Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huppe sanoi:Kiitti "Ryssälle" Lainasta ;)
Huppe sanoi:Noniin, ostin suositusten ja tarjouksen perusteella nyt DeWaltin. 14.4V kahdella 2.0Ah akulla, kaupan päälle samalla akulla toimiva DeWaltin fikkari :lol2:
Hinta 199e, normaalihinta 259e (+ lamppu).
Ostopaikka K-Rauta 75.
Luulis pärjäävän tuon entisen jälkeen (Black & Decker 1.2Ah, 24.90e) :D
Kiitti "Ryssälle" Lainasta ;)
Huppe sanoi:Huomasin kuitenkin kun käyttää vaihdetta 2, eli nopsempaa niin aina kun sormen ottaa liipasimelta niin kuuluu joku "rusahdus/kolahdus", soittelin sitten hätäpäissäni huoltoonkin niin se on kuulemma sähköjarru1-vaihteella ääntä ei kuulu. Arvon raati voinee vielä vastata pitäneekö tuo jarru paikkansa, kai se pitää huollon äijää uskoa
![]()
Huppe sanoi:Huomasin kuitenkin kun käyttää vaihdetta 2, eli nopsempaa niin aina kun sormen ottaa liipasimelta niin kuuluu joku "rusahdus/kolahdus", soittelin sitten hätäpäissäni huoltoonkin niin se on kuulemma sähköjarru1-vaihteella ääntä ei kuulu. Arvon raati voinee vielä vastata pitäneekö tuo jarru paikkansa, kai se pitää huollon äijää uskoa
![]()
![]()
mihin tarkoitukseen rälläkkää tarvit, riippuu vähän siitäkin minkälainen kandee ostaa. mulla on tollanen 10e pikku rälläkkä ollut tollasessa harraste käytössä ja hyvin on pelannu monta vuotta, tosin ei sitä hirveästi ole käytettykään, mutta ei kyllä mitään järkeä ostaa mitään kallista laitetta jos sitä ei tule paljoa käytettyä. lisäksi noissa halvoissakin rälläköissä on nykyään jo 2vuoden takuut.Glyptis sanoi:En viitsinyt aloittaa tälle omaa threadia, joten varsinaista aihetta sivuten;
Kellään tietoa paljo maksaa(ja missä) Milwaukeen 1010W pikkurälläkkä?
Ja tekeekö sitä halvemmilla/pienitehoisemmilla jotain? Kuulin että ne tarjous-Deuzerit posahtaa alle viikossa jos toimivat ollenkaan.
Enimmäkseen harrastekäyttöön, hitsatessa ja korjaustöissä avuksi jne.neutraali sanoi:mihin tarkoitukseen rälläkkää tarvit, riippuu vähän siitäkin minkälainen kandee ostaa. mulla on tollanen 10e pikku rälläkkä ollut tollasessa harraste käytössä ja hyvin on pelannu monta vuotta, tosin ei sitä hirveästi ole käytettykään, mutta ei kyllä mitään järkeä ostaa mitään kallista laitetta jos sitä ei tule paljoa käytettyä. lisäksi noissa halvoissakin rälläköissä on nykyään jo 2vuoden takuut.
Glyptis sanoi:Enimmäkseen harrastekäyttöön, hitsatessa ja korjaustöissä avuksi jne.
Kaveri osti halpiksen ja kuukauden sisään 3 kertaa haki uuden takuuseen. Eihän se maksa sen enempää mutta vitutus on sanoinkuvaamaton töiden keskeytyessä, varsinkin jos olet hieman kauempana ostopaikasta (ja sivilisaatiosta.) Joten mieluummin ostaisin kunnollisen, tuo Milwaukee on se josta mulla on eniten kokemuksia eikä mitään pahaa sanottavaa.
Se Milwaukee ei ole mikään perkeleen absoluuttinen ykköskohde meikäläiselle, mainitsin sen koska olen nimenomaan sitä käyttänyt. Ja voisit ilmeisesti asiaan syvästi perehtyneenä mainita sitten pari semmosta keskihintasta tuotetta. Kysymykseni koski alunperin nimenomaan hintaa.ZweCCo sanoi:Osta pois pyörimästä se milwaukee mutta varma oon kyllä siitä että halvemmallakin tulisit toimeen.....Paras ratkasu on mun mielestä kun ei osta sitä ihan halvinta mutta ei sitten sieltä kalleimmasta päästäkään. Semmoset keskihintaset tuotteet on varmasti riittäviä harrastekäyttöön.
Päädyinpä mihin merkkiin hyvänsä, niin persettäni en aio rälläkällä hioa.ZweCCo sanoi:No jos perse kestää niin mikäs siinä.
Glyptis sanoi:Ja voisit ilmeisesti asiaan syvästi perehtyneenä mainita sitten pari semmosta keskihintasta tuotetta. Kysymykseni koski alunperin nimenomaan hintaa.
Huppe sanoi:Pitäisi ostaa uusi akkupora. Mitäs arvon raati suosittelee?
Itse ajattelin joko Makita (99e) tai DeWalt (129e)
Boshit ja Black&Deckerit voitte jättää mainitsematta :lol2: Tarvitsen oikean työkalun aktiivikäyttöön tupla-akuilla