Juu, kuuluu, mutta välttämättä kaikki laitokset ei hanki varsikenkiä vaan lyhyitä turvajalkineita, jolloin halutessasi varrellisia käyttää, pidät omia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari kuukautta itsessään riittää siihen ajamiseen, varmasti saa nopeasti taputeltua ajotunnit alta pois. Eri asia että sattuuko siihen kahden kuukauden ajalle yhtään järjestettävää kurssia. C kortin koulutusmäärät on romahtaneet eivätkä autokoulut järkkää noita välttämättä enää lainkaan tai sitten todella harvoin. Pelimies ajaa kortin etukäteen ja sitten vaan painaa testit läpi kun siihen on jo panostettu puoltoista tonnia.
Varmaan on jo pariin otteeseen ketjussakin mainittu, mutta kaikkein helpoimmalla pääsee kun marssii lähimpään k-rautaan, etraan tai vastaavaan ja sieltä käy ostamassa jalakset tai sievit vetoketjulla hintaan 100-120euroa. Ei turhaa säätöä ja varmasti löytyy sopivat kun käy kivijalasta hakemassa. Näin itse tein.Ongelmana on myös inssien saaminen. Itse sain ajan inssille vasta 7.8., joten sen on parempi mennä ykkösellä läpi...
Briteistä voi tilata turvakenkiä, mutta postikulut 16£ on aika kovat. Esim: HIMALAYAN 5204 Black Leather Composite Safety Combat Boot (Zip Side) | CJ Safety - Industrial Workwear
Totta tuokin, mutta samaan hintaan saa vain metallikärjellä ja pohjalla olevia Suomesta eli pakkasella jalat jäässä ja painoa hemmetisti. Aina ei tarvi olla helppoa ;)
Saat 4 pistettä.Nyt en oikeen ymmärrä. Jos mulla on amiksessa keskiarvo 3.25 niin monta pistettä saan tosta taulukosta ? Sen 3.25 vai ?:face: