Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naisen Euro onkin puolustusvoimilla yli Euron
Upseerit Miehet 4485 Naiset 4599
Onneksi palkat ei ole julkisia. Itsekkin tulee tienattua noissa hoitsuhommissa paljon enemmän kuin kollegat, koska teen ylitöitä. Toki jos mun palkka kahvipöydässä paljastuis, niin kateushan siinä iskisi. Myös se, että teen aina yllättävät nakit mutisematta, niin pomo antaa niitä ylitöitä.
Hauska termi, antaa ylitöitä :lol2: . Mulle se on enemmän joutumista. Jos pystyisin antamaan omat ylityöt jonnekkin muualle tekisin sen ilomielin.
Paljonko teekkarit tienaatte alan kesätöissä? Entä diplomityössä? Kuinka paljon TEK:n suositukset eroaa todellisuudesta?
Paljonko teekkarit tienaatte alan kesätöissä? Entä diplomityössä? Kuinka paljon TEK:n suositukset eroaa todellisuudesta?
Verotiedot on julkisia, odota vaan kun joku duunikaveri tilaa sun verotiedot itselleen. Ei tosin kerro mistä kaikkialta rahat on raavittu kasaan.
Hauska termi, antaa ylitöitä :lol2: . Mulle se on enemmän joutumista. Jos pystyisin antamaan omat ylityöt jonnekkin muualle tekisin sen ilomielin.
Normaalista iltavuorosta saa sen satkun tai alle. Ylityövuorosta taas parisataa, niin kyllä sitä menee ihan mielellään ottamaan sen peruspalkan päälle.
Ite kyllä teen pelkkää yötä pääasiassa normi töinä ja ylityöt mitä vuoroo nyt sattuu olemaan. Tienasin lähärinä 40k ilman lomarahoja... Ilman ylitöitä se olis ollut sitten ehkäpä 33 tonnia lomien kanssa.
Mä pidän mun työstäni paljon, mutta vielä enemmän pidän rahasta, joten kyllä ylitöitä tekee mielellään. Mitä enemmän tekee sitä enemmän saa rahaa. Kyllä sitä ennemmin ottaa 4000€ kuussa väsyneenä kuin 2040€ perse homeessa.
Tuota kun jatkuu kuukausi kuukauden perään, niin jossain vaiheessa voi tulla stoppi ilman että omat hälytyskellot soi yhtään.
Tuota kun jatkuu kuukausi kuukauden perään, niin jossain vaiheessa voi tulla stoppi ilman että omat hälytyskellot soi yhtään.
Mulla palkka tulee olemaan jossain 2200e/kk ilman ylitöitä. Oon ollu useamman kesän samassa mestassa ja ekan kesän peruspalkka oli reippaasti alle 2000e/kk, mutta sain tehdä ylitöitä. Oon vuotta vaille DI, enkä työskentele pääkaupunkiseudulla.
Aika erikoista, etteivat palkat ole yli kymmeneen vuoteen omilta ajoilta nousseet kaytannossa yhtaan. Onko tama siis normaali liksa? Mita paakaupunkiseudulla maksetaan?
Onko täällä lähiakoina KTM-tutkinnon suorittaneita? Minkälainen työllisyystilanne ja palkka teillä on?
Itse olin kiinnostunut tietämään, missä ERP-konsulttien palkat pyörivät, nykyään tuntuu että noita tehtäviä on aika paljon tarjolla.