenkin metriä superien aikana yms.Kyllä langattomuudesta aika ison plussan voi antaa. Voispa tulevaisuudessa tommosia harkitakin. Kuinka pitkälle bluetooth kantaa? Jostain muistuu mieleen, että 8 metriä. Ei tarvis olla soitin otsassa teipillä kiinni, jotta signaali pysyy vahvana.
Tänään kävin hakemassa paikallisesta liikkeestä Shuren SE 315. Aluksi tuotti hieman hankaluuksia saada kuulokkeet hyvin korvaan mutta kun tajusin tekniikan niin johan alkoi onnistumaan. Soundista en nyt vielä lähde sen enempää sanomaan, täytyy hieman totutella ja fiilistellä...
Tänään kävin hakemassa paikallisesta liikkeestä Shuren SE 315. Aluksi tuotti hieman hankaluuksia saada kuulokkeet hyvin korvaan mutta kun tajusin tekniikan niin johan alkoi onnistumaan. Soundista en nyt vielä lähde sen enempää sanomaan, täytyy hieman totutella ja fiilistellä...
Oletko koittanut niitä mustia oliivi vaahtomuovipäitä? Nehän nyt varmaan muotoutuu tiiviisti korvaan kuin korvaan. Muistelisin että tohonkin malliin sellaiset käy, vai muistanko väärin?Nyt on kuulokkeita koeajettu jonkun aikaa ja vaikuttaisi siltä että joudun myymään nämä pois. Jostain syystä mun vasempaan korvaan ei tuo kuuloke istu sitten millään, ilmeisesti aika eripari korvat mulla.. Eli jos joku on kiinnostunut niin voisin myydä muutamia tunteja kuunnellut Shuren SE 315 kuulokkeet. Hinta neuvoteltavissa..
millainen äänenlaatu laadukkaissa in-eareissa on verrattuna tavallisiin, esim. suljettuihin kuulokkeisiin? Toimiiko ne ns. kotikuuntelussa?