Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:dance::dance::dance::dance:Pitäisi varmaan hommata simmulasit.
Mistäs tämmöstä aarretta saa ostettua?Nestemäinen Vitamar Omega-3 + ADE kalaöljy on ehkä hinta-määräsuhteellaan paras Suomessa. 2tl (10ml) päiväannoksessa EPA 1300mg ja DHA 1000mg. 500ml:n puteli maksaa siinä 17,90 €.
Itse otan muutenkin mielummin kalaöljyn nestemäisenä kuin syön kaiken maailman gelatiinikapseleihin laitettua öljyä, joka sisältää eläinperäistä liivatetta, jonka laadusta tai lähtömaasta ei koskaan voi olla aivan varma. Yleensähän raaka-aineet ostetaan sieltä mistä ne saa halvimmalla. Vitamar maistuu sitruunaiselta ja hapettumisen asteen tuntee kyllä heti kun alkaa maistua eltaantunut kalanmaku.
Markettien luontaistuoteosastoilta/ luontaistuotekaupoista.Mistäs tämmöstä aarretta saa ostettua?
Itse olen syönyt muutaman vuoden Lysi Kalanmaksaöljyä, kun on huomattavasti edullisempaa kuin mitkään kalaöljyt, seitsemän euroa sellainen 200 ml pullo.
ylivoimainen lähde my ass, toki myyjien mielestä. Plus hylkeet on tarpeeksi uhanalaisia muutenkin, jätettäiskö ne suosiolla suurpetojen herkuiksi? Ylivoimainen omega-3 lähde on muuten eskimonrasva.
Mitä mieltä noista Leaderin Fish Oil-kapseleista? Ei ainakaan tästä keskustelusta löytynyt juttua mun silmään.