Paras hiustenleikkuukone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
Kokeilin leikata ja nyt lienee vika miehessä eikä laitteessa. Toiseen kohtaan jää näkyviin hiusta ja toiseen ei. 0.1mm kammalla vetelin lähes sentin mittaista sänkeä.
Parempi tämä kuitenkin on kuin "ennen"-kuva :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tuli kone kotiovelle. Hemmetin jämäkkä ja laadukkaan oloinen laite. Painaa paljon (600g). Made In Germany. Saksalaista panssarivaunusuunnittelua, Markus Ruhl käyttää varmaan tätä laitetta. On tuo johto vähän tiellä kun on tottunut akkukoneeseen. On tuo lyhin leikkaus pidempi kuin luvattu 0,1mm. Pitää vielä ottaa terät irti ja koittaa uudestaan. Hyvä laite, mutta ehkä tuo Profiline ChromStyle olisi ollut mukavampi käytettävyydeltään.

Ei mun 19e Philips ole kyllä hyytynyt koskaan. Eikä hyytynyt silloinkaan kaverin Philipsi kun ensimmäisen kerran sillä kaljuksi ajettiin.

Ton Moser Primatin vois vaikka tilatakin...

Ite ostin jostain 19e maksavan halpiskoneen ja jo parin käyttökerran jälkeen alko hyytyä, joutu lyömään kylkeen että alko taas toimimaan... Eikä aikaakaan menny kun se sano ittensä kokonaan irti, poks pam! ja salamoita!

Meillä oli armeijassa muistaakseni tollanen, oli helvetin hyväntuntunen laite ja oon miettinykki että mikähän se mahto olla merkiltään!

Oma kokemus noista halvoista on että niillä leikkaa hyvin sitä 0-5mm jälkeä mutta muuta ei juuri kannatakaan koittaa. No itselle riittää tuo kyllä.:)

Kumpi Moser tilaukseen?

Heips!

Vastailkaahan te jotka Moserin omistatte. Eli voiko tuolla oikeasti säätää tarkasti, että leikkaa esim. 2mm sängen. Tuoteinfoissa sanotaan, että jopa 0.1-3mm sillä perus kammalla?

Kumpi kannattaisi tilata? Onko noilla kahdella mallilla muuta eroa kuin hinta?

Perus Moser 1400 Original vai Moser Primat 1230 ?

http://www.hairstore.fi/webstore/index.php?frame=&search=normal&query=moser

Onkos kellään Easy Cutista kokemuksia? Vaikuttaa aika näppärältä, mutta pystyyköhän tarpeeksi lyhyeen leikkaukseen? Yksinään leikkaavalle voisi olla helpompi kun ei tartte miettiä, mihin suuntaan laite osoittaa

Nyt se sitten hajosi, lohkesi sisältä joku osa enkä jaksa korjata. Tilasin tilalle tämän:
http://www.moser-profiline-shop.com/Moser-ProfiLine-ChromStyle/details_050.010_1871-0055.htm

Hairstoresta.

Pirun nopeasti tuli tuo kotiin. Laite tyypitetty ja hieman olen pettynyt, edellinen Philips otti hieman lyhyemmäksi kuin tuo. Tosin niinhän tuo spekseissäkin sanotaan että 0,7mm on lyhin mitta. Otin tuon kuitenkin sähkökojeen sijasta lähinnä painon vuoksi 600gr vs. 300gr, about. Ei tommosta kilon järkälettä jaksa johdon perässä liikutella yksin ja onhan tuo reissussakin kätevä että saa ajeltua ilman virtoja pään. Sähkökojeella saisi 0,1mm.

Laite tuntuu kyllä äärimmäisen laadukkaalta ja on suhteellisen hiljainen. Jonkinverran tuohon joutuu totuttelemaan vielä. Jos nyt suoraan sanotaan niin 150 euroa moisesta on takuulla liikaa ja jos yhtään tuntuu siltä että pitää valita 29e Philipsin ja 150e Moserin välillä niin ota se Philips. Jos 150e "heräteostokseen" ei ole liikaa niin ehdottomasti Moser saa täydet suositukseni. Kirpaiseehan tuo hieman mutta nyt ei pitäisi enää särkyä vehkeet.

Mutta joo, kummatkin hyviä pelejä. Philips kesti 8 vuotta, nyt katsotaan miten pitkään kestää Moser.

Ei ollut Kampin liikkeessä Mosereita.
Tuo Netanttilan 25e maksava vehje voisi olla myös ilman terää asiallinen. Eikai ne tuolla merkillä aivan susikamaa julkaise?

Kaljun kyllästyttämänä voi ajaa pari kertaa kuussa päältä 22mm ja sivuilta 8mm.

tilasin tuon, tuli tänään postista, ei leikannut senttiäkään tukkaa, terä heilui jotenkin ihan luonnottomasti. irrotin teräosan ja sieltä oli lohjennut joku helvetin muoviosa.
lähtee takaisin hetimmiten. perkele.

tilasin tuon, tuli tänään postista, ei leikannut senttiäkään tukkaa, terä heilui jotenkin ihan luonnottomasti. irrotin teräosan ja sieltä oli lohjennut joku helvetin muoviosa.
lähtee takaisin hetimmiten. perkele.

Heh, just silleen hajos mun Philips 8 vuoden jälkeen.

Mulla on se Kampin Teknikmagasinetista ostettu Moserin töpselistä virran ottava peruskone, maksaako se joku 49euroa. Ensimmäinen meni parissa viikossa rikki (!), kone rupesi resonoimaan järkyttävästi käsittääkseni kun ruuvit ei pysyny kiinni. tämä toinen on nyt kestänyt pari kuukautta. Loistava vehje toimiessaan, koko pään ajaa alle viidessä minuutissa. Vanhalla vehkeellä oli semmosta saatanan nykyttämistä ja päänleikkuu kesti varttitunnin.

Meillä olisi yksi ylimääräinen Moserin Primat 1230 kaupan.

Ostettu Villikiharasta about 2-3kk sitten, eli takuuta vielä noin 20 kuukautta jäljellä (alk.per 24kk takuu). Käytetty arviolta 10 kertaa, eli kunto on kuin uusi ja taatusti kestää seuraavat 10 vuotta.

Myyn pois, koska ei tarvita enään kahta konetta.

Tämän parempaa konetta tuskin on olemassakaan. Mukaan kaikki tarvikkeet mitä myyntipakkauksessa tuli.

http://www.villikihara.fi/cat/product_details.php?p=159

Hinta: 60 + postikulut, tai nouto/toimitus lahden alueella.

jos kiinnostaa, niin pistäkää mailia kalmaallu [AT] gmail.com

Moser on mulla ollut käytössä 1995 kesästä. Ostin 400 markalla Instrumentariumista. Sillä olen ajellut omat haiveneni lyhyemmiksi sen jälkeen ja niin on monen muunkin tukka lyhentynyt. Olen öljynnyt ja huoltanut laitetta tod. laiskasti, mutta hyvin pelittää. Pakkauksessa lukee vieläpä Made in West Germany. :D Jaha, kyseessä on ilmeisesti sama ammattikäyttöön tehty malli, minkä Kalma-Allu on aikoinaan ostanut. Ainakin näyttää kovasti samalta. Ilmanko onkin niin vankkarakenteinen ja kestänyt huoletta mun vähällä käytöllä (nykyään tosin jopa kerran viikossa, aiemmin 1-2krt/kk ajelin) 15v ja kestänee vielä ainakin toisen mokoman.

Miesten hiustenleikkuu maksanee nykyään noin 60-100€ ja koneella kai 50-60€, vai mitenkä, olenko suunnilleen tontilla noiden hintojen kanssa? Aika moneen kertaan on siihen nähden Moserini säästänyt hintansa.

Niinpä toi onkin eräs suosikkikamppeitani. Pidän kovasti siitä, että edes joku tekninen laite on äärimmäisen luotettava. Sellaisia laitteita ei ole nykyään yhtään liikaa.

Miesten hiustenleikkuu maksanee nykyään noin 60-100€ ja koneella kai 50-60€, vai mitenkä, olenko suunnilleen tontilla noiden hintojen kanssa?

Kai toi nyt on aika helvetisti yläkanttiin, jos perus leikkauksesta puhutaan? Sanoisin, että noin 30€ lähempänä, mutta hyvin sitä kyllä säästää itse leikkailemalla...

Mä ostin tässä syksyllä jonku Remingtonin koneen. Hintaa ei ollu paljon, mutta ei toi kyllä mikään hyväkään ole. Jos hiusta on enemmän kun kolme milliä niin kone meinaa hyytyä todella helposti.

Miulta on leikelty nyt 7 vuotta samaisella OBH Nordican koneella jonka aikoinaan kävin Prismasta ~25 eurolla ostamassa. Kyllä alkaa jo huomaamaan ettei enää ihan uudenveroinen ole. :D Mutta silti on yllättävän hyvin toiminut, ottaen huomioon että joskus parturitkin ovat ihmetelleen kuinka paksu ja kova hiuslaatu miulla on. Uusi pitäisi hommata kunhan aikaiseksi saa, ja avrmaan ennen kuin vanha hajoaa ettei jää leikkuu kesken. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom