• Käy heittämässä ääni Pakkotoistolle vuoden Podcast äänestyksessä.KIITOS!
  • Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Palkkasi?

Nyt puhuttiin vaimon pääomatuloista ja liitonrahoista, ihmiset on kateellisia. Sama homma kuin Nallen tapauksessa, mutta tietenkin pienemmässä mittakaavassa. Kateus jyllää, vituttaako pandis että jollain on enemmän tuloja?
Mä en oo pandis, mutta vastaan siitä huolimatta tai juuri siksi. Mua ainakin hapottaa maksaa veroja sitä varten, että jonkun mielestä elämä "liiton rahoilla" on kivempaa kuin töissä käyden. Jos töitä ei yrityksestä huolimatta löydy tai ei syystä tai toisesta ole työkykyinen niin asia on toki eri.

Jotenkin tuosta mamuketjusta voisi päätellä, ettet säkään olis ihan hirveesti muitten rahoilla elelyn kannalla..

PS. Ei ehkä vituta jos jollain on isommat tulot, mutta aktiiviseen kateellisuuteen pyrin kyllä.

Oma työttömyys johtuu siintä että olen niin vittuuntunut Suomi OY että savu tulee korvista! En ikinä tule saamaan kuin osan takaisin mitä olen maksanut veroja suoraan ja välillisest, joten hyvällä omalla tunnolla nostan korvausta ja nauran matkalla pankkiin. Toivottavasti Suomi OY koskettaisi nopeasti pohjaa ja tehtäisiin Suomessa helvetisti muutoksia ja lakeja niin olisin ensimmäisenä maistraatin ovia kolkuttelemassa ja firmaa laittamassa pystyyn.

Kaupunki
Helsinki
Nyt puhuttiin vaimon pääomatuloista ja liitonrahoista, ihmiset on kateellisia. Sama homma kuin Nallen tapauksessa, mutta tietenkin pienemmässä mittakaavassa. Kateus jyllää, vituttaako pandis että jollain on enemmän tuloja?
Vaimon tulot ei oo sun tuloja. ;) Eikö käy luonnon päälle elää naises rahoilla? Mistä muuten tiedät mun tuloista mitään? Se, että vastustan tukipolitiikkaa ja loisimista ei kerro henkilökohtaisista tuloista mitään.

Oma työttömyys johtuu siintä että olen niin vittuuntunut Suomi OY että savu tulee korvista! En ikinä tule saamaan kuin osan takaisin mitä olen maksanut veroja suoraan ja välillisest, joten hyvällä omalla tunnolla nostan korvausta ja nauran matkalla pankkiin. Toivottavasti Suomi OY koskettaisi nopeasti pohjaa ja tehtäisiin Suomessa helvetisti muutoksia ja lakeja niin olisin ensimmäisenä maistraatin ovia kolkuttelemassa ja firmaa laittamassa pystyyn.
Etkös sä ollut nuoruutesi viettänyt laitoksissa ja liekö linnassakin istunut? Näinköhän siltäkään ajalta paljoa veroja makselit vaan olit täysin yhteiskunnan elättinä? Ja nykyään samaa rataa joten tuskinpa todellisuudessa olet nettomaksaja?! :)

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu! Jokaisen suomalaisen pitäisi lyödä kulutus minimiin ja tilata ulkomailta kaikki mitä pystyy, tällä tavalla saisimme nopeammin pohjakosketuksen ja sitä kautta muutoksen. Te "idiootit" voitte ostaa Farad Firaksille uusia Iphoneja niin paljon kuin haluatte mutta minä en perkele osta ensimmäistäkään. Äänestämällä on vaikea vaikuttaa koska media manipuloi tyhmiä ihmisiä, joten tämä on yhden miehen "kapina", toivon että tarpeeksi moni tekisi samalla tavalla.

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu! Jokaisen suomalaisen pitäisi lyödä kulutus minimiin ja tilata ulkomailta kaikki mitä pystyy, tällä tavalla saisimme nopeammin pohjakosketuksen ja sitä kautta muutoksen. Te "idiootit" voitte ostaa Farad Firaksille uusia Iphoneja niin paljon kuin haluatte mutta minä en perkele osta ensimmäistäkään. Äänestämällä on vaikea vaikuttaa koska media manipuloi tyhmiä ihmisiä, joten tämä on yhden miehen "kapina", toivon että tarpeeksi moni tekisi samalla tavalla.
Tai sitten tekee kuten minä ja muuttaa pois ;)
Siinä sitä "kapinaa" ja suomalaisten tuotteiden kulutuksen + verojen maksun minimointia :D
No pääomatuloista menee vielä verot Suomeen..

ja muut kulut kun vähentää vielä pääomatuloista niin simsalabim puolet on hävinnyt "Molokin" kitaan. Itselläni ei riitä koulutustaso pois muuttamiseen ja en omaa mitään sellaista taitoa mitä ei kohdemaassa olisi muilla, joten muutto vaatii ison pääoman.

Etkös sä ollut nuoruutesi viettänyt laitoksissa ja liekö linnassakin istunut? Näinköhän siltäkään ajalta paljoa veroja makselit vaan olit täysin yhteiskunnan elättinä? Ja nykyään samaa rataa joten tuskinpa todellisuudessa olet nettomaksaja?! :)
Jos näin on ja pitää paikkansa, niin aika elättinä menty. Etenkin linnakundit on pahimpia loisia. Rahallisen menetyksen lisäksi tuottaa muuta kärsimystä muille.

JepJep,kyllä jutut taas kasvaa, missä ja milloin olen ollut "talossa"? Poliisivankiloissa olen ollut, eli suomeksi putkassa. Pitäisikö minun vielä maksaa siintä että olen ollut laitoksissa missä on viety ihmisyys ja tulevaisuus pois? Voi vittu, nyt valoja päälle. Älkää kyselkö enää tästä aiheesta, vittu köyhät kyykkyyn ja mustalaiset mahalleen!

Kuka keulii palkallaan seuraavaksi? :) Onko se 70 000 euroa tienaava putkimies vai siivooja, joka tekee 30 tuntista viikkoa ja joka palkitaan vuotuisesti yli 40 000 euron palkalla?
Kunnon lukuja sitten tiskiin! Ketään kiinnosta Sari Siwasta 22 000 euron ansiotuloillaan!

Kateellisuus kunniaan, porvarisiat narun jatkoksi!

Kuka keulii palkallaan seuraavaksi? :) Onko se 70 000 euroa tienaava putkimies vai siivooja, joka tekee 30 tuntista viikkoa ja joka palkitaan vuotuisesti yli 40 000 euron palkalla?
Kunnon lukuja sitten tiskiin! Ketään kiinnosta Sari Siwasta 22 000 euron ansiotuloillaan!

Eli jos palkka on keskimääräistä suurempi, sen kertominen on "keulimista"?

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma

Keulitaan nyt sitten niin saadaan keskustelua, muutoinkin ihmisten palkoilla retostellaan tällä viikolla.

Viime vuonna ei tullut paskaakaan, 55k verollista, mut eipä ollut mitään ylimääräistä vuoden aikana. Tänä vuonna tulee varmaan 80k verollista, vähän matkustelua loppuvuonna.
Ens vuodelle reilu 80k netto. Verollista summaa en osaa laskea, enkä välitä koska takuunettopalkka. Firma maksaa verot, keksi Sipilä mitä vaan. Kai tolla ihan ok % saadan aikaan.
Ja palkan eteen oon 6kk vapaalla himassa ja 6kk reissussa. Occupation jos kiinnostaan niin koneinssi. Teen kyllä maisteria tässä työn ohella, jotta olis helpompi tehdä uraa ja päästä oikeesti tienaamaan.