Paras painekattila ja parhaat painekattila reseptit

Minulla oli käytettynä hankittu painekattila, sitten se pari kertaa käytettynä hajosi avatessa ja keitinvedet lensi pitkin keittiön pöytää. Laitteen airfryer toiminto oli kyllä ihan kiva kanan kypsennykseen, mutta heitin koko roskan pois, kun se vei vain tilaa pienessä keittonurkkauksessa. Lisukkeet ja kastikkeet saa tehtyä ihan kätevästi perinteisellä hellalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitokset!

Aijjaa, viitsitkö avata vähän enemmän air fryerin plussat ja crockpotin miinukset sit... tuntuu ainakin air fryereissa olevan ongelmana ehkä korien koko ettei saa mahtumaan esim paria kiloa rintafileitä kun ei voi laittaa päällekkäin, ja jokaiselle ruualle ei jaksa erikseen rueta paistelemaan kanoja vaikka paremmalta maistuisikin. Itse jotenkin tällä hetkellä sellaisessa ajatuksessa et crockpotissa on helppo/nopea tehdä iso satsi esim lihoja.
Air fryerissa puolet nopeammat paistoajat, riisinkeittimen kanssa voit valmistaa samaan aikaan ruoat jos on jotain keitettävää, koska painekeitin vaatii eri ruoka-aineille eri vesimäärät.

Sen lisäks paistamalla saat paljon paremman makuista lihaa vs. vitun höyryttämällä :D Kuka helvetti haluaa höyryttää lihansa, en minä ainakaan - koostumuksesta tulee sellaista pehmeää ja ällöttävää mössöä, paistamalla tulee rapeaa. Säästät myös rahaa useamman kympin ostamalla riisinkeittimen ja air fryerin.

TLDR: jos haluat säästää aikaa ja rahaa, saada paremman makuista ruokaa, saada ruoanlaitosta kätevämpää kun ei tarvitse runkkailla eri vesimäärien kanssa - niin suosittelen air fryer & riisinkeitin comboa. Siihen on varmaan syynsä että kaikki bodarit menee tolla yhdistelmällä, eikä kukaan käytä tuota Miken pakottamaa painekeitintä.

"painekeittimellä rintafileet 15-20min" Sähän paistat tossa ajassa sen pannulla, syöt ruokas, tiskaat paistinpannun, siivoat keittiön ja käytät kääpiökoiraas kusella korttelin takana, todellinen life hack :D
 
Viimeksi muokattu:
koska painekeitin vaatii eri ruoka-aineille eri vesimäärät.
Ei vaadi, vaan sama määrä pohjalle vettä kaikissa jotka ritilän päällä höyrysretään. Joten lopeta kun et tiedä koko laitteesta mitään. Mee nyt trollaan muualle.

Kuten näätte, ongelma ei tällä ole mikään laite, vaan minä. Sulla on ihan oma paikka missä voit kitistä mun koirista ja muusta, älä viitti alkaa täällä. Mun vika ei sun elämäntila ole. Näin se menee, kun ne ignooraa kokonaan, itkee ne vaikka kodinkoneista.
 
Viimeksi muokattu:
Ei vaadi, vaan sama määrä pohjalle vettä kaikissa jotka ritilän päällä höyrysretään. Joten lopeta kun et tiedä koko laitteesta mitään. Mee nyt trollaan muualle.

Kuten näätte, ongelma ei tällä ole mikään laite, vaan minä. Sulla on ihan oma paikka missä voit kitistä mun koirista ja muusta, älä viitti alkaa täällä. Mun vika ei sun elämäntila ole. Näin se menee, kun ne ignooraa kokonaan, itkee ne vaikka kodinkoneista.
Olet muodostanut virheellisen maailmankuvasi takia vähän oudon todellisuuden. Normaalissa maailmassa ihmiset voivat olla eri mieltä toistensa kanssa kodinkoneistakin, ilman että pitävät sitä "vihaamisena" (?)

Mun mielestä painekeitin on paska vempain, ja tämä siis järkytti sua niin paljon että sen takia pitää lähteä foorumilta, selkee :D
 
Olet muodostanut virheellisen maailmankuvasi takia vähän oudon todellisuuden. Normaalissa maailmassa ihmiset voivat olla eri mieltä toistensa kanssa kodinkoneistakin, ilman että pitävät sitä "vihaamisena" (?)

Mun mielestä painekeitin on paska vempain, ja tämä siis järkytti sua niin paljon että sen takia pitää lähteä foorumilta, selkee :D
Sä taas näät mun puheet pakottamisena, enkä tiedä mitä mun kääpiövillakoira liittyy sapuskan laittamiseen. Kato peiliin. Kun sun viestejä lukee, niin kyllä sulla taitaa olla isompi ongelma musta ja kodinkoneesta, joten kipitä jonne vittuun jos et osaa aiheessa pysyå.

Älä siis enää jatka tässä ketjussa kun noi faktatkin vekottimesta on aivan hukassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom