Paranneltavaa treeniohjelmaani?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bieffe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Olen suunnitellut ensimmäistä sali ohjelmaani. Olisiko siinä jotain paranneltavaa?

Maanantai:
Penkki
Kapea penkki
push down
ranskalainen punnerrus
vatsat

Tiistai:
lepo

Keskiviikko:
Vinopenkki
Pystypenkki
Eteentyöntö
Hauiskone
Hauis seisten (käyrätangolla)

Torstai:
Lepo

Perjantai:
Sama kuin Maanantaina

Lauantai:
Kyykky
Pohkeet
Etureidet

Sunnuntai:
Soutu
Ylätalja niskantaakse
Kulmasuotu
Alaselkä
+ olkapäille 2 liikettä

+ maanantaina, keskiviikkona ja lauantaina jouksulenkki noin 4. km

Noo.. en nyt mikään ammattilainen oo mutta, aika paljo tos on tekemistä :whip:
Mutta jos nyt tuolla meinaat mennä niin varmaan itse vaihtasin tuon hauiskoneen johkin muuhun esim. hauikset vinopenkissä.. ja sunnuntaille maastavetoa.. :rock:
Ehkä takaolkapäille joku hyvä liike ja ylätalja eteen niin ei olkapäät tuu kipeiks.. nuo nyt ihan mun mielipiteitä että tee nyt minkä hyväks huomaat itsellesi.

Itse kyllä kuolisin tuota tahtia, mutta on on mulla tosin huono kuntokin etten mä tollasia neljän kilometrin lenkkejä kauheen usein vedä :D

Edit: joo niinkuin abuse sanoi. Jos treenaisin tuolla ohjelmalla en rintaa kyllä kahteen kertaan viikkoon tekisi, enemmin vaikka selkä toiseen kertaan.

Eniten ihmetyttää se että treenaat työntäviä liikkeitä (rintalihas, ojentaja, olkapää-sektoria) 3 kertaa viikossa ja vetäviä likkeitä vain kerran (selkä ja hauis). Tai no hauis ja selkä laitettu eri päiville. Muutenkin mielestäni etenkin olkapäät ottaa aivan liian paljon hittiä verrattuna muuhun kroppaan (käytännössä joka salikerta paitsi lauantaina). Tekisin niin että ottaisit keskiviikkona ton sunnuntain ohjelman ja siirtäisit keskiviikon ohjelman perjantaiks ni tulis selkää ja rintaa treenattua about yhtä paljon. Ja jos natuna treenailet ni lepoa on aivan liian vähän ku kerta lenkkeiletki vielä salitreenin ohessa.

Oho sä treenaatkin rintaa kolme kertaa viikos, itse uusisin koko ohjelman. :puntti:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom