Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omar sanoi:onkos noihin akku koneisiin jo saatu se räikkä sellaiseksi että se sopii suoraan kyprokin kiinnittämiseen ilman sitä laukaisinta.muutama vuosi sitten kun rakennettiin niin äijällä oli panasonikin ja wurtin koneet toisen räikkä jätti kannan liian korkealle ja toinen rikkoi juuri sen kartongin pinnan.tokihan pienellä varovaisuudella ne sai vaivatta noilla ruuvattua mutta olisi hienompaa jos voisi luottaa suoraan siihen räikkään tai jarruun mikä se nyt siten oikealta nimeltään onkin.nyt olis vaan uuden talon rakennus edessä ja aattelin ostaa ensimmäiseksi kaikki kunnon työkalut koska olen aina joka hommassa huomannut että jos tyokalut ei ole kunnollisia niin ei hommistakaan mitään tule.jos joku tietää mistä saisi pasloden impulssinaulaimen "runko" sopu hintaan niin laittakaas tietoa.
Jyväbroileri sanoi:Ei se akkuporan räikkä ainakaan missään niissä malleissa mitä itse olen käyttänyt ole toiminut kunnolla kipsilevyhommissa. Nauharuuvinväännin on paras kipsilevyn kiinnitykseen, tosin yhden omakotitalon rakentamiseen sitä tuskin kannattaa hankkia.
Pasloden impulssinaulaimet ovat kyllä käteviä käyttää mutta ei läheskään niin toimintavarmoja mitä laadukkaat paineilmanaulaimet. Talvella voi tulla paljonkin ongelmia niiden kanssa. Impulssinaulaimien huoltaminen ei aina myöskään onnistu kotikonstein. Käyttökustannukset ovat kaasusäiliöiden takia myös selkeästi korkeammat kuin paineilmanaulaimilla. Helppo käsiteltävyys ja näppäryys on kyllä iso plussa.
Omar sanoi:onkos noihin akku koneisiin jo saatu se räikkä sellaiseksi että se sopii suoraan kyprokin kiinnittämiseen ilman sitä laukaisinta.muutama vuosi sitten kun rakennettiin niin äijällä oli panasonikin ja wurtin koneet toisen räikkä jätti kannan liian korkealle ja toinen rikkoi juuri sen kartongin pinnan.tokihan pienellä varovaisuudella ne sai vaivatta noilla ruuvattua mutta olisi hienompaa jos voisi luottaa suoraan siihen räikkään tai jarruun mikä se nyt siten oikealta nimeltään onkin.nyt olis vaan uuden talon rakennus edessä ja aattelin ostaa ensimmäiseksi kaikki kunnon työkalut koska olen aina joka hommassa huomannut että jos tyokalut ei ole kunnollisia niin ei hommistakaan mitään tule.jos joku tietää mistä saisi pasloden impulssinaulaimen "runko" sopu hintaan niin laittakaas tietoa.
JPK sanoi:Ja kuintenkin kun noita työssään käyttää, niin eipä sitä itse tarvi niitä pulloja ja nauloja maksaa.
ZweCCo sanoi:Mä ainakin käsitin että tyyppi on vaan itelleen talon rakentamassa. Joten ei se naulain tarvia 500 euroo maksaa eikä kompurakaan. Kyllä yhen talon rakentaa pikkasen halvemmillakin vehkeillä. Tietysti jos on rahaa kun roskaa niin eihän siinä mitään jos ostaa kalliimpiakin vehkeitä. Ei se multa pois oo.![]()
JPK sanoi:Kyllä minäkin äsken olin erästä talonrunkoa tekemässä ja ihan hyvin tulin toimeen vasaralla ja 4 tuuman nauloilla.
kodinputkimies sanoi:minä lähinnä mietin noita työkaluja omakotitalon tekemiseen en mihinkään kerrostalo urakkaan! mutta ennemmin tai myöhemmin nämä keskustelut menee aina hifistelyn puolelle!
mutta noista tominta häiriöistä sen verran et naulaimet vaatii huoltoa ja öljyä säännöllisin väli ajoin.. muuten niitä toiminta häiriöitä alkaa olla!
JPK sanoi:Alapainetta pitäisi saada säädettyä ihan ruuvista joka pitäisi paljastua kun vaan purkaa turhat kuoret siitä paineensäätimen läheisyydestä pois. Tarkemmin en osaa sanoa mut sehän selviää kun perusmies mäisesti vaan kokeilee kaikkia ruuveja paineen olessa sopiva.
Työkaverilla on Duofastin naulain ja Atlas copcon kompura ja se setti pelaa kyllä todella hyvin, mut heti kun vaihto kompuran mikä lie inkuvinku malliin niin hetken menee hyvin, kun on paineet tapissa, mut sit...
Eiks Sencotkin pitäis manuaalin mukaan toimia viiden kilon paineellakin? Käytännössä tuntuu vaativan vaan vähintään sen 7 kiloo.