Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Juu, logistiikka-ala on laaja käsite eikä tuota palkkaa heti alkuun kukaan saa. Suosittelen aloittamaan vaikka "ahtaajana" ja siitä vaikka sitten uralla eteenpäin. -tarpeeksi eteenpäin niin esim. viime vuoden verotuksessa tulot 69.600€ ja ihan siis kk palkka ilman ylitöitä jne. Joten palkka 5800€/kk. Ahtaajana pääsee helposti 45-50t.€ vuosituloihin. Onhan tuota duunia täälläkin mainostettu... :) Suosittelen.

huh ihan hirvittää tämmösiä pennosia heitellä ilmoille..
2500€/kk. Lihanleikkaaja
Onneks vaimoke rupee kohta tienaan niin rupee mullakin varmaan tuleen viikorahaa...

no ihan sama mitä täällä kukin ilmoittelee. mua ainakin kiinnostaa vitusti enemmän se paljonko mulle sitä rahaa jää käteen kuin se että paljonko mun bruttopalkka on.

Juu, logistiikka-ala on laaja käsite eikä tuota palkkaa heti alkuun kukaan saa. Suosittelen aloittamaan vaikka "ahtaajana" ja siitä vaikka sitten uralla eteenpäin. -tarpeeksi eteenpäin niin esim. viime vuoden verotuksessa tulot 69.600€ ja ihan siis kk palkka ilman ylitöitä jne. Joten palkka 5800€/kk.

Et saanut lomarahoja?

no ihan sama mitä täällä kukin ilmoittelee. mua ainakin kiinnostaa vitusti enemmän se paljonko mulle sitä rahaa jää käteen kuin se että paljonko mun bruttopalkka on.

Ehkä sua kiinnostaakin, mutta kun tällä keskustelulla on tarkoitus pystyä vertailemaan omaa palkkaansa muiden palkkaan, niin silloin nettotulojen ilmoittaminen vääristää sitä tietoa.

Ehkä sua kiinnostaakin, mutta kun tällä keskustelulla on tarkoitus pystyä vertailemaan omaa palkkaansa muiden palkkaan, niin silloin nettotulojen ilmoittaminen vääristää sitä tietoa.
no oisko vaikea laittaa lisäksi se netto siihen perään. niin nähtäs se todellinen käyttövara. ehkä ei koska se vääristää niin paljon sitä summaa. brutto on vähän sama ku penkkipaidan käyttö, ei kerro todellisuutta eli paljonko sitä rahaa on käytettävissä.

mutta eipä siinä palataan :hyper:>>>>

esim. viime vuoden verotuksessa tulot 69.600€ ja ihan siis kk palkka ilman ylitöitä jne.

Osaat näemmä neuvotella palkkas kohdalleen :hyvä:. Kaksivuorotöissä käyvien ahtaajien keskiansio on 39 782€ ja kolmivuorotöissä käyvien 49753€. Heidän palkastaan 20-30% on ylityökorvausta....

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Sa oot varmaan valtion hommissa ??
Mulla ei ole lomarahoja, verot maksan kahteen eri maahan, ei minimi tyotunteja, ei maksimi tyotunteja.

Osaat näemmä neuvotella palkkas kohdalleen :hyvä:. Kaksivuorotöissä käyvien ahtaajien keskiansio on 39 782€ ja kolmivuorotöissä käyvien 49753€. Heidän palkastaan 20-30% on ylityökorvausta....

Ei kai ko hlö enää ahtaajana ole. Jos ollutkaan.
"Logistiikka-alaan" mahtuu laajasti ajateltuna aika helvetin lailla eri juttuja ja firmoja. Itsekin voisin sanoa olevani logistiikka-alalla vaikka istun pienessä konttorissa normaalissa toimistotalossa ja teen täysin kaupallista työtä. Voihan tuokin henkilö olla vaikka jonkun suuren ahtaus/satamaoperaattorifirman tai ison maantiekuljetusfirman tai vaikka DHL:n Suomen myyntijohtaja tai ns. vähempikin kaupallinen tai operatiivisesti tärkeässä roolissa oleva hahmo. Tai ison paperifirman tai muun teollisuuspuljun logistiikkapäällikkö tms tms tms.
Alasta riippumatta tuollaiset tulot (+60-70K/v, yläraja sitten mitä tahansa) on silloin ihan realistisia. Kokemuksella ja etenemisellä ja/tai oikeilla liikkeillä duunipaikan vaihtojen suhteen.

ja edit: mutta tosiaan, turha noita porukan täällä liikaa hehkuttaa tai kuolata, kyllä noihin liksoihin varmasti about kaikilla menee aikaa, ei millään alalla oikotietä siihen onneen juuri löydä. Kovaa duunia ja asennetta työhön eikä aina niiden omien etujen ja "oikeuksien" peräänkuuluttamista. Ja kärsivällisyyttä. Melkein kaikkialla tuo perinteinen "parilla tonnilla sisään jos on ok koulutus" on aivan realismia.

Huomenta vaan kaikille. Olen ollut kyllä ahtaajana ja siitä edennyt sitten ja edustan nykyisin työnantajaa. Ahtaajat todella saa tuon mainitun 45-50t€ suht helpolla ja siihen joutuvat viikonloppuina olemaan töissä. Itse olen palkkani neuvotellut ja olen tyytyväinen siihen. Yllä mainitussa s225T kertookin toimenkuvasta melkein kaiken tarvittavan. Niin ja ps... Menkää eteenpäin uralla mitä sitten teettekin ja älkää suostuko tekemään ihan kaikkea "ilmaiseksi". :)

ja edit: mutta tosiaan, turha noita porukan täällä liikaa hehkuttaa tai kuolata, kyllä noihin liksoihin varmasti about kaikilla menee aikaa, ei millään alalla oikotietä siihen onneen juuri löydä. Kovaa duunia ja asennetta työhön eikä aina niiden omien etujen ja "oikeuksien" peräänkuuluttamista. Ja kärsivällisyyttä. Melkein kaikkialla tuo perinteinen "parilla tonnilla sisään jos on ok koulutus" on aivan realismia.

Juuri näin. Lisäksi pitää olla valmis venyttämään päiviään jos meinaa "uraraketiksi". Jos taas arvsotaa tasaisia 8 tunnin päiviä ja reilua vapaa-aikaa, ei välttämättä kannata kovin nopeasta urakehityksestä haaveilla.

Juuri näin. Lisäksi pitää olla valmis venyttämään päiviään jos meinaa "uraraketiksi". Jos taas arvsotaa tasaisia 8 tunnin päiviä ja reilua vapaa-aikaa, ei välttämättä kannata kovin nopeasta urakehityksestä haaveilla.

Juuri näin. Usein ei varsinaisia työaikoja sitten olekaan eikä niitä ainakaan katsota eikä lasketa. Ylityöt jne ei kuulu enää sanastoon, vaan ne on sitten palkassa/tulospalkkioissa oletuksena sisällä.

Onhan meitä tosiaan moneen junaan. Toiset on valmiit antamaan suuremman osan elämästään duunille saaden siitä enemmän materiaalista vastinetta mutta on vallan hyvä ja jokaisen henkilökohtainen kysymys, onko se sen arvoista.
Itsekin toisinaan kyllä kaipaisi sitä että voi klo 16 pudotta kynän pöydälle eikä koko loppupäivänä miettiä mitään duuniin liittyvää. Ehkä jonain päivänä sekin on edessä.

Juuri näin. Usein ei varsinaisia työaikoja sitten olekaan eikä niitä ainakaan katsota eikä lasketa. Ylityöt jne ei kuulu enää sanastoon, vaan ne on sitten palkassa/tulospalkkioissa oletuksena sisällä.

Onhan meitä tosiaan moneen junaan. Toiset on valmiit antamaan suuremman osan elämästään duunille saaden siitä enemmän materiaalista vastinetta mutta on vallan hyvä ja jokaisen henkilökohtainen kysymys, onko se sen arvoista.
Itsekin toisinaan kyllä kaipaisi sitä että voi klo 16 pudotta kynän pöydälle eikä koko loppupäivänä miettiä mitään duuniin liittyvää. Ehkä jonain päivänä sekin on edessä.

Nimen omaan näin. Itselläni ei ole työaikoja, vaan työt tehdään aikataulussa, välillä pitkääkin päivää ja se näkyy palkkapussissa. Tässä työssä ja asemassa ei makseta minkäälaisia ylityökorvauksia, mutta itseppä olen osani valinnut ja siitä en valita.

Välillä kaipaan todella töitä jotka loppuisivat tasan klo 16:00 ja sitä, että töitä ei tarvitsisi viedä kotiin stressattavaksi.

Kuulun itse juuri tuohon klassiseen esimerkkiin, jossa tullaan 2200e brutolla sisään taloon ja hieman koulutusta vaatimattomampiin työtehtäviin. Näistä sitten edetään näyttöjen ja oman ammattitaidon turvin aina ylöspäin. Tämä vaatii pitkäjänteisyyttä ja sitoutumista yrityksen toimintamalliin

Joops. 8h päivässä duunia, tuli rahaa paljon tai ei, on aikaa perheelle ja itselle. Myyntialoilla tietenkin on mahdollista tienata tuossakin ajassa 50´000e vuosiansioita, mutta vaatii ne monta onnenpotkua, ensin mielekkään työn mistä itse oikeasti pitää, kyvyn pitää itsensä motivoituneena suoritustyöhön missä "aloitat aina joka kuukauden nollasta" ja usein tuo palkkataso vaatii jo laadukasta edustajantyötä tai esimiestyötä. Esimiestyössä vastuu on jo astetta kovempi, mutta monessa tapauksessa pärjää silti 8h päivässä. Toisaalta, mikäli aivotyöskentelyään ei osaa lopettaa klo 16.00, joskus työt voi tulla "kotiin". Itsellä on tämä taipumus että jos kulkee kovaa, tai ei kulje, niin iltaisin tai viikonloppuisin alkaa jo suunnittelemaan seuraavan päivän kuvioita. Mutta aika paljon tätäkin on saanut kuriin tietoisilla päätöksillä keskittyä kotielämään.

Sinällään fyysinen "duunarityö" on ehkä paras, koska jos löytää mielekkään homman, niin ne työt harvoin tulee kotiin. Edes silloin kun ei "kulje".

Onkos kellään täällä kokemusta ko. systeemistä -> http://www.noste-ohjelma.fi/fin/default.asp ?

Mulla olis nykyisessä duunissa loistavasti aikaa opiskella, joku logistiikka-alan tutkinto olis hyvä suorittaa duunin ohessa - toimenkuvana tällä hetkellä varaston/toimistonhoitaja.

Duuni on ihan jees, eikä liksaakaan voi haukkua - kouluja ei vaan ole peruskoulun jälkeen juuri tullut käytyä :(

Mä olen nyt kymmenen vuotta vääntänyt noita varastohommia, pikkuhiljaa tekis mieli siirtyä hommiin, joissa ei tarttis rikkoa selkäänsä enempää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom