Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse onneksi rupesin ajattelemaan siinä vaiheessa kun myin asuntoni pois, vitutti niin kovin maksaa voitoista veroja, muutaman viikon välein aina 2,3te tai jotain 3,3te tai sitten kuukauden päästä 3,6te tyyliin niin rupesi vain vituttamaa viimeisen kerran. Siinä vaiheessa kun olet saanut lainan maksettua pois ( meni sitten 10v tai 20v) niin kannattaa heittäytyä liitonrahoille ja puuhailla omia juttuja vain. Mielummin tonni tai puolitoistatonnia kuussa käteen tekemällä omia asioita esim kasvattamalla lapsiani kuin pari tonnia tai kolme tonnia kuussa käteen tekemällä vitusti töitä aamusta iltaan ja maksamalla veroja mitkä menee ihan vääriin kohteisiin!

Paljon on Timba sinulla nettopalkka ja paljonko teet työtunteja sen eteen? Itse olen tullut siihen lopputulokseen että kannattaa optimoida kaikki että pääsee mahdollisemman helpolla. Jonkun mielestä kuulostaa varmaan että olen joku isänmaanpetturi mutta minun rahoilla ei osteta yhtään uutta Iphonea enää koneinsinööreille! Itse saan tällä hetkellä työttömyyskorvausta 700e netto neljän viikon välein ja nauran aina matkalla pankkiin, vaimo saa liitosta pikkasen alle 1500e netto kuukaudessa ja pääomatuloja hänellä on tosi paljon tänä vuonna, ehkä 40te menee rikki jos yksi asuntokauppa menee maaliin. Lapsilisät menee lapsille niin en laske niitä tuloiksi. Siinä vaiheessa kun Suomessa muuttuu lait yrittäjäystävälliseksi niin perustan firman ja rupean painaa kunnolla töitä, mutta nyt saa Suomi OY AB haistaa vitun!

Jaa onko suomessa asiat niin hienosti että voi nostaa työttömyyskorvausta ja samalla saada 40te vuodessa pääomatuloja? Tuossahan olis hyvä seuraava leikkauskohde.

Nettopalkka ~3800€/kk tällä hetkellä. Pientä nousua pitäisi tulla vuoden vaihteessa

Sisältää kyllä päivärahat.. työ on kyllä mielenkiintoista ja haastavaa. Ehkä avaa uusia ovia tulevaisuudessa kun saadaan nää projektit matkaan alta pois.

Ensimmäinen palkkakuitti 3ke brutto. 114h/3vko. Nuori upseeri.

Jos toi on vasta valmistuneen kandin palkka ilman sh- tai muita lisiä, niin on pv:ssakin palkat nousseet 10v aika tavalla. Mutta niinhän ne siellä julkisella sektorilla muutenkin...

Näytä tekstistä kohta missä lukee noin? Liiton rahoilla jos on niin on oikeus ostaa asuntoja ja vuokrata! Eli jos olet liiton rahoilla et saa myydä omaisuutta, hhahahhhaaa.

Ne mitään vitun liiton rahoja ole. Liitto/kassa maksaa 5,5% ansiosidonnaisesta ja loput tulee työttömyysvakuutuksesta ja valtiolta. Suoraa kaikkien muiden palkansaajien, työnantajien ja veronmaksajien kuppaamista tuo on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt puhuttiin vaimon pääomatuloista ja liitonrahoista, ihmiset on kateellisia. Sama homma kuin Nallen tapauksessa, mutta tietenkin pienemmässä mittakaavassa. Kateus jyllää, vituttaako pandis että jollain on enemmän tuloja?

Nyt puhuttiin vaimon pääomatuloista ja liitonrahoista, ihmiset on kateellisia. Sama homma kuin Nallen tapauksessa, mutta tietenkin pienemmässä mittakaavassa. Kateus jyllää, vituttaako pandis että jollain on enemmän tuloja?

Mä en oo pandis, mutta vastaan siitä huolimatta tai juuri siksi. Mua ainakin hapottaa maksaa veroja sitä varten, että jonkun mielestä elämä "liiton rahoilla" on kivempaa kuin töissä käyden. Jos töitä ei yrityksestä huolimatta löydy tai ei syystä tai toisesta ole työkykyinen niin asia on toki eri.

Jotenkin tuosta mamuketjusta voisi päätellä, ettet säkään olis ihan hirveesti muitten rahoilla elelyn kannalla..

PS. Ei ehkä vituta jos jollain on isommat tulot, mutta aktiiviseen kateellisuuteen pyrin kyllä.

Oma työttömyys johtuu siintä että olen niin vittuuntunut Suomi OY että savu tulee korvista! En ikinä tule saamaan kuin osan takaisin mitä olen maksanut veroja suoraan ja välillisest, joten hyvällä omalla tunnolla nostan korvausta ja nauran matkalla pankkiin. Toivottavasti Suomi OY koskettaisi nopeasti pohjaa ja tehtäisiin Suomessa helvetisti muutoksia ja lakeja niin olisin ensimmäisenä maistraatin ovia kolkuttelemassa ja firmaa laittamassa pystyyn.

Vaimon tulot ei oo sun tuloja. ;) Eikö käy luonnon päälle elää naises rahoilla? Mistä muuten tiedät mun tuloista mitään? Se, että vastustan tukipolitiikkaa ja loisimista ei kerro henkilökohtaisista tuloista mitään.

Hyvää keskustelua teillä. Asiallista ja argumentoivaa.

Zeikki: ihan yks-kaks viikonloppupäivää tuossa on mukana. Työnantaja meni väärin.

Antaa kyllä ihan hyvin perspektiiviä SirMax:n taloudellisiin ja poliittisiin kannanottoihin, kun myöntää itse vaimoineen loisivan veronmaksajien rahoilla.

Oma työttömyys johtuu siintä että olen niin vittuuntunut Suomi OY että savu tulee korvista! En ikinä tule saamaan kuin osan takaisin mitä olen maksanut veroja suoraan ja välillisest, joten hyvällä omalla tunnolla nostan korvausta ja nauran matkalla pankkiin. Toivottavasti Suomi OY koskettaisi nopeasti pohjaa ja tehtäisiin Suomessa helvetisti muutoksia ja lakeja niin olisin ensimmäisenä maistraatin ovia kolkuttelemassa ja firmaa laittamassa pystyyn.
Etkös sä ollut nuoruutesi viettänyt laitoksissa ja liekö linnassakin istunut? Näinköhän siltäkään ajalta paljoa veroja makselit vaan olit täysin yhteiskunnan elättinä? Ja nykyään samaa rataa joten tuskinpa todellisuudessa olet nettomaksaja?! :)

Back
Ylös Bottom