Paras painekattila ja parhaat painekattila reseptit

Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
644
Olen miettinyt ostoa ja samalla jos jollain on hyviä reseptejä, joita kokeilla ja mielummin myös kertoisi järjestyksen, koska mikäkin raaka-aine lisätään kattilaan. Itselläni ei ole aina aikaa tehdä ruokaa, varsinkin jos tekeminen kestää 3h, niin painekattila nopeuttaisi prosessia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan aika sama minkä ostaa, päättää vaan hinnan mitä on valmis maksamaan. Toki kannattaa katsoa mitä valmisohjelmia noissa on, että ei tartte alkaa joka ruokaa opettelemaan ja kirjaamaan aikoja muistiin.
 
Vaikuttaa hyviltä. En vaan viitti ihan kalleinta ottaa, jos ei tulekkaan käytettyä, kuten Air Fryeria en käyttänyt kuin pari kertaa. Vois useammin vaikka tehdä riisipuuroa.

Instant Pot Duo 7-in-1 vois olla hyvä 5.7l säiliöllä.​

 

Instant Pot Pro Crisp 8 Multi Cooker and Air Fryer​


En ole vieläkään ostanut. Onko tuo aivan päällikkö laite mikä mullistaa ruuanlaiton?
 

Instant Pot Pro Crisp 8 Multi Cooker and Air Fryer​


En ole vieläkään ostanut. Onko tuo aivan päällikkö laite mikä mullistaa ruuanlaiton?

Mikä tuo Crisp on, airfryer samassa paketissa? Vaan on tuo perus instant pot/crockpot vähä pirun hyvä vekotin! Kyllä semmonen kannattaa hommata, se perus versio ei ees oo pahan hintanen, siihen nähden myöskin ihan täysosuma sijoitus.
 
Life hack tasoa painekattilat. En ole edes jaksanut hehkuttaa enää, sama mulle jos ihmiset ei tajua miten täydellinen vehje toi on melko kaikkeen. Keittäkööt puurot pohjaan ja riisit miten sattuu, mä en jaksa, vaan teen tasalaatuista ruokaa monta kertaa nopeammin. Tai enhän mä mitään tee, laitan vaan kaurahiutaleet, veden ja suolan ja 3min. Sit ku piippaa, niin paineet pois ja lautaselle. 100 kertaa parempaa mitä mikään mikrossa tehty. Ihmiset ei vain ymmärrä, joten niille on turha selittää tätä.
 
Mikä tuo Crisp on, airfryer samassa paketissa? Vaan on tuo perus instant pot/crockpot vähä pirun hyvä vekotin! Kyllä semmonen kannattaa hommata, se perus versio ei ees oo pahan hintanen, siihen nähden myöskin ihan täysosuma sijoitus.

Joo air fryer samassa.
 
Life hack tasoa painekattilat. En ole edes jaksanut hehkuttaa enää, sama mulle jos ihmiset ei tajua miten täydellinen vehje toi on melko kaikkeen. Keittäkööt puurot pohjaan ja riisit miten sattuu, mä en jaksa, vaan teen tasalaatuista ruokaa monta kertaa nopeammin. Tai enhän mä mitään tee, laitan vaan kaurahiutaleet, veden ja suolan ja 3min. Sit ku piippaa, niin paineet pois ja lautaselle. 100 kertaa parempaa mitä mikään mikrossa tehty. Ihmiset ei vain ymmärrä, joten niille on turha selittää tätä.
Oletko koittanut tehdä kaurapuuron tai minkä vain puuron maitoon? Onnistuuko niin että ei pala pohjaan?
Perus kattilassa vituttaa maitopohjaista puuroa tehdä kun saa hämmentää raivokkaasti tai muuten palaa hetkessä pohjaan.
 
Oletko koittanut tehdä kaurapuuron tai minkä vain puuron maitoon? Onnistuuko niin että ei pala pohjaan?
Perus kattilassa vituttaa maitopohjaista puuroa tehdä kun saa hämmentää raivokkaasti tai muuten palaa hetkessä pohjaan.
Puuro tehdään normaalisti valmiiksi vähän tiiviimpänä ja kun keitin avataan, niin sillon maidot sinne ja annat olla muutama minsa loppuhöyryillä.
 
Oletko koittanut tehdä kaurapuuron tai minkä vain puuron maitoon? Onnistuuko niin että ei pala pohjaan?
Perus kattilassa vituttaa maitopohjaista puuroa tehdä kun saa hämmentää raivokkaasti tai muuten palaa hetkessä pohjaan.

Riisipuuron voi tehdä kiehu maitoon, tulee hyvää ja nopeaan.
 
Puuro tehdään normaalisti valmiiksi vähän tiiviimpänä ja kun keitin avataan, niin sillon maidot sinne ja annat olla muutama minsa loppuhöyryillä.
Tätä taktiikkaa käyttänyt riisipuuron kanssa, tosin kermaa ja riisinkeitin
 
Tekis mieli kokeilla. Laitatko tarkemmat speksit että miten paljon mitäkin ja kuinka kauan?

Muistaakseni 420g puuroriisiä ja kaksi litraa kiehu maitoa. Riisi ohjelmalla 15min ja sitten kun aukeaa itsekseen niin on hyvä, eli ei vapauteta paineita. On onnistunut kyllä joka kerta ja monesti on tehty.
 
Viimeksi muokattu:
On.


Peruin Saksan Amazonin tilauksen kun menisi näköjään kuukausia toimittaa. Coolshop myy näköjään 320€. Jenkki Amazonissa 160€. Prkl tuplaantuu hinta.
Ite miettinyt tommosta kans mutta vähän epäilyttänyt että tekeekö tolla mitään. Mietin että pilaako airfryer ominaisuus millään tavalla painekattila ominaisuutta ja tekeekö painekattila ominaisuus tosta surkean airfryerin. Muutenhan se ois pirun kätsä että on nuo molemmat ominaisuudet samassa, ei nimittäin pöytätilaa oo ihan joka härvelille mitä tekis mieli ostaa :D
 
Ite miettinyt tommosta kans mutta vähän epäilyttänyt että tekeekö tolla mitään. Mietin että pilaako airfryer ominaisuus millään tavalla painekattila ominaisuutta ja tekeekö painekattila ominaisuus tosta surkean airfryerin. Muutenhan se ois pirun kätsä että on nuo molemmat ominaisuudet samassa, ei nimittäin pöytätilaa oo ihan joka härvelille mitä tekis mieli ostaa :D

Toi on valtavan kokoinen härveli. Kotona minua on kielletty ostamasta tollaista. Vie tilaa ja on turha kuulemma. Ostan silti. Yks päivä se vaan ilmestyy pöydälle.

Amazonissa 2500 reviewiä ja 4,7/5. Ei toi vaan voi olla paska.

Amazon

On tosta porukka kirjottanu pidempääkin arvostelua.


Final Verdict
A fantastic combination of pressure cooking and air frying.
Instant Pot has so many different models, it’s hard to remember the differences, but the Instant Pot Pro Crisp + Air Fryer stands out from the crowd thanks to its sleek black exterior, its handy vent/pressure toggle, and the innovative inner pot that adds to the versatility of this machine. Is it worth having? I say yes.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom