Ei varmaan 90 prosenttia. Ehkä noin 5-10%:n tuntumassa mennään minun mielestä.Onko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmaan 90 prosenttia. Ehkä noin 5-10%:n tuntumassa mennään minun mielestä.Onko?
Rahoituspuolen bonarit vääristää kyllä aika kovasti, koska on niin vuodesta riippuvaista. Esim. tältä vuodelta jaetaan varmasti melko kovat bonukset. Ei tosin minulle, saan korkeintaan selkääni.
Voi herranjumala sentään. Ymmärtäisin paremmin jeesustelun jos summissa olisi nolla perässä mutta näissä summissa se kuulostaa hieman tyhmältä. Ylimpään tuloluokkaan (yli 55(?)) tienaaviin kuuluu Suomessa pyöreesti 5-15% ihmisistä, asuinpaikasta riippuen. Ei tarvi olla kummonen matikkapää että tajuaa se että väkisinkin JOKA paikassa tai foorumissa vastaan tulee näitä jotka tienaa tuon verran, ja muistetaan nyt että itse tänä vuonna saavutin alaportaan hädin tuskin lomailujeni vuoksi, wu-huu.
Työskentelen rahoitusalalla mutta sijoituspuolella, eli en ole rahoituspäällikkö.
Nettilisien käyttö ei ole tarpeen, se olisi itselleen valehtelemista;
![]()
Verkkopankin oma talous-osiosta kuukausittaiset nettotulot. Veroprosentti on siä pikkasen päälle 40
kokonaisuudessaan.
Hyvää joulua.
:D
Vitsillä tuon heitin. Mutta tosiaan, Pakkiksella kyllä tosiaan huomaa tuon saman "Nettilisää!!"-ilmiön ties kuinka useasti. Ehkäpä täällä sitten on suhteessa hieman enemmän alempien tuloluokkien väkeä, joille nuo aikaisemmat summat on utopiaa.
Se ei nyt ihan kauhean varteenotettava sijoitusfirma kumminkaan ole verrattuna moniin muihin isoihin pankkeihin. Vai onko? Mulla vain sellainen käsitys, että sijoitus-/henkivakuutuksia, muutama rahasto ja eläkesijoitusjuttuja.
Pitää tosiaan muistaa että se 10-15% koko porukasta tienaa sen 50K+ vai 55K+ vai mitä se oli. Onko niin, että Pakkotoistolla se prosentti ei päde ollenkaan?
YEL- ja Tyel-sijoituksissa Tapiola on pärjännyt suomalaisista firmoista parhaiten, samoin rahastoissa löytyy 4 ja 5 tähteä saaneita rahastoja (Morning Star-vertailu). Lisäksi rahastonhoitokulut ovat pääkilpailijoihin verrattuna paljon pienemmät. Jos kokonaisuutta vertaa, niin harva pankki taitaa Tapiolalle pärjätä juuri missään muussa, kuin konttoreiden määrässä.
Ettei aivan off-topiciksi mene, niin palkkaa tulee tälle vuodelle (7 kuukautta yrittäjänä ja alkuvuodesta vähän pätkätöitä) n. 20-25 tonnia. Tilinpäätöksestä selviää sitten tarkemmin. Näillä näkymin ensi vuonna tuo taitaa tuplaantua.
No mulla ja jokaisella duunikaverillakin on ainakin näin. Lomarahat saat ja peruskk liksan, mutta kun tulet lomalta, et saa mitään lisiä ja ne on mun hommassa todella iso osa palkkaa. Mä häviän lomalla ollessa rahassa, piste.
Teet pelkkää yötä?Vartijan hommissa, suunnilleen 2200€/kk. Helppoa rahaa.