Palkkasi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
Ja tuossa aiemmassa kyseessä siis peruspalkka 2021, joihin ei mitään lisiä lasketa. Lähihoitajakin saa vuorotyöläisenä ja pienellä ylityöllä yli 3K
Näin se menee nykyään. Pientä ylityötä ja viikonloppu sekaan, niin hujahtaa reilusti yli 2k. Jos keikkalaisena tekee, niin sillon saa tietenkin vielä enemmän. Riippuu toki mitä ja kenellä. Itsestä on tuolla alalla kiinni tienestit.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väitänpä että työhistoriaa löytyy teikäläistä enemmän. Enne tätä duunia oli 10 vuoden pätkä täysillä tunneilla muita hommia. Meikäläisen tuntipalkka on muuten nyt 26e tunti. Onhan se ihan vitun paska siihen nähden ettei tarvitse kouluttautua päivääkään. En yhtään lesottaisi sillä raksan apumiehen kahden vuoden työhistorialla. Mene oikeisiin töihin.
Kauheasti uhoat, että töitä on tehty, mutta mitä helvettiä sä oot oikein tehnyt jos vaikeuksia yltää 2000euron kk palkkaan? Tuntuu olevan jotenkin ylitsepääsemätön asia, että muutkin kun insinöörit voivat saada tuota liksaa... Olisiko peiliinkatsomisen paikka sen sijaan, että vouhkotat täällä jatkuvasti tästä samasta asiasta? Menisit itse oikeisiin töihin näin alkajaisiksi.
 
Kauheasti uhoat, että töitä on tehty, mutta mitä helvettiä sä oot oikein tehnyt jos vaikeuksia yltää 2000euron kk palkkaan? Tuntuu olevan jotenkin ylitsepääsemätön asia, että muutkin kun insinöörit voivat saada tuota liksaa... Olisiko peiliinkatsomisen paikka sen sijaan, että vouhkotat täällä jatkuvasti tästä samasta asiasta? Menisit itse oikeisiin töihin näin alkajaisiksi.
Jep, kyllä se palkka vaan kipuaa ylöspäin, ite oon ihan Amispohjalta 10v työuran aikana hiljalleen nostanu palkkaa, paristi työnantajaa vaihtamalla, noussut ihan tällä tavoin kuukausipalkka jonkun 1500e/kk siitä mitä alkuun oli.
 
Kauheasti uhoat, että töitä on tehty, mutta mitä helvettiä sä oot oikein tehnyt jos vaikeuksia yltää 2000euron kk palkkaan? Tuntuu olevan jotenkin ylitsepääsemätön asia, että muutkin kun insinöörit voivat saada tuota liksaa... Olisiko peiliinkatsomisen paikka sen sijaan, että vouhkotat täällä jatkuvasti tästä samasta asiasta? Menisit itse oikeisiin töihin näin alkajaisiksi.
Onko uhoamista jos kumoan väitteen jonka mukaan en ole tehnyt koskaan muuta kuin osa aika työtä ? Niinkö se menee että mulle saa vittuilla mutta heti kun vittuilen takasin olen kusipää ? Kerro itse työhistoriasi äläkä lässytä. Teille on annettu eri alojen keskipalkat linkkinä. Minä en voi mitään jos ne ovat paskat. Valitettavasti olen työssä josta pidän ja tulen hyvin toimeen. Miksi vitussa vaihtaisin alaa. Tehän tässä vouhkaatte 4000e kk "keskipalkoista" . Ihan paskapuhetta tuollaset läpät.
Jep, kyllä se palkka vaan kipuaa ylöspäin, ite oon ihan Amispohjalta 10v työuran aikana hiljalleen nostanu palkkaa, paristi työnantajaa vaihtamalla, noussut ihan tällä tavoin kuukausipalkka jonkun 1500e/kk siitä mitä alkuun oli.
Sehän riippuu alasta. Jos työtehtävä ei muutu ei se palkkakaan siitä minnekään nouse ikälisiä lukuunottamatta. Ei bussikuskin palkka muutu yhtään mihinkään vaikka vaihdat työpaikkaa 16 kertaa.
Lääkäri.
Lääriksi nyt pääsee kuka tahansa kun vähän lukee. Pakkis kingit lukee lääkäreiksi kyykkysarjojen välillä. Kunnon super ihmisiä oli mistä tahansa kyse.
 
Kerro itse työhistoriasi äläkä lässytä. Teille on annettu eri alojen keskipalkat linkkinä. Minä en voi mitään jos ne ovat paskat. Valitettavasti olen työssä josta pidän ja tulen hyvin toimeen. Miksi vitussa vaihtaisin alaa. Tehän tässä vouhkaatte 4000e kk "keskipalkoista" . Ihan paskapuhetta tuollaset läpät.
Haluatko cv:n kirjekuoressa vai sähköpostilla😂? Lupaathan, ettet sitten leimaa mua kusipääinsinööriksi... Mikä on muuten raja, jossa saa rikkaan kusipään... Eikun insinöörin leiman? Meneekö se tuossa +2k vai maagisessa 4k keskipalkassa, josta kukaan muu ei ole mielestäni puhunut kuin sinä?
Hyvä jos tykkäät nykyisestä työpaikastasi. 26e/h pääsee jo hyville tienesteille.

Lääriksi nyt pääsee kuka tahansa kun vähän lukee. Pakkis kingit lukee lääkäreiksi kyykkysarjojen välillä. Kunnon super ihmisiä oli mistä tahansa kyse.
Näin on! Insinööriksi lukee siinä ohessa.
 
Näyttäisi olevan täällä tyypillistä että porukan varakkaimmat ovat heti äänessä kun on palkasta kyse. Tietenkin vähättelemässä omia tuloja. On täällä vähätuloisiakin ihan varmasti. Eivät vain halua tuoda asiaa esiin. Ihan ymmärrettävää.
Pikkasen vaikuttaa siltä että porukan pienituloisin pitää nyt isointa porua. Ihme vinkumista joka ketjussa
 
Käy nomaalisti töissä, se näyttää olevan nyt kriittinen raja. Jos polkee spinninkiä päivät pitkät (välillä väärään suuntaan...) niin ei ole kusipää.
Kiitos selvennyksestä. Ilmottauduin juuri spinninkiin, jotta tämä yhtälö olisi balanssissa. (Varmistin, että siellä poljetaan myös väärään suuntaan).
 
Kiitos selvennyksestä. Ilmottauduin juuri spinninkiin, jotta tämä yhtälö olisi balanssissa. (Varmistin, että siellä poljetaan myös väärään suuntaan).

Se on 3h spinninkia sitten all day every day, paitsi jos olet DI, sitten auttaa vain mystisen savolaisen shamaanin loitsu Saabin takapenkillä.
 
Se on 3h spinninkia sitten all day every day, paitsi jos olet DI, sitten auttaa vain mystisen savolaisen shamaanin loitsu Saabin takapenkillä.
Sitten voin melkein unohtaa tuon spinninkin... Savolaista shamaania etsimään ja matka kohti ääretöntä alkakoon.
Ps. Onko sulla vinkkejä itsellä savolaisista shamaaneista, vai miten pidät kaiken balanssissa, jos spinninki ei riitä?
 
Edelleenkään kukaan ei ole tuollaisista keskipalkoista kirjoittanut 😂 vaikka toki tietyn taustan omaavilla tuollainenkin keskipalkka löytyy.
Tänne voi jakaa ihan mitä tahansa paskaa faktana. Kaikki muuttuu todeksi jos viesti saa tykkäyksiä. Kunnon supersankareita palsta täynnä. Kaikki nettoaa 8000e kk tekemättä töissä yhtään mitään🤣
Käy nomaalisti töissä, se näyttää olevan nyt kriittinen raja. Jos polkee spinninkiä päivät pitkät (välillä väärään suuntaan...) niin ei ole kusipää.
Suntsu "palaan jouluna" tuo taas valtavasti sisältöä keskusteluun. Ihminen joka ei ole sanonut koskaan mitään normaalia tai positiivista. Tee elämällesi jotain. Mene vaikka spinningiin katsomaan perseitä niin saat sisältöä elämääsi.
Pikkasen vaikuttaa siltä että porukan pienituloisin pitää nyt isointa porua. Ihme vinkumista joka ketjussa
Pikkasen vaikuttaa siltä että porukan isotuloisimmat ovat järestään yhtä mulukkuja. Ei ole sattumaa äänessä ovat vain insinöörit. Normi duunareilla ei ole tarve päteä tuloillaan kuten teillä.
Mitä hommaa teit 10 vuotta?
Mitä hommia olet itse tehnyt ?
Haluatko cv:n kirjekuoressa vai sähköpostilla😂? Lupaathan, ettet sitten leimaa mua kusipääinsinööriksi... Mikä on muuten raja, jossa saa rikkaan kusipään... Eikun insinöörin leiman? Meneekö se tuossa +2k vai maagisessa 4k keskipalkassa, josta kukaan muu ei ole mielestäni puhunut kuin sinä?
Hyvä jos tykkäät nykyisestä työpaikastasi. 26e/h pääsee jo hyville tienesteille.


Näin on! Insinööriksi lukee siinä ohessa.
Kerro nyt rohkeasti. Jokainen utelee mitä minä teen ja olen tehnyt mutta kukaan ei kerro omista duuneistaan.
Se on 3h spinninkia sitten all day every day, paitsi jos olet DI, sitten auttaa vain mystisen savolaisen shamaanin loitsu Saabin takapenkillä.
sinähän voit insinöörinä maksaa pyörän polkemaan puolestasi. Ei tuu hiki. Saattaa vaikka velka bemarin nahkapenkki tahriintua.
 
Sitten voin melkein unohtaa tuon spinninkin... Savolaista shamaania etsimään ja matka kohti ääretöntä alkakoon.
Ps. Onko sulla vinkkejä itsellä savolaisista shamaaneista, vai miten pidät kaiken balanssissa, jos spinninki ei riitä?
Lähde suntsun kanssa romanttiselle kylpyläreissulle. Ehjä se elämänilo löytyy sieltä saunan lauteilta.
 
Sitten voin melkein unohtaa tuon spinninkin... Savolaista shamaania etsimään ja matka kohti ääretöntä alkakoon.
Ps. Onko sulla vinkkejä itsellä savolaisista shamaaneista, vai miten pidät kaiken balanssissa, jos spinninki ei riitä?

En pidä mitenkään, nykyään saa jokainen olla vapaasti oma itsensä.

Täällä foorumilla vaikuttaa aivan pätevä shamaani, joka parantaa sinut työntekemisen kirouksesta, jos siis sitä kaipaat?
 
Back
Ylös Bottom