Paras hiustenleikkuukone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä on varmaan monella kokemusta eri hiustenleikkuukoneista. Ite ostin vuosi sitten miltei 100 euron Panasonicin koneen ja nyt se on jo rikki. Ei jaksa ajaa hiuksia edes verkkovirralla. Nyt ostin 22 euron Bilteman koneen, mutta ei ole hyvä. Konetta tulee hiusten lisäksi käytettyä miltei päivittäin parran siistimiseen.

Mikä on hyvä kone millä saa leikattua hyvin lyhyeksi ja sitten pystyy säätämään pidemmäksi yhdellä lisäosalla, ei siis montaa erillistä säätökampaa. Kestää ja jaksaa leikata hyvin. Mielellään sellainen mikä kestää vedellä huuhtelun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ollu joku philipsin malli käytössä monta vuotta jo. Vajaan satkun maksoi silloin. En nyt muista mallia ja kone himassa tietysti. Siinä on semmonen säädettävä kampa hommeli jota en tosin koskaan ole käyttänyt kun ajan aina lyhyimmällä. Tuskin kestää vettä tosin, mutta hiukset leikkaa todella hyvin edelleen verrattuna niihin muutamankympin halpiskoneisiin mitä oli ennen tota.

Itse etsin sellaista, jolla voi korvata aika pitkälti höylän (pari kertaa viikossa ajelussa).

- 0.1mm terä
- Helppo puhdistaa

Itsellä tuommoinen kunkkukuluttajan testin voittaneen Philipsin edeltäjä muutaman vuoden takaa. Kerran olen vaihtanut terän siihen. Toimii täydellisesti. Suosittelen. Hintaakin näyttäisi olevan vain 41,65€ s-etukortilla tikkurilan tai jumbon prismasta tämän viikon ajan (normisti 49€). Tai sitten pixmaniasta vielä vähän halvemmalla, jos kikkailee toimituskulut pois jotenkin.

Onkos tuo vehje mistään kotoisin? Oon katellut tuota mutta en ole jaksanut vielä ostaa.

2 vuotta olen sillä kyninyt, ei ongelmia...tai akun huvetessa rupeaa vähän repimään jolloin kannattaa laittaa johdon päähän, mutta niin kai ne kaikki.

2 vuotta olen sillä kyninyt, ei ongelmia...tai akun huvetessa rupeaa vähän repimään jolloin kannattaa laittaa johdon päähän, mutta niin kai ne kaikki.

Joo niin taitaa tehdä kun tehot alkaa laskea niin terän vauhti hidastuu ja alkaa repiä tosiaan ekana. Itse ajan aina johdolla kun vaan mahdollista, jotta leikkaa mahdollisimman hyvin.

Täältä ääni Moserille. Itsellä ollut about 5v ja toiminut moitteetta. Välillä kannattaa putsata + öljytä. Ehdottomasti paras hiustenleikkuukone! Ei revi hiuksia kuten muut laitteet.

Moser on myös tukevan oloinen vs muut. Omani ostin Hairstoresta aikoinaan.

Tarviiko siis noi Moserin terät pitää öljyssä? vituttaa ne laitteet joissa teriä saa öljytä joka kerta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom