Paras liike kyynärvarsille...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
39
...on rannekääntö seläntakaa!! Eli nappaat tangon suorille käsille selän taakse, ja siitä vaan kääntelemään! En tiedä kuinka monella tuo löytyy jo ohjelmasta, mutta en ole koskaan salilla nähny kenenkään tekevän tota... Kannattaa kokeilla. Ei mulla muuta!

BooosteR sanoi:
...on rannekääntö seläntakaa!! Eli nappaat tangon suorille käsille selän taakse, ja siitä vaan kääntelemään! En tiedä kuinka monella tuo löytyy jo ohjelmasta, mutta en ole koskaan salilla nähny kenenkään tekevän tota... Kannattaa kokeilla. Ei mulla muuta!

:rolleyes: aijaha... :thumbs:

On erinomaisen hyvä liike. Tosin nykyään teen tuota koopeellä, yksi käpälä kerrallaan. Säädän vinopenan niin ylös kuin suinkin, sitten vain perse penkkiin ja kääntelemään. Pitkät sarjat ja tosi hitaat toistot toimivat minulla parhaiten. Loppuun kunnon rutistus. Teen tuota yleensä treenin lopussa, hyvä liike puristamaan pois ne viimeisetkin älynrippeet. :5:

Mä ny muutenki oov vähä yksinkertaanen, mutten kyllä yhtään hokaa tosta selityksestä kuinka sitä pitääs teherä?

Siisonko käret ylähällä suarana, vaikko alahappäin suarana vai osoottaako toinen lounaaseenpäin ja toinen kaakkohonpäin takaviistohon ja mitä se vinopenkki siinä markkeeraa? Heitä se vinopenkki johki saviruppiin ja seliitä uurestansa notta maalaastollokki ymmärtää! :curs:

Mä koitan selittää ton tankoversion. Eli otat myötäotteen tangosta, kädet osoittavat alaspäin. Tanko on selän takana. Tarkemmin sanottuna siinä perseen tienoilla. Eli vähän niinkuin myötäotteen hauiskääntö alkuasennossa erona se, että tanko on toisella puolella ruhoa. Sitten vain alat koukistelemaan ranteita. Kun ojennus on lopussa, eli ranteet normaaliasennossa, niin voit suoristaa sormiakin vähän kuitenkaan tiputtamatta tankoa. :david: Näin saat sormilihakset enemmän mukaan tekniikkaan. Eipä kovin selkeä tullut, kyllä kuvat voisivat vähät helpommin valottaa..jos joku löytäisi.

Jampe9 sanoi:
Siisonko käret ylähällä suarana, vaikko alahappäin suarana vai osoottaako toinen lounaaseenpäin ja toinen kaakkohonpäin takaviistohon ja mitä se vinopenkki siinä markkeeraa?

Hehe. Vinopenkin sijaan voit käyttää ihan tavallista jakkaraakin. Tai tasapenkkiä. Tai sitten voit kokeilla liikettä myös seisten, mikäli massiiviset reisilihaksesi eivät ole koopeiden tiellä. Vinopenkki on tässä tapauksessa vain istumista varten. Itse teen tuon liikkeen istuen, sillä ison koopeen liikuttelemiseen jää siten vähän enemmän tilaa.
Käsi roikkuu suorana, kämmenselkä samaan suuntaan kuin nenäkin, eli eteenpäin. Sitten vain koukistelet koopeetä ylös ja alas siten, että liikkeen huippukohdassa kämmenselkä osoittaa lattiaa. Ja palautus takaisin lähtöasentoon. Maltti on valttia tässä(kin) liikkeessä, ei mitään nopeita hätäisiä pyrähdyksiä, vaan naatiskellen, suht. pitkät sarjat ja hitaat toistot.
Vastaote ja käsipainot ovat mielestäni aika huono yhdistelmä. Suosittelen vastaotetta vain perinteisiin tankokääntöihin.
Turvallista matkaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom