Palomieheksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
..Oon 175cm/85kg jantteri. Olisi hyvä jos joku voisi nopeesti auttaa kun sunnuntaihin mennessä pitäisi olla tilattuna.

Jos käytetyt kiinnostaa niin mulla olis kokolailla sulle sopivat vehkeet myytävänä Tampereella. 180cm pitkä olen itse mutta en usko että noi kamalasti roikkuisi sullakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä tuollaista poikkeuslupaa voi hakea?
Jahas... vaatii näköjään että on tullut valituksi kurssille.

C -luokan ajokortin suorittamisen vähimmäisikäraja nousee 21 vuoteen 19.1.2013. Tähän yleissääntöön on uudessa ajokorttilainsäädännössä kirjattu joitakin poikkeuksia. Yksi niistä koskee alle 21 -vuotiaita henkilöitä, jotka on opiskelijavalinnassa hyväksytty opiskelemaan pelastajatutkintoa. Heillä on oikeus suorittaa C -luokan ajo-oikeus esitettyään ajo-opetuksen järjestäjälle Pelastusopiston antaman myönteisen pelastajakoulutuksen opiskelijavalintapäätöksen. Lähde: Tutkinto-opiskelun tiedotteet - Pelastusopisto

Tuossa hyväksynnän ja koulun alkamisen välissä voi tulla aika kiire suorittaa kurssi, ainakin kannattaa etukäteen jo autokoulu valita ja sopia kurssin suorituksesta.

VPK:sta riittänee joku päällikön kirjoittama lappu.

Kursseille ei näinä päivinä ruuhkaa liene. Sen takia niitä järjestetään helvetin harvoin eli kannattaa jo hakuvaiheessa selvittää missä kursseja alkaa ja sopia nopeasta suorittamisesta. Voi joutua lähtemään vähän kotikylää pidemmälle että löytää kurssin sopivaan väliin.

Nimilistassa on yks hemmo Tuusulasta. Liekkö ois täällä foorumissa? Vois kimppakyytejä kehitellä. Tai oikeastaan, jos on Tuusulan läheltä muitakin, niin kehitelläänkö kyytejä?
Laitoin sulle yksityisviestiä. Onko muita pk-seudun kulkijoita foorumilla? Itse tulen ainakin kulkemaan jokaisena mahdollisena viikonloppuna kotiin kun perhe jää Tuusulaan. Toivottavasti siellä ei ole ns. päivystysvuoroja viikonloppuina...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom