Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, jossain luin semmosen vinkin, että pitäis pitää vielä apinaotteella eli peukalo myös tangon päällä ettei tuu käsillä kannateltua. Itte oon tehny noin eikä oo kyllä mitään ongelmia ollu vielä tangon paikan kanssa.
ravintomieheltä fiksu neuvo :D
Itselle ainakin apinaote sopii paremmin. Jos yrittää "normaalisti" pitää tangosta kiinni tuntuu että ranteista pamahtaa jänteet poikki (=Paino osittain käsillä?). Ja kyllä se tanko pysyy apinaotteellakin ihan tukevasti paikoillaan.Hyvä että paikan kanssa ei ole ongelmia, mutta en kyllä apinaotetta suosittelisi sen takia, että tangolla on suurempi riski lipsua. Eikai sitä muutenkaan tule käsillä kannateltua, en ainakaan itse edes jaksaisi joten kyllä tanko on tukevasti olilla/selällä
Mulla kans meinaa julleksi mennä kyykky juuri samaisesta syystä ku no-bodyllä. Etukyykky ois oikein hyvä vaihtoehto itelleni, mutta kun vasen polvi ja oikee etureisi ei kestä sitä! Mitäkähän kannattaisi tässä sitten yrittää?? Sellainen liike, jossa sääri pysyy pystyssä mutta jossa ei ole julletuksen vaaraa ois tilauksessa :jahas:
Box menee kyllä aika helposti myös jullen puolelle...
taka kyykkyä tanko suht ylhäällä. lauta kantapäiden alla. siitä sitten suht pitkää sarjaa ja syvältä. hack kyykkyä, tai sitten kiskoilla tanko ylhäällä eli siis epäkäkkäiden päällä lähellä niskaa ja koivet sopivan edessä.Mulla kans meinaa julleksi mennä kyykky juuri samaisesta syystä ku no-bodyllä. Etukyykky ois oikein hyvä vaihtoehto itelleni, mutta kun vasen polvi ja oikee etureisi ei kestä sitä! Mitäkähän kannattaisi tässä sitten yrittää?? Sellainen liike, jossa sääri pysyy pystyssä mutta jossa ei ole julletuksen vaaraa ois tilauksessa :jahas: