Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Myyntineuvottelija. Vakuutusala. Kuukausiansio (brutto) välillä 2500-3500€.

Pienyrityksen monipuoliset toimistotyöt 2000 € / kk.

Etuja: ei pomoa, saa valita loma-ajat, vapaata aina tarvittaessa, työaikana ehtii surffailla Pakkiksella.

Yliopistotutkija 1996€/kk, siis hyvä palkka näissä hommissa. Etuna melko rajaton surffaus, joka toisaalta hidastaa tutkimusta. Hommassa ei mitään uranäkymiä eikä palkannousumahdollisuuksia.:(

Uinninvalvoja ja silloin tällöin kuntonyrkkeilyopena.Vuositulot n.22-24000egeä.Ei kait se mikään unelmaduuni paratiisissa ole,mut vakkari työssä on aina hyvät puolensa.
-Täydet lomat ja toiveet otetaan huomioon
-siisti sisätyö
-ei stressiä työstä
-harrasteet ilmaisia
-hotellin aamupala:kuola:
-hyvät mahdolisuudet vaikuttaa omiin työvuoroihin(2-vuorotyö)
-ympäri suomea hotellivrk/40egeä
-6 hengen mökki viikoksi saman ketjun paikoista n.250/vko

Laskentahommissa (assistant controller) 2500 e/kk+puhelin+netti+salietu. Tradenomi koulutukseltani.

Lisäetuna stressitön kasista neljään duuni, kerkee nauttia vapaa-ajasta. En vaihtais pois vaikka palkka tuplaantuisi. :haart:

IT-alalla, kutakuinkin 45000e/v, pääomatulot päälle about 3-4ke/v.

Johtava virkamies 2042 e/kk. Ei etuja, vain velvollisuuksia, vitusti duunia, vastuu alaisista, vittuilua saa kuunnella kuntalaisilta ja poliitikoilta, ei mahdollisuutta nousujohteiseen uraan ainakaan tässä talossa. Kuka vaihtaa mun kanssa päikseen? Uutta duunia etsitään!!!!

Ai niin no, kyllähän minä surffaan pakkotoistolla työaikana mahdollisimman paljon. Ja kyllähän siisti sisätyö näin pakkasilla aina ulkoduunin voittaa.

:offtopic: Hyvä ystäväni siirtyy merkonomi koulutuksella uuteen duuniin (myyntityö). Palkkapyyntönä oli 5000e/kk. Alueena eteläinen Suomi. Ei virkamies pysty edes kuvitteleen tollasta palkkaa. :eek:

Päällikkönä elintarvikealalla, brutto 3900€ + jotain "etuja"

edit. ei kovinkaan ressaava homma ja toisinaan pääsee ulkomaille

Sovellusasiantuntija, n. 3500e/kk, bonarit mukaan laskettuna viime vuonna n. 55000e. Mutta - show me the money! Missä toi kaikki raha on, koska ei sitä ainakaan mun tililtä löydy :wall:

Ai niin, progressiivinen verotus :itku:

toimistotyö 4-5h arkipäivisin, 950€/kk. helppo ja kevyt homma. kesän jälkeen etsitään sitten uutta ja opiskelu jatkuu. tavoitteena on tilanne jossa tilille tulee tasaisesti rahaa tekemättä varsinaista työtä (sijoituksia tai firma esim.) ja voin matkustella valtaosan vuodesta :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Opiskelija, 260€ kuukaudessa. Avokki on kuulemma niin kroisos etten mä tartte edes asumislisää. Niin, se on varastomies :jahas: .

Viimeksi kun oon oikeita töitä tehnyt = vakkarikesäduuni, konttorirottana hommassa jota hyvin koulutettu apinakin osaisi tehdä käteen jäi aika tasan tonni. Vero% mulla pieni.

35 000€ viimevuodelta sisältäen pirullisen määrän ylitöitä. IT-alan paskahommia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom