Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Saako enää verotietoja tilattua esim tekstarilla? Joskus muistaakseni sai..

Kiinnostaisi tietää mitä työkaveri tienaa samalla koulutuksella ja työkokemuksella samassa toimenkuvassa.

Saako enää verotietoja tilattua esim tekstarilla? Joskus muistaakseni sai..

Kiinnostaisi tietää mitä työkaveri tienaa samalla koulutuksella ja työkokemuksella samassa toimenkuvassa.
Saa, mut ne lagaa perässä.

Tosiaan, eihän saatavilla vielä ole kuin vuosi 2008..

Mistäs noita vanhempia voi tilata? Veropörssissä tms on kaikki suurempituloiset... Mutta saako keskituloisten palkkoja jostain?

Eikös nuo saa verottajan jostaki numerosta soittamalla. Antavat käsittääkseni maksimissaan 5 henkilön tiedot? Tällaisen jostain kuulin, mutta olisi kiva tietää pitääkö paikkansa ja mikä tuo numero on mistä voi tiedustella. Nopeasti en asiaa verottajan sivuilta huomannut. Tuski ne tota kovin mainostaakaan, että kai se jossain on piilossa tai olen vain sokea.

Tosiaan, eihän saatavilla vielä ole kuin vuosi 2008..

Mistäs noita vanhempia voi tilata? Veropörssissä tms on kaikki suurempituloiset... Mutta saako keskituloisten palkkoja jostain?

En sano varmaksi mutta mulla saattaa olla noita vanhoja vuodesta 2006 eteenpäin vanhalla serverikoneella. Laitan luonnollisesti jakoon, jos löydän ne... Ja kyllä sieltä ihan keskituloiset löytyy ainakin Turun seudulta. Olen itsekin siellä roikkunut alkujaan jopa alta 20 tonnin tuloilla.

Pakko oli lisätä vielä tämä

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020711072024_uu.shtml

Joku kun arvioisi minun työtehtävät niin palkkani voisi pudottaa vaikka 1500€/kk tai sitten olen vain turtunut ja homma on tylsää, kun ei tarvi evääkään väräyttää ja hommat menee kuin rasvattu. Silti palkka tuntuu liian pieneltä ja parempia työ/palkkatarjouksia on näin jopa lama-aikana tarjottu jo useasti. Ehkä olen vain kova jätkä sitten :lol2:

Torrenttina olen itsekkin joskus jotain vanhoja löytänyt, mutta ei noita nykysin pysty edes latamaan ilman johkin klubiin kuulumista...

Itsekin jouduin tarkastelemaan erään tyypin taustoja ja huomasin, että tuo 16400 veropalvelu ei toiminut enää. Hyvä sinänsä, eihän nuo tiedot muille kuulu.

Veropörssi taitaa olla ainoa kattava palvelu josta saa tiedot kaikista yli 10 000€ tienanneista henkilöistä ja myös kaikista yrityksistä. Tosin noi on lehtimuodossa ja eri kunnille on omat lehdet. www.veroporssi.com sieltä voi tilata tai sitten ostaa jostain R-Kioskista tms. missä niitä myydään.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ei siinä mitään erityistä palvelua tarvita.

Menet vain kotikuntasi verotoimistoon, sieltä löytyy vapaasti tutustuttavaksi kaikkien verotiedot.

En tiedä muista verotoimistoista, mutta Turussa on verovirastossa oikein erillinen huone, jossa verotiedot ovat mapeissa. Siellä saa rauhassa rustailla muistiinpanoja itselleen.

Ketjun aiheeseen liittyen kannattaa taustatyöt tehdä kunnolla ennen pomon puheille menemistä. Saa sitten ammuttua hienovaraisesti turhat vastaväitteet alas. Toki sellainenkin vaihtoehto on, että huomaa jo nyt tienaavansa enemmän kuin kollegat.

ajoneuvoasentaja 2010e/kk. sais pikkusen enemmä olla kyllä, on se vaan niin vittumaista hommaa...

Sairaankuljettaja 1700eur/kk + lisät. 5 vuoden ikälisillä. Ja sitten ihmetellään miksei ambulanssiin saa enää porukkaa kun suoraan koulunpenkiltä... :jahas:

koulun ohessa töitä 4 päivänä kuussa... n500 jää käteen verojen jälkeen+sitten opintotuki, eihän niillä kuuhun mennä....

Hommat muuttu aluehallintouudistuksessa melko roimasti. Suurin osa kolleegoista tienaa 4500 - 5000€ /kk, eli 1500 - 2000 euroo enemmän kun mä. Pitää vaan purra hammasta ja hymyillä (ja toivoa että rahat palkkauudistukseen tulee piakkoin).

Tämä ei ehkä oikeaan paikkaan mene, mutta yritetään. Eli: Jos työnantaja on maksanut 2v sitten päivärahat kahteen kertaan, pystyykö ne karhuamaan ihan tuosta vaan takaisin? Tottakai työnantajan kuuluu saada ne, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko ihan laillista pyytää tuosta vaan koko summaa takaisin?

Tämä ei ehkä oikeaan paikkaan mene, mutta yritetään. Eli: Jos työnantaja on maksanut 2v sitten päivärahat kahteen kertaan, pystyykö ne karhuamaan ihan tuosta vaan takaisin? Tottakai työnantajan kuuluu saada ne, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko ihan laillista pyytää tuosta vaan koko summaa takaisin?

Käsittääkseni nuo palkkasaatavat vanhenee kahdessa vuodessa molemmin puolin. Eli kahden vuoden jälkeen ei voisi enää periä takaisin. Korjatkaa joku jos meni väärin.

Käsittääkseni nuo palkkasaatavat vanhenee kahdessa vuodessa molemmin puolin. Eli kahden vuoden jälkeen ei voisi enää periä takaisin. Korjatkaa joku jos meni väärin.

Kyse ei taida tälläisessä tapauksessa olla palkkasaatavasta vaan perusteettoman edun palautuksesta (kondiktio).

http://fi.wikipedia.org/wiki/Perusteettoman_edun_palautus

Tuollakaan tosin ei ole mitään aikamääreitä miten se vanhenee. Nykylainsäädännön mukaan velka vanhenee kolmessa vuodessa, mutta ainakin nopean googletuksen perusteella voi olla, että perusteettoman edun palautuksessa noudatetaan viiden vuoden tai jopa kymmenen vuoden määräaikaa. Tatu varmaan osaa kertoa tarkemmin.

Jos takaisinperinnästä ei ole päätetty tai pantu vireille muussa järjestyksessä (esim. hallintoriita-asiana) kolmen vuoden kuluessa sen kalenterivuoden päättymisestä, jonka aikana aiheeton palkan tai muun etuuden määrä on maksettu, oikeus takaisinperintään on menetetty. Näin ainakin kunnallisella puolella.

2210€ + 200€ liikuntasetelit +puhelin, toimistorotta,controller...Pyysin juuri palkankorotuksen, 300€ ja pitäis nousta siihen 2500€ tän vuoden puolella. Sit kun se on sen 2500€, niin olen ihan tyytyväinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom