- ViestejÀ
- 261
Koitan antaa kaikkeni ja pyyhkiÀ mÀrÀllÀ rÀtillÀ simon kasvoja!Juu ei tÀÀ petÀ koskaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitan antaa kaikkeni ja pyyhkiÀ mÀrÀllÀ rÀtillÀ simon kasvoja!Juu ei tÀÀ petÀ koskaan!
Koitan antaa kaikkeni ja pyyhkiÀ mÀrÀllÀ rÀtillÀ simon kasvoja!
Olenhan sentÀÀn aito PREDATORI.HyvÀ, teet arvokasta työtÀ!
MitÀ jos sinÀ tiput huomenna puusta ja olet halvaantuneena loppuelÀmÀsi ? Kuka huolehtii perheestÀsi ? EntÀ jos työpaikkaasi osuu ohjus ensi yönÀ ja kaikki irtisanotaan ?MyönnÀt olevasi vÀÀrÀssÀ nettopalkka vertailusi kanssa? Miten kun olet hyvin tienaava yrittÀjÀ ja yht ÀkkiÀ polvesi menee niin huonoon kuntoon ettet pysty tekemÀÀn työtÀsi niin kuka maksaa sairaslomasi? EntÀ kun jÀÀt elÀkkeelle niin onko edes varaa jÀÀdÀ kun olet itse hoitanut elÀkemaksut minimissÀ todennÀköisesti? Halveksutko työaikalakia?
Aito raksalle kypsyvÀ elÀmÀÀn vittuuntunut möllikkÀ. Kuin ilmettu suntsu. Kumpikin aina yhtÀ pahalla pÀÀllÀ. MistÀ teitÀ masentuneita turilaita sikiÀÀOlenhan sentÀÀn aito PREDATORI.
Treni pÀissÀÀn pyörivÀ hullu spinning pyörÀilyÀ vÀÀrinpÀin harrastava
TyöstÀ se tuokin kÀy. Pakkiksen virallinen 24/7 pÀivystÀjÀ.HyvÀ, teet arvokasta työtÀ!
Sanoinko jo ettĂ€ Ă€lĂ€ yritĂ€ pĂ€teĂ€ ALASTA JOSTA ET YMMĂRRĂ MITĂĂN. TĂ€llĂ€ alalla 100% yksityisillĂ€ työskentelevistĂ€ eivĂ€t kuulu työaikalain piiriin. Jokainen pÀÀttÀÀ itse kuinka paljon tekee töitĂ€. Ihan vitun sama miten muilla aloilla toimitaan. Ei koske tĂ€tĂ€ alaa. Piste.
Tuloni eivÀt kuulu sinulle. Tulen toimeen ja sÀÀstöön jÀÀ rahaa joka kuukausi. Taitaa olla niin ettÀ oma palkkasi on vitun paska kun meni noin tunteisiin.
Ps. HeitÀpÀ joku muu työ josta saa 26e tunnilta ilman mitÀÀn koulutusta ?
Niin jÀÀkö sÀÀstöön vai ei?Minusta sÀÀstöjen puuttumisella ei ole mitÀÀn tekemistÀ tyhmyyden kanssa. Kannattaa kokeilla itse elÀÀ vaikkapa kelan rahoilla ( 572e kk netto ) ja pohtia uudelleen miksi ei ole sÀÀstöjÀEipÀ ole minullakaan ollut koko elÀmÀn aikana mitÀÀn sÀÀstöjÀ. TyössÀkÀyvÀn on helppo hihkua omilla sÀÀstöillÀÀn.
Niin jÀÀkö sulla ? MissÀ oot töissÀ ? Palkka ?Niin jÀÀkö sÀÀstöön vai ei?
Ei taida olla sillÀ mitÀÀn vÀliÀ. TÀÀllÀ on nyt niin kovat rambot kehissÀ ettÀ tietÀvÀt toisten työsopparit ja paikalliset sopparitkin paremmin kuin työntekijÀ itseOnko tÀÀllÀ jo selvinnyt mitÀ Simo tekee työkseen? VilpittömÀsti kyselen enkÀ tarkoita tulla ottamaan osaa riitelyynSen verran vaan monta sivua ollut vÀittelyÀ ettÀ alkoi kiinnostamaan.
JÀÀ mulla. Kuten aiemmin kirjoitin tuolla lainaamassani ketjussa pyrin sÀÀstÀmÀÀn 4% kk-tuloista. Olen töissÀ teknologia-alalla. 75K viime vuoden verotettava.Niin jÀÀkö sulla ? MissÀ oot töissÀ ? Palkka ?
Oletko aivan varma ettÀ olet tuolla alalla ? Työsopparisi on ainakin vÀÀrin tehty. Palkkaakin voisit pyytÀÀ tuplasti enemmÀn. Et arvosta itseÀsi noin pienellÀ palkalla. KysypÀ nimimerkeiltÀ predatori ja suntsu apua. He tietÀvÀt toisten asiat parhaitenJÀÀ mulla. Kuten aiemmin kirjoitin tuolla lainaamassani ketjussa pyrin sÀÀstÀmÀÀn 4% kk-tuloista. Olen töissÀ teknologia-alalla. 75K viime vuoden verotettava.
Lainaukseni pointti oli se ettÀ vaikuttaa siltÀ kuin puhuisit paskaa. Miksi vÀnkÀÀt?
En alennu tuolle tasolle. Pahoittelut jos pahoitin mielesi mutta noista lainauksista ymmÀrsin ettÀ valehtelet. EhkÀ olin vÀÀrÀssÀ.Oletko aivan varma ettÀ olet tuolla alalla ? Työsopparisi on ainakin vÀÀrin tehty. Palkkaakin voisit pyytÀÀ tuplasti enemmÀn. Et arvosta itseÀsi noin pienellÀ palkalla. KysypÀ nimimerkeiltÀ predatori ja suntsu apua. He tietÀvÀt toisten asiat parhaitenPÀÀttÀvÀt lempivÀrisikin niin ei tarvitse itse miettiÀ.
Et selvÀsti maksa elÀkemaksuja yms. No eipÀ tuosta palkasta juurikaan pysty maksamaan jos meinasi saada saabin joskus ajokuntoon...MitÀ jos sinÀ tiput huomenna puusta ja olet halvaantuneena loppuelÀmÀsi ? Kuka huolehtii perheestÀsi ? EntÀ jos työpaikkaasi osuu ohjus ensi yönÀ ja kaikki irtisanotaan ?
Ps. Mulla menee loistavasti. PitÀÀ olla aika vitun tylsÀ elÀmÀ kun keksimÀllÀ keksitÀÀn miten toinen elÀÀ elÀmÀÀnsÀ vÀÀrinKunnon pessimisti mörökölli.
Aito raksalle kypsyvÀ elÀmÀÀn vittuuntunut möllikkÀ. Kuin ilmettu suntsu. Kumpikin aina yhtÀ pahalla pÀÀllÀ. MistÀ teitÀ masentuneita turilaita sikiÀÀ![]()
TyöstÀ se tuokin kÀy. Pakkiksen virallinen 24/7 pÀivystÀjÀ.
KÀypÀ nollaamassa ensin skodan vikavalot. Onko kylmÀ olla siellÀ raksalla apupoikana ?Et selvÀsti maksa elÀkemaksuja yms. No eipÀ tuosta palkasta juurikaan pysty maksamaan jos meinasi saada saabin joskus ajokuntoon...
@Predatori on selvÀsti nimimerkin vaihdon tarpeessa. Sen verran pahasti tuli taas nolattua itsensÀ@Simo_ on selvÀsti patologinen valehtelija joka tarvitsisi oikeasti jo apua.
EtköhÀn sinÀ nolannut itsesi taas kun et tiennyt ettÀ palkat vertaillaan bruttotuloista eikÀ netto. No ymmÀrtÀÀ sen jos on ensimmÀistÀ vuotta työelÀmÀssÀKÀypÀ nollaamassa ensin skodan vikavalot. Onko kylmÀ olla siellÀ raksalla apupoikana ?
@Predatori on selvÀsti nimimerkin vaihdon tarpeessa. Sen verran pahasti tuli taas nolattua itsensÀ

YmmÀrrÀn miltÀ tuntuu olla töissÀ jossa tulee paha mieli ja palkka onneton. Mutta aina voi yrittÀÀ pÀteÀ toisten työsopimuksistaEtköhÀn sinÀ nolannut itsesi taas kun et tiennyt ettÀ palkat vertaillaan bruttotuloista eikÀ netto. No ymmÀrtÀÀ sen jos on ensimmÀistÀ vuotta työelÀmÀssÀ![]()
Uskon ettÀ ymmÀrrÀt kun elÀt sitÀ elÀmÀÀ parhaillaanYmmÀrrÀn miltÀ tuntuu olla töissÀ jossa tulee paha mieli ja palkka onneton. Mutta aina voi yrittÀÀ pÀteÀ toisten työsopimuksista![]()
Luetko ylilautaaUskon ettÀ ymmÀrrÀt kun elÀt sitÀ elÀmÀÀ parhaillaan
https://************/kuntosali/129563205 ai saatana ÀijÀ on pÀÀssy ylilautaan![]()
Olet sen verran sekaisin, ettÀ nyt on pakko laittaa viestiÀ työnantajallesi.. Toivottavasti puhalluttavat sinut jos vielÀ kÀyt töissÀ.Luetko ylilautaaVoiko tuosta alemmaksi enÀÀ mennÀ. Suntsun vakipaikka.