Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Relg sanoi:
Kesätöissä viime kesinä tienattu n. 10 000-15 000€ per kesä..

Nyt on pakko udella et mitä teet kesäsin??

Alkoi jostain syystä masentamaan kun lukee tätä... Itse pihtaa sitä.. no en nyt muista, reilusti alle 2000 kuussa. Ja kaverit jostain syystä luulee et mä olen joku kroisos päällikkö! Mistä vitusta ne sellaistakin on päätelleet, stanan huhut... Maksakaa velat takaisin mulle!!!

Pakko pistää tähän että palkkakin on suhteellista ja kaikkeen tottuu, aikoinaan pärjäsi opintotuella, 1386mk/kk ja nykyisin on oltava kutakuinkin 2772 euroa /kk, eli tuplamäärä euroina... :wall:

HC76 sanoi:
Tässä oiskin järkevämpi kysyä paljon sitä hippua jää käteen kuukaudessa verojen jälkeen..

Mitä? eikö nämä ilmoitetut tulot olleetkaan niitä? Ensin rupesi vituttamaan että kaikki tienaa niin pirusti mutta jos noista viellä tempaistaan verot pois niin eipä sitten enää:rolleyes:

amf sanoi:
Nyt on pakko udella et mitä teet kesäsin??

Tehtaassa vuorotöissä aika hemmetin raskasta fyysistä työtä. +4000€/kk käteen saanu kun oikeen ylitöistä innostunu, ilman ylitöitä taas sellaset vähän vajaa 2000€/kk käteen jääny..

Kesätyöksi ihan ok palkka mutta homma kyllä vähemmän mielenkiintosta..

Farmaseuttina viime vuonna 27000 euroa. Helppo ja siisti sisätyö, hyvät lomat, ei mahdollisuutta palkan paranemiseen...

japa sanoi:
Mitä? eikö nämä ilmoitetut tulot olleetkaan niitä? Ensin rupesi vituttamaan että kaikki tienaa niin pirusti mutta jos noista viellä tempaistaan verot pois niin eipä sitten enää:rolleyes:

Yleensä kai ilmoitetaan erikseen, jos nettopalkkaa halutaan tietää. Kyllähän tuosta bruttopalkastakin pystyy aika hyvin päättelemään mitä se verotus on ja mitä jää käteen.

Verotettava liksa koko viime vuodelta tais olla jotain vaivaset 32ke...

Joku viisas kertoi aikanaan, että kukkien myynti kannattaisi... Pitäsköhän perustaa kukkakauppa... :rock:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
japa sanoi:

Veroihin vaikuttaa niin moni yksilöllinen asia, ettei nettotulot ole oikein vertailukelpoisia. Toiset saa enemmän vähennyksiä, joillain on tapana maksaa isolla prosentilla ja ottaa rahaa takaisin veronpalautusten muodossa ja sata muuta eri muuttujaa.

Joskus olen törmännyt tyyppeihin, jotka palkasta sopiessa kuvittelee että työnantaja puhuu nettopalkasta. No eihän siinä ole mitään järkeä, kustannusvaikutus työnantajallehan on ihan eri, jos kaveri haluaa nettopalkkaa 1000 €, ja tuo sitten palkanmaksua varten verokortin jossa % on 8, tai kortin jossa % 45. :wall:

muscleman sanoi:
Myyntitykki hifiliikkeessä
Voi kun pääsisi hifiliikkeeseen myymään ja testailemaan laitteita. Olisi unelma-ammatti :worship:

Bruttona Optu 450 € + siivous 120€/kk.
Siivoomisesta palkka 10 € tunnilta, ihan jees verrattana noihin jonkun siivousfirman listolla olevien palkkoihin. Ihanhan tuolla tulee toimeen, kun ei ole muuta elämää kuin treeni ja opiskelu.

Opiskelija ja osa-aikainen raitiovaununkuljettaja ja "verkkoyhteyshenkilö" (tarkoittaa sivujen päivitystä, s-postilistojen ylläpitoa ja kaikki ne atk-hommat, joita muut meidän yksikössä ei osaa/jaksa tehdä). Jälkimmäisestä saan 650e/kk ympäri vuoden, raitiovaunuilusta opiskelujen aikana ~250e/kk ja kesällä kun olen täyspäiväisenä töissä ~2000e/kk.

Opintotukia ei enää heru, koska tienaan liikaa :jahas: Opinnot varsin hitaita tällä hetkellä, koska tuki otettiin pois, niin teen mielelläni sen verran töitä, että pystyy elämään...

Fluffy sanoi:
Veroihin vaikuttaa niin moni yksilöllinen asia, ettei nettotulot ole oikein vertailukelpoisia. Toiset saa enemmän vähennyksiä, joillain on tapana maksaa isolla prosentilla ja ottaa rahaa takaisin veronpalautusten muodossa ja sata muuta eri muuttujaa.

No toisaalta mua ei kiinnosta yhtään se että kuinka paljon joku "teoriassa" tienaa vaan se että kuinka paljon jää käteen. Koska sillä käteen jäävällä rahalla sitten eletään/luodaan elintaso. Toisaalta mua ei yhtään myös kiinnostaisi maksaa verojakaan....
Eihän mua kaupassakaan kiinnosta se että kuinka paljon tuote maksaa jossakin ohje hinnastossa vaan se että kuinka paljon mun pitää maksaa siitä että saan sen omaksi.

Fluffy sanoi:
... Joskus olen törmännyt tyyppeihin, jotka palkasta sopiessa kuvittelee että työnantaja puhuu nettopalkasta...

Ei kai kukaan oikeasti voi olla noin idiootti :wall: :wall:

Huppe sanoi:
Voi kun pääsisi hifiliikkeeseen myymään ja testailemaan laitteita. Olisi unelma-ammatti :worship:

Just olin myös laittamassa viestiä, että mistä saa tuollaista palkkaa harrastuksen parissa työskentelystä :rock: Jos saisin sellaisen lottovoiton, että ei olisi elämä enää rahasta kiinni, niin avaisin hifi/kotiteatteriliikkeen, johon tilailisin kivoja laitteita. Ei niin väliä, vaikka sillä ei rahaa tekisi, jos edes omilleen pääsisi.

Raksa apumies ~ 1200 €/kk käteen. Välivuos kuitenkin, ens syksynä ois kuitenki tarkotus päästä kouluun takas opiskelemaan.

syntikka sanoi:
Ei kai kukaan oikeasti voi olla noin idiootti :wall: :wall:

No kyllä voi :jahas:

Sitä voi perustella mm. sillä että ei kiinnosta muu kuin se käteen jäävä osuus, koska sillähän se elintaso jne. luodaan.

;)

Fluffy sanoi:
No kyllä voi :jahas:

Sitä voi perustella mm. sillä että ei kiinnosta muu kuin se käteen jäävä osuus, koska sillähän se elintaso jne. luodaan.

;)

No eipäs rueta saivartelemaan!!!
Mutta kun verot jne pitää maksaa niin mitä pirun väliä on sillä että mitä bruttona tienaa kun se ei todellakaan jää käteen? Onhan varsin hieno kertoilla netissä että kuinka paljon bruttona tienaa mutta mitä todellakin jää käteen kun maksaa verot jne pakolliset kulut pois? Onko sillä sitten mahdolisuus enää kehuskella?

Suositut

Back
Ylös Bottom