Paras vetopuku kapeaan vetoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin, mikä ois paras vetopuku kapeaan vetotyyliin?

Mulle on suositeltu Metalin Pro Deadlifteriä tai sitten Titanin kyykkytrikoita, jotka käännettäis toisinpäin...

Kokemuksia???

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä tavalliset painitrikoot kelpaa mainiosti. Aikoinaan kun vielä kilpailin, niin painitrikoissa tuli vedettyä lähes kolme kertaa oma paino...

Hgu sanoi:
Kyllä tavalliset painitrikoot kelpaa mainiosti. Aikoinaan kun vielä kilpailin, niin painitrikoissa tuli vedettyä lähes kolme kertaa oma paino...

Kyllähän sitä voi vetää vaikka munasillaan ,mutta ei välttämättä ole se paras vaihtoehto. Itse vedän välistä titanin centurionilla välistä. Joskus kokeilin kapeellakin ihan oikein päin ja tuntu toimivan sarjoissa ainakin. Hyvin potkii pohjasta. Apu oli ehkä 15kg tietämillä vetipä välistä tai kapeella.

Hgu sanoi:
No sanoppa muuta, mutta en nääs viitsi antaa muille kilpailijoille sitä etumatkaa minkä saisivat jos minä vetäisin ilman trikoita.
Muutenhan vetäisinki alasti.

Käytetäänkö siis eri pukuja maastanostoon mitä kyykkyyn? Anon kaupassa kehutaan monen puvun kohdalla, että "soveltuu myös maastanostoon".

Olakinte sanoi:
Käytetäänkö siis eri pukuja maastanostoon mitä kyykkyyn? Anon kaupassa kehutaan monen puvun kohdalla, että "soveltuu myös maastanostoon".

juu. Nykyään vaan on tullut erikseen vielä vetopuvut. Suurin osa kuitenkin vetää vastaavalla trikoolla millä kyykkää. eri tavalla kiristetyllä vaan.

Suosittelisin kapeaan vetoon Titanin Centaurionia(kyykkytrikoo, käännetään toistepäin) peruskankaalla. Ainoa ongelma tuon trikoon kanssa on, että sen valmistus on juuri loppunut...

Sama trikoo +kankaalla ei toimi lähellekkään yhtä hyvin. Esim. trikoon apu loppuu kuin seinään polven kohalta vedettäessä ylöspäin. Tämä taas johtuu suhteellisen löysistä olkaimista, vaikka trikoo olisi muuten passelin kokoinen.

vähän offtopic mutta innolla odotan...

Ameriikasta tilattu centurion ngx+ ja deadlift suit, lähtivät toissapäivänä... Josko vihdoin menisi tulosrajat rikki. Ilman trikoita jää hyvänä päivänä n. 25 kg vaille, kai nuo tuon verran auttavat että pääsee kunnon kisoihin ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
KyntöSika sanoi:
Suosittelisin kapeaan vetoon Titanin Centaurionia(kyykkytrikoo, käännetään toistepäin) peruskankaalla. Ainoa ongelma tuon trikoon kanssa on, että sen valmistus on juuri loppunut...

Sama trikoo +kankaalla ei toimi lähellekkään yhtä hyvin. Esim. trikoon apu loppuu kuin seinään polven kohalta vedettäessä ylöspäin. Tämä taas johtuu suhteellisen löysistä olkaimista, vaikka trikoo olisi muuten passelin kokoinen.

Meinaatko tätä -> Titan Centurion NXG Original ???

Jos meinaat, niin pistän heti tilaukseen.

Zone-sarja -42%
testo sanoi:
Meinaatko tätä -> Titan Centurion NXG Original ???

Jos meinaat, niin pistän heti tilaukseen.

Kyllä meinaan. Selkäinaholta löytää vielä muutamia eri kokoja, mut ei juurin mun kokoa prkl.

Voin vakuuttaa, että varmasti toimii. Tais olla Niemisen Sami, joka sanoi, et centikka toimii kapealta jopa paremmin, kuin sumolla.

pikkupasi sanoi:

Ameriikasta tilattu centurion ngx+ ja deadlift suit, lähtivät toissapäivänä... Josko vihdoin menisi tulosrajat rikki. Ilman trikoita jää hyvänä päivänä n. 25 kg vaille, kai nuo tuon verran auttavat että pääsee kunnon kisoihin ;)

Miksi tilaat ameriikasta asti? Itse hain omat vehkeeni 15 minuutissa paikallisesta putiikista. No Tamperelaisilla on tosin helppoa, kun täällä on 2Uncles/BodyStore. Ei taida muualla kuin Tampereella ja Helsingissä olla tuollaista pikanoutopaikkaa.

Dreamer sanoi:
Miksi tilaat ameriikasta asti? Itse hain omat vehkeeni 15 minuutissa paikallisesta putiikista. No Tamperelaisilla on tosin helppoa, kun täällä on 2Uncles/BodyStore. Ei taida muualla kuin Tampereella ja Helsingissä olla tuollaista pikanoutopaikkaa.

Edellinen tilaus n 2000 euroa, tämä vain n. 500 euroa + tullit ja alvit päälle. Eli sieltä tulee vähän muutakin kuin yhdet trikoot. Jos tarve olisi ollut vain yksille jumppatrikoille niin olisin ajanut Borgmannin puheille tai parin kilsan päähän Metal Gymille... eli ei tämä nyt ihan yhteyksistä ollut kiinni. Eihän tuo jenkeistä tilaaminen nopein tapa ole, eikä varmasti helpoin. Mutta nykyteknologian käyttäminen tuo muita etuja.

pikkupasi sanoi:

Tilasitko suoraan titanilta, vai ostiko joku tuttu joka lähettää ne sitten sinulle?
Jostain mulla on semmoinen kuva, että Selkäinaho olisi ainut joka niitä voi Suomeen tilata suoraan tehtaalta.

testo sanoi:
Niin, mikä ois paras vetopuku kapeaan vetotyyliin?

Mulle on suositeltu Metalin Pro Deadlifteriä tai sitten Titanin kyykkytrikoita, jotka käännettäis toisinpäin...

Kokemuksia???

Metalilla on käsittääkseni myös uudempi IPF-hyväksytty puku, jonka pitäisi olla hyvä.

Maija sanoi:
Metalilla on käsittääkseni myös uudempi IPF-hyväksytty puku, jonka pitäisi olla hyvä.

Juu tilasin jo Titanin Orginal Centurion, eikä 300 kiloa tunnu enää missään. (ilman trikoita 290kg) :kippis1:

Eilen tuli testattu Metallin Deadlifteri. Ihan ok potku alussa, mutta apu ylös asti ei ollut aivan Titanin tasoa. Kolmosia kun otin, niin jo tokassa sarjassa huomas puvun löystyneen huomattavasti, joka ei nyt ole aivan toivottua.

Kisoihin en tolla puvulla kyllä lähde.

psa sanoi:
Tilasitko suoraan titanilta, vai ostiko joku tuttu joka lähettää ne sitten sinulle?
Jostain mulla on semmoinen kuva, että Selkäinaho olisi ainut joka niitä voi Suomeen tilata suoraan tehtaalta.

Saa sieltä suoraankin tilata, tosin palvelu on "vähän" hidasta. Ja jos sieltä jotain erehtyy tilaamaan niin kannattaa huomioida postimaksut n. 30 dollaria, maksut etukäteen luottokortilla ja tullit + alvit päälle... jotka muuten lasketaan myös tuon rahdin päälle. Eli jos yksittäistä paitaa tai trikoita lähtee tilaamaan niin tulee loppujen lopuksi kalliimmaksi kuin ostaa Sakelta... ja vaihtaminen on varmasti aivan helvetin vaikeaa. 100 e ostos sieltä kustantaa loppupeleissä 180 e. = paidan hinta Sakella.

Nuo tilaamani kamat tulivat tänään, ne oli maksettu jo maaliskuussa...eli toimitusaikaa tuli n. 3 kk. Toivottavasti ei tarvitse tilata pariin kuukauteen mitään ja toivottavasti pysyvät ehjänä!

:wall:

Suositut

Back
Ylös Bottom