Iltalehti näemmä julkaisee kaikki vuonna 2013 yli 120.000 euroa tienanneet. Puolet noista on pakkislaisia, pitäs vaan osata yhdistää nimi ja nimimerkki. Toisaalta mitäpä tuolla tiedolla tekee..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltalehti näemmä julkaisee kaikki vuonna 2013 yli 120.000 euroa tienanneet. Puolet noista on pakkislaisia, pitäs vaan osata yhdistää nimi ja nimimerkki. Toisaalta mitäpä tuolla tiedolla tekee..
Saako udella millä alalla olet? Kovin houkuttelisi itseäkin muuttaa saksaan.. Miten nää saat 7 viikkoa lomia kaiken kaikkiaan? Aika hyvä diili, sanoisin..
Teollisuus, ei auto. Teknistä konsultointia niin asiakkaille kuin kollegoillekkin tarvittaessa. 35h/vko.
6 viikkoa on lomia ja toi 7 viikkoa on tullut kun on järkevästi yhdistellyt public holidayta lomiin ja pari päivää oon pitänyt saldoista. 5 päivää on vielä tälle vuodelle käyttämättömiä.
Mä olen ollu Saksassa teollisuuden parissa ja ihmettelinkin kun yksi 3kk töissä ollu tyttö osti uuden audi A4:sen uutena ( ja ajo korttinsa hyllylle )
Di vai AMK?
Vaikuttaako palkkaan jos on akateeminen?
Tulee vaan sellanen olo että täytyy alkaa puuhaamaan itseä eteläpuolelle Itämerta, mielellään Alppien juurelle
AMK, minimipanoksella maksimitulos! ;) Muut mun ryhmästä on kyllä DI:tä ja luultavasti ei kauheasti vaikuta koulutus vaan enemmänkin tehtävä.
Tyttöystävä on automaatiotekniikan DI ja tulot on reippaasti yli 60k€. Tekee toisaalta 40h viikkoakin, ettei tuntipalkassa niin kauhea ero ole.
Kyllä täällä on pienen ihmisen ihan hyvä olla.
Ootko kenties kaksikielinen? (Isä/ äiti Saksasta)
Vai puhutteko englantia töissä?
Pistä nyt sitten alkuun vaikka 5 nickkiä tästä ketjusta? Kiitos.
En kyllä valitettavsti ole Englantia ja vanhempien tyyppien kanssa tarvittaessa saksaa. Palaverit saksaksi.
Kuulostaa todella houkuttelevalta ajatukselta.. Täytyy vakavasti harkita itsekin, varsinkin jos lomia voi pitää niin ei tarvitse hylätä entistä elämää kokonaan.. Äkkiäkös Saksasta Suomeen lentokoneella huitaisee mökille kesäisin jne..
Mistäs parhaat duunit löytyy, monster.de ? kauan rekryprosessit kestää? Mukava maa se on ainakin mun mielestä.. Houkuttelevalta kuulostava elintaso siellä on.. Ainakin voi autoa päivittää "hieman" hienompaan..
Jotenkin mä ainakin viihdyin kun pariin kertaan oon ollut töissä siellä. En vaan oo vakkariduunia koskaan hakenut sieltä.. Ootko harkinnut vaihtaa Sveitsiin? Siellä vaan se saksa on suht mielenkiintoisen kuuloista..
Ainakin luulisi olevan helpommin saatavissa sellanen perus kohtuu elintaso.. Niiku just esim ok auto ja jonkun verran matkailua..
Ilmeisest parhaiten töitä Baijerissa.. Tuttuja seutuja toki ennestään jo.. Laitoitko saksaksi vai englanniksi hakemukset?