Hienosti yrität aina maalata kuvaa, että autoilu on jotain paremman väen touhua, jossa aina aurinko paistaa ja ajellaan mukavasti tukka hulmuten ja vittuillaan köyhille. Todellisuudessa se on kyrpä otsassa istumista aamu seitsemältä ruuhkassa pimeässä tuhannen muun ihmisen kanssa jossain Tuusulanväylällä kohti jotain kämäistä toimistoduunia.
Mikset perusta omaa puoluetta, jossa ajat noita vaalivoittoon johtavia asioita?
No bussissa samalla tiellä istuminen sitten ei vituta yhtään vaan maailma pelastuu, Saimaannorpille syntyy 1000 kuuttia, afrikan köyhyys loppuu, Ukrainaan tulee rauha, palestiinalaiset lopettaa Israeliin tehdyt terrori-iskut, isis laskee aseensa, tarjahalonen palaa presidentiksi, putin eroaa virastaan ja kreikan talous kasvaa ennennäkemättömän paljon.
Edelleen, on se nyt aika kommarimeininkiä että oikein pitää aikuisten töissäkäyvien ihmisten mennä linja-autolla. Pitäisikö kaupassakin jonottaa tiskille pyytämään ostokset ja toiselle maksamaan ne että kolmannelta saa kuulla "eijjole, jetkö sjninä tjiedä jettä mjeillä jei jole ljeipää, nietu! Posmotri, jihan tjyhjä hjullu. Davaite na ulitse!
Kyllä pitäis yhteiskuntaa kehittää, vaikkapa vapauttamalla kaavoitus ettei kaikki rahat menisi riistohintaisiin neukkukuutiolääviin ja lopuilla rahoilla bussilippu. Jos asuminen olisi edullista eikä autoihin kohdistuisi hirveitä riistoveroja, kannattaisi työnteko pienemmälläkin palkalla paremmin, ei tarvitsisi seuraavassa lauseessa itkeä kuinka on työvoimapula ja tarvitaan vitusti mamuja.
Ajamaan niitä helvetin busseja.
E: lisätään nyt sen verran että ehkä mä kärjistän että mielipide menee paremmin perille.
En minä ole keltään kieltämässä joukkoliikenteellä matkustamista, Menkää kuule vaikka lentokoneella, mä en ole kyllä myöskään pakottamassa ketään menemään autolla. Vaan mä olen sitä mieltä että ketään nyt ei pidä pakottaa menemään myöskään sillä joukkoliikenteellä. Kaikista vähiten sitä tulisi subventoida yhteiskunnan varoista, ne linjat jotka kannattaa jääkööt muut joutaa kuolla pois. Kyllä se nyt on mun mielestä aika lailla minimilähtökohta että pitää se ihmisellä olla varaa ajaa autolla, en ota edes tässä kantaa minkälaisella autolla.
Uskomatonta ajattelua että pitäis vaan pudottaa elintasoa sitkeästi albania-valkovenäjä-Armenia-tasolle. Eikö me ollakaan länsimaa?