Parhaat HI-FI in-ear kuulokkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Omasta in-ear on parasta lähinnä siksi, että saa ytyä musaan ilman että tarvii pistää volat kaakkoon.
Vaikuttaa myös se, että omaan musaan kuuluu paljon basso -voittoista musaa, ja siinä in-ear on myös omiaan jos ei lasketa sitten ihan kuppeja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike onko vielä toiminu noi ie80?
Himottais noiden pikkuveli ie60?

Porukalla kokemuksia langattomista nappikuulokkeista?

Porukalla kokemuksia langattomista nappikuulokkeista?
Täällä muutama kehunut noita JayBird BlueBuds X. Tarkoitus itsellä hankkia, ei tarvis salilla luurin olla taskussa.

Löytyy mm. Gigantista ja Fätnesstukusta.

En saanut linkkiä puhelimella tähän mutta ton alla olevat tekstin kun laittaa googleen niin löytyy blogi jossa hyvät perustelut jotka sai ainakin mut unohtamaan bluebudsit.

(Bittivinkkien mobiilitripla: BlueBuds X)

Kirjoitus pitää täysin paikkansa noilla Bluebudsien mukana tulevilla korvanapeilla. Onneksi löytyy markkinoilta parempiakin. Itse tilasin nämä, muistaakseni jonkun tähän ketjuun kirjoittaneen suosituksesta. Pysyvät napit päässä hikoillessakin.

Kirjoitus pitää täysin paikkansa noilla Bluebudsien mukana tulevilla korvanapeilla. Onneksi löytyy markkinoilta parempiakin. Itse tilasin nämä, muistaakseni jonkun tähän ketjuun kirjoittaneen suosituksesta. Pysyvät napit päässä hikoillessakin.

Näin juuri. Nuo aftermarket pehmusteet, jotka vaihtaa sitten kun kuluu puhki. Pysyy päässä kuin tatti otsassa.

Mike osaisitko suositella thomannin valikoimasta jotain in-ear monitoreja? 150-300€. fischer, shure, the t-bone, bose, sennheiser.

Mike osaisitko suositella thomannin valikoimasta jotain in-ear monitoreja? 150-300€. fischer, shure, the t-bone, bose, sennheiser.
Noissa hyvin usein hinta menee laadun kanssa käsilkädessä. Shuret ainakin on kovia ja Senkun kallimmat.

Noissa hyvin usein hinta menee laadun kanssa käsilkädessä. Shuret ainakin on kovia ja Senkun kallimmat.

Miten isossa roolissa näet noissa ie80: toisto 10-18000hz, herkkyys 125db ja matala ohm ~16 VS fischer/shure/jne. Suurin osa on 20-18000hz, herkkyys monessa alle 110db ja ohmit 20-30 pintaa.
Eli onko esim. voimakkuudessa suurikin ero jos esim tuollaiset on vastakkain? Tai jotain muuta huomioitavaa jolla iso ero?
Onko noissa suurikin ero äänenlaadussa kun on 1-3driver?

10 herziä nyt tuskin on merkittävä asia kun sitä ei paljoo kuulla saati miten tommoinen snadi elementti nyt edes ilmaa liikuttaa vaikka lähellä tärykalvoa ollaankin. Herkkyystestejä en ole tehnyt mutta uskoisin kaikkien nappikuulokkeiden omaavan tarpeeksi hyvän herkkyyden ihan jo sen takia että ne on tarkoitettu kannettaville laitteille pienillä vahvistimilla.

Nojuu.... ei ainakaan nää jaybird bluebuds x ole mulle sopivat.
1. Ei mene paksuuden takia tarpeeksi syvälle.
2. Eikä ole kyllä äänenlaatu ja basso ollenkaan mitä olin saanut ymmärtää, vanhat ultimate earsin 600 jotka noin 100€ halvemmat pätkii noi joka alueella.
Takasin giganttiin.
Josko olis noi shuren 425/ fischer amps/ tai ie60 langalliset sitten ihan eriluokkaa.

No langalliset tulee varmaan aina ja ikuisesti (no ainakin tosi kauan..) tarjoamaan parempaa äänenlaatua ja bassoa, ellei puhuta sitten isoista muiden laitteiden langattomista sankakuulokkeista.
En mä noilta mitään samaa tasoa edes odota kuin langallisilta napeilta, mut olisi ihan kiva jos se piuha ei kulkisi puntilla paidan alta ja vielä se 5.5" luuri taskussa. Kyllä tuossa voisi vähän antaa periksi basson puolella.
Eiköhän joku kaunis päivä luurin ruutu mene vielä säröiksi kun ajattelematta laskee reidelle kässärin.

Mullakin oli noita ennen akg k845bt jotka äänenvoimakkuudella soi aikalailla samanlailla kun nää jaybirdit.
Niilläkin jo pelkällä spotify/bluetoothilla ilman erillistä vahvistinta tai säätöä soi aivan tajuttoman puhtaasti ja aika matalallekin. Ehdottomasti noiden pelkkä langallinen versio menee joskus tilaukseen jäi sen verran hyvät vibat.
Ja tosiaan kun koilla kuuli hieman miltä se musiikki voi kuulostaa + miken kehut hyvistä langallisista napeista niin ei enää halua palata sinne b-luokkaan.

Nojuu.... ei ainakaan nää jaybird bluebuds x ole mulle sopivat.
1. Ei mene paksuuden takia tarpeeksi syvälle.
2. Eikä ole kyllä äänenlaatu ja basso ollenkaan mitä olin saanut ymmärtää, vanhat ultimate earsin 600 jotka noin 100€ halvemmat pätkii noi joka alueella.
Takasin giganttiin.
Josko olis noi shuren 425/ fischer amps/ tai ie60 langalliset sitten ihan eriluokkaa.

Tarkoittaako hyvä basso sinulle tuntuvaa alapään korostusta vai toimiiko vain tasainen alas ulottuva toisto? Itse mietin pitkään Shuren 215:n ja 535:n väliltä. Päädyin noihin halvempiin, kun takana oli sarja nappien epäluonnillosia poistumia (pesukone, varkaus ja katoaminen). Näin jälkeenpäin olen hyvin tyytyväinen siihen, että otin nuo halvemmat. Äänenlaatu on mielestäni todella riittävä kaikkiin niihin tilanteisiin, joissa nappeja käytän. Pitäisi alkaa jo vakavasti hifistelemään, ennen kuin kaipaan parempaa laatua, eikä noita nyt ainakaan alapään puutteesta voi syyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom