Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
testo sanoi:Titanin kyykkytrikoita, jotka käännettäis toisinpäin.
Hgu sanoi:Kyllä tavalliset painitrikoot kelpaa mainiosti. Aikoinaan kun vielä kilpailin, niin painitrikoissa tuli vedettyä lähes kolme kertaa oma paino...
No sanoppa muuta, mutta en nääs viitsi antaa muille kilpailijoille sitä etumatkaa minkä saisivat jos minä vetäisin ilman trikoita.Hgu sanoi:Kyllä tavalliset painitrikoot kelpaa mainiosti. Aikoinaan kun vielä kilpailin, niin painitrikoissa tuli vedettyä lähes kolme kertaa oma paino...
Olakinte sanoi:Käytetäänkö siis eri pukuja maastanostoon mitä kyykkyyn? Anon kaupassa kehutaan monen puvun kohdalla, että "soveltuu myös maastanostoon".
KyntöSika sanoi:Suosittelisin kapeaan vetoon Titanin Centaurionia(kyykkytrikoo, käännetään toistepäin) peruskankaalla. Ainoa ongelma tuon trikoon kanssa on, että sen valmistus on juuri loppunut...
Sama trikoo +kankaalla ei toimi lähellekkään yhtä hyvin. Esim. trikoon apu loppuu kuin seinään polven kohalta vedettäessä ylöspäin. Tämä taas johtuu suhteellisen löysistä olkaimista, vaikka trikoo olisi muuten passelin kokoinen.
testo sanoi:Meinaatko tätä -> Titan Centurion NXG Original ???
Jos meinaat, niin pistän heti tilaukseen.
pikkupasi sanoi:vähän offtopic mutta innolla odotan...
Ameriikasta tilattu centurion ngx+ ja deadlift suit, lähtivät toissapäivänä... Josko vihdoin menisi tulosrajat rikki. Ilman trikoita jää hyvänä päivänä n. 25 kg vaille, kai nuo tuon verran auttavat että pääsee kunnon kisoihin ;)
Dreamer sanoi:Miksi tilaat ameriikasta asti? Itse hain omat vehkeeni 15 minuutissa paikallisesta putiikista. No Tamperelaisilla on tosin helppoa, kun täällä on 2Uncles/BodyStore. Ei taida muualla kuin Tampereella ja Helsingissä olla tuollaista pikanoutopaikkaa.
pikkupasi sanoi:vähän offtopic mutta innolla odotan...
Ameriikasta tilattu centurion ngx+ ja deadlift suit, lähtivät toissapäivänä... Josko vihdoin menisi tulosrajat rikki. Ilman trikoita jää hyvänä päivänä n. 25 kg vaille, kai nuo tuon verran auttavat että pääsee kunnon kisoihin ;)
testo sanoi:Niin, mikä ois paras vetopuku kapeaan vetotyyliin?
Mulle on suositeltu Metalin Pro Deadlifteriä tai sitten Titanin kyykkytrikoita, jotka käännettäis toisinpäin...
Kokemuksia???
Maija sanoi:Metalilla on käsittääkseni myös uudempi IPF-hyväksytty puku, jonka pitäisi olla hyvä.
psa sanoi:Tilasitko suoraan titanilta, vai ostiko joku tuttu joka lähettää ne sitten sinulle?
Jostain mulla on semmoinen kuva, että Selkäinaho olisi ainut joka niitä voi Suomeen tilata suoraan tehtaalta.