Palkkasi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
Mä oon tehny Kirvesmiehen hommia koko käytännössä koko ikäni.
Oho. Ensimmäinen ihminen joka uskalsi kertoa työtehtävänsä. Arvostan. Nämä muut länkyttävät muitten paskoista töistä mutta omiaan eivät uskalla kertoa. Kertoo vain siitä että on vittuuntunut omiin töihinsä kun pitää itkeä mitä muut tekevät.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerro nyt rohkeasti. Jokainen utelee mitä minä teen ja olen tehnyt mutta kukaan ei kerro omista duuneistaan.
Jos nyt noin kovasti haluat tietää, niin kai se on kerrottava. Älä suutu. Insinöörihommia🫣. Naputan konetta ja selaan pakkista, eihän insinöörinä tarvi muuta tehdä. Palkka juoksee ja senkus kahvittelee. Ei taida sun kirjoissa täyttää oikean työn kriteerejä.
 
Jos nyt noin kovasti haluat tietää, niin kai se on kerrottava. Älä suutu. Insinöörihommia🫣. Naputan konetta ja selaan pakkista, eihän insinöörinä tarvi muuta tehdä. Palkka juoksee ja senkus kahvittelee. Ei taida sun kirjoissa täyttää oikean työn kriteerejä.

Juu, ei ole oikeaa työtä. Veikkaan että menisi sormi suuhun, kun tulisi 15 eläkeläisnaista joille pitäisi vetää kova tempoinen spinning!
 
Jos nyt noin kovasti haluat tietää, niin kai se on kerrottava. Älä suutu. Insinöörihommia🫣. Naputan konetta ja selaan pakkista, eihän insinöörinä tarvi muuta tehdä. Palkka juoksee ja senkus kahvittelee. Ei taida sun kirjoissa täyttää oikean työn kriteerejä.
Insinöörin työ on ainoa oikea. Kaikki muut paskaa. Niinhän täällä tuntuu asiat menevän. Varsinki jos työ liittyy liikuntaan onhan se ihan persereikä homma. Ajattele nyt hankkii elantonsa harrastuksellaan. Täytyy olla mulukku ihminen.
 
Juu, ei ole oikeaa työtä. Veikkaan että menisi sormi suuhun, kun tulisi 15 eläkeläisnaista joille tulisi vetää kova tempoinen spinning!
Ootko noin katkera kun joku hankkii elantonsa urheilulla 😁 Kyllä minuakin vituttaisi olla työssä joka ei kiinnosta hevonkaan vittua. Varmaan bodaritkin jotka tekevät peetee hommia ovat ihan kusipäitä. Jätkä itkee ja vonkuu ihan kaikesta.
 
Insinöörin työ on ainoa oikea. Kaikki muut paskaa. Niinhän täällä tuntuu asiat menevän. Varsinki jos työ liittyy liikuntaan onhan se ihan persereikä homma. Ajattele nyt hankkii elantonsa harrastuksellaan. Täytyy olla mulukku ihminen.
Päinvastoin. Mielestäni on paljon hienompaa, jos ihminen tekee rahaa harrastuksellaan, oikeasti nauttii siitä ja tulee sillä toimeen. Tässähän ei ollut kyse siitä asiasta, vaan siitä että sä vingut ketjusta toiseen näistä samoista asioista. Et siedä hyvätulosia ihmisiä, ja ne vituttaa sua selvästi.
 
Päinvastoin. Mielestäni on paljon hienompaa, jos ihminen tekee rahaa harrastuksellaan, oikeasti nauttii siitä ja tulee sillä toimeen. Tässähän ei ollut kyse siitä asiasta, vaan siitä että sä vingut ketjusta toiseen näistä samoista asioista. Et siedä hyvätulosia ihmisiä, ja ne vituttaa sua selvästi.
Höpönlöpön. Kavereina on ties kuinka monta hyväpalkkaista. Useampi insinöörikin. Ei mitään ongelmaa. Heillä on käytöstavat. Eivät lokeroi ihmisiä työpaikan ja palkan mukaan. Toisin kuin suntsut ja vastaavat maailman omistajat. Vittuilen ainoastaan niille jotka vähättelevät muiden duuneja.
 
Teidän täytyy ymmärtää, että @Simo_ ainut työ on ollut osa-aikainen spinning pyöräilyä väärinpäin ajava valmentaja niin palkat ei ole ihan päätä huimaavia... En tunne ketään joka tekisi alle 2000kk palkalla töitä jos vaan on 37h viikkotunnit...
Pakko ilmottautua, vaikka enää en tee. Olin vähän aikaa 31-vuotiaana asiakasneuvojana call centerissä 9,7e/h = 1500-1600€/kk brutto. Vakituinen sopimus. Kielilisää sai 0,4€/h kun englanniksi pystyi tarvittaessa operoimaan eli ylittyi 10€/h nipinnapin. Koulutusta oli 2xAMK. Niihin koulutusta vastaaviin hommiin päästyäni kaks ekaa työsuhdetta alle 3ke/kk, kolmas menee yli. Mutta ei keskiansioon eikä mediaaniin tilastojen valossa. Tosin pitää tarvittaessa olla edelleen valmis vaihtamaan työnantajia, jos palkkakehitystä ei selkeesti tule. Kai sitä sinne keskiansion tuntumaan pitäisi pystyä kipuamaan peruatehtävissä. Mutta niin entiselle Predatorille, että eihän tekniikan alan asiantuntija- tai esimiestehtävät aina tarkoita korkeaa palkkaa nykyään, vaan se voi olla kohtuullisen matalakin. Ainakin jos kokemusta ei hirveästi ole. Työttömiä on paljon alalla ja semmosia tehtävänimikkeitä, joihin vaaditaan väh insinöörikoulutus, mutta jotka eivät vastaa insinöörinimikettä. Tiiän monta diplomi-inssiä myös noin 3ke/kk palkalla, ei varmaan yllätä että samoista paikoista missä itse amk-inssinä kohtuu matalalla palkalla olin. Järjestyksenvalvojana voi olla esim. kta huomattavasti korkeempi 40h kurssilla. Tai mulla ainakin on ja perustunti lähelle samaa mitä ylempänä toimihenkilönä teollisuudessa. Eli palkan suhteen ei ne kouluvuodet aina välttämättä heti näy.
 
Itse oon nykyään työpäälikkönä amis pohjalta. Monta insinöörinkin alaisena. Parempi palkka kuin näillä insinööreillä vaikkei ny palkka kovin kummoinen oo..
 
Tässä tulee väkisinkin pakkislaisille kateeksi kaikki tienaa vähintään 5k/kk penkkaan 200kg kyykkää 350kg
Rasvaprosentti 7 ja naisia joka aamu jono ovella odottamassa.

Ja jos ei ite oo niin vähintään 5 kaveria on kamppailun ja jonkun muun lajin suomenmestareita ja 1 maailman mestari
 
^

Onneksi laitoit kyseiset luvut hieman alakanttiin niin ei aiheuttanut itsessäni kateutta. Ottaisi kaaliin olla heikko ja vielä köyhäkin.
 
Back
Ylös Bottom