422km per päivä, olettaen että tehdään duunia 20 päivää kuussa ja 11kk vuodessa. Sairasta...
Sitten vielä kiinanmatkat päälle niin eiköhän tuohon tule ainakin 500km per päivä, tuo tarkoittaa Suomen nopeusrajoituksia noudattaen 6h15min per päivä autossa istumista, joka saakelin arkipäivä, vuoden ympäri.
Jep, niin minustaki tosi tappavaa tahtia on, en epäile sen miehen työstä puhumisen todenperäsyyttä, kyseessä on sukulaismies, mutta armoton määrä sil tulee ajotuntei ja työtä päälle. Toisaalt on sitte talo nii viimesenpäälle iso ja hieno, uuen rakentaa, epäilemättä vielä hienomman, ja autot on yhteesä lähemmäs 100 000 euroa ku 90 000..
Muutenki ei oo menny mist aita matalin, vaa se on reservissä luutnantti, ja tosiaa tuta-di..
oon kyllä ylpeä mun enosta. hieno mies, mä iteasiassa oon lapsesta saakka kunnioittanut sitä ehkä eniten kestään tuntemastani ihmisestä. tosi mukava mies, jol oli aina aikaa sisarenpojalle, ku olin pieni, ja muutenkin joka asiaa mitä se tekee ni siitä tulee särmää. Varmast meen raksalle auttamaa talkoolla jos pyytää vaa, ku se alkaa uutta rakentaan nyt.
edit: täät tradeopiskelija on kerran jopa päässy ees kaupankassalle, tänävuonnakaa ei päässy ees sellasee työhö saatikka mihkää korkealentosempaan, useimmat kaveritki on kesätöinä ollu puhelinmyyjinä. Tradenomikaverit siis.. YHEN tiiän joka on oikeissa töissä ollu, ja seki ol pankin kassalla. en sitte tiiä yhtää et onks se hyvää vai viel arvostetumpaa duunia, mutta kuulostaa ees jotenki joltain, useimmat mun tutut on kyllä tosi huonoissa töissä, vaikka ovatki amk-tasoisia, joko melkeinvalmiita tai sitten jo valmiita. Ei vaan kyllä yhtään tunne joka tienaisi paljoa yli tonnia kuussa.
mut ei se mitn. jos sitä tulee isona köyhäksi sossunasukiksi, niin ei se mitn. eipähä tarvi stressata työnteosta. harmittaa vaa et menee oma potentiaali totaalisen hukkaan tradenomipuolella. katellaa nyt.. oishan sitä kiva itekki olla sillä aallonharjalla eikä siinä ja siinä että elossa pysyy-tasolla.
edit kaks. muistinpa yhen tradenomin joka ajaa kesätöiksee taksia.