Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Häh? Kyllähän työnantajan puolesta luontoisetuna voi olla vaikka kilo porkkanaa päivässä.
Niille ei ehkä ole verohallinnolla valmiita laskentaperusteita, mutta sitten ne lasketaan muulla tavalla ja ehdot ovat toisenlaiset.

Jos nettiä tarvitsee työssä kotona, niin se ei ole luontaisetu jos sen firma maksaa. Muotoillaan sitten näin.

Jos nettiä tarvitsee työssä kotona, niin se ei ole luontaisetu jos sen firma maksaa. Muotoillaan sitten näin.

Väännetään nyt sitten lisää. Toki se on luontoisetu, mutta verovapaa sellainen. Myös esimerkiksi liikuntasetelit kohtuullisessa määrin ovat työntekijälle verovapaa luontoisetu.

Väännetään nyt sitten lisää. Toki se on luontoisetu, mutta verovapaa sellainen. Myös esimerkiksi liikuntasetelit kohtuullisessa määrin ovat työntekijälle verovapaa luontoisetu.
Kiitos korjauksesta. On vaikea ymmärtää luontaiseduksi ku sitä ei palkkakuitissa lue.

Tämän takia tähän asiaan tartuinkin. Jos teet kotona myös joskus duunijuttuja ja tarttet siihen nettiä niin sua kusetetaan (ehkä). Kysyisin palkanlaskennasta.

Mulla oli modeemi ja lankapuhelinkin. En muistanu koko roskia kun en juuri käytä. Heh ja piti kysyä palkkiksesta ;)

eli netti on veroton. Lankapuh+kännykkä =20e kipale -> 40e/kk

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onko jollakin laskettu kuukausipalkkaa näinä "huonoina aikoina"? Omaan kk.-palkkaan ehdotettiin 700 euron tiputusta, mutta pystyin vielä kieltäytymään sanomalla tulevani kotiin työkomennukselta jos noin käy. 700 e tiputus alkaa olemaan rankkaa vittuilua jo.

Onko jollakin laskettu kuukausipalkkaa näinä "huonoina aikoina"? Omaan kk.-palkkaan ehdotettiin 700 euron tiputusta, mutta pystyin vielä kieltäytymään sanomalla tulevani kotiin työkomennukselta jos noin käy. 700 e tiputus alkaa olemaan rankkaa vittuilua jo.

Ei ole laskettu, mutta itse olen sanonut että voidaan hyvin skaalata mun palkkaa alaspäin väliaikaisesti jos menee firmalla tosi huonosti. Meillä tosin hyvin pieni firma pienellä liikevaihdolla, jolloin tällaiset yksittäistaistelijan palkat on merkityksellisempiä asioita. Tiedän kyllä, että se raha tulee meillä sitten korkojen kera takaisin jos tuollaiseen ratkaisuun tarvitsisi joskus mennä.
Ei onneksi näytä siltä, että tarvitsisi edes harkita moista, mutta pelisäännöt on hyvä olla olemassa jo valmiiksi.

Ei ole laskettu, mutta itse olen sanonut että voidaan hyvin skaalata mun palkkaa alaspäin väliaikaisesti jos menee firmalla tosi huonosti. Meillä tosin hyvin pieni firma pienellä liikevaihdolla, jolloin tällaiset yksittäistaistelijan palkat on merkityksellisempiä asioita. Tiedän kyllä, että se raha tulee meillä sitten korkojen kera takaisin jos tuollaiseen ratkaisuun tarvitsisi joskus mennä.
Ei onneksi näytä siltä, että tarvitsisi edes harkita moista, mutta pelisäännöt on hyvä olla olemassa jo valmiiksi.

Jos sulla loppuu duunit niin tervetuloa mulle töihin. Tuollaisia lojaaleja taistelijasieluja on harvassa. :worship:

Kyllä mäkin olisin valmis väliaikaisesti laskemaan palkkaani 10-20%, jos siitä nyt jotain apua on. Alkaa vaan näyttää siltä, että ei riitä toi vaan lähtee 100%, tosin vapaa-ajan määrä lisääntyy samassa suhteessa :D.

Joku kuukauden kahden lomautus olis mulle ihan "mieluinen", pakkaan kamat ja lähden reissuun. Vai pitääkö määräaikaisenkin lomautuksen aikana juosta työkkärissä viikottain? Kunhan vaan ei kokonaan pois joutuisi :(.

Kyllä mäkin olisin valmis väliaikaisesti laskemaan palkkaani 10-20%, jos siitä nyt jotain apua on. Alkaa vaan näyttää siltä, että ei riitä toi vaan lähtee 100%, tosin vapaa-ajan määrä lisääntyy samassa suhteessa :D.

Joku kuukauden kahden lomautus olis mulle ihan "mieluinen", pakkaan kamat ja lähden reissuun. Vai pitääkö määräaikaisenkin lomautuksen aikana juosta työkkärissä viikottain? Kunhan vaan ei kokonaan pois joutuisi :(.
eihän käsittääkseni lomautus ole monoa eikä sinä aikana ole mitään tarvetta hakea uusia töitä? sen takiahan se on lomautus eikä mononkuva persaukseen.

Jaa-a. Arvio on että kuukausitulot tulee olemaan nettona kohta jotain 500-600€/kk kun ansiosidonnaiselle putoan. Vakipaikassani sain viime vuonna keskimäärin 1600€/kk bruttona. Mielestäni surkea palkka, kun ottaa huomioon sen että rakennuksella tein hommia urakkaluontoisella tahdilla ja välissä tein sisustuspuusepän hommaa. Hommani hoidin niin hyvin ja nopeasti kuin pystyin, ja mielestäni helvetin hyvin.
No, pieni firma kyseessä joten täytyy vähän ymmärtää, mutta nyt tuntuu että meni vähän tuo kolmen vuoden satsaus firmaan hukkaan. Halusin kehittää hommaa eteenpäin ja monilta osin sain kehitettyäkin. Funtsin juttuja himassa ja sain aikaiseksi pari hyvinkin kustannustehokasta muutosta. Ja kai minä takaisin menen jos muuta ei löydy, mutta jotenkin tuo tuntuu oman aikansa haaskaamiselta. Toinen lomautus kolmen vuoden sisään, joten paljoa ei voi tuon varaan laskea, ja mitään ei ole saanut vastineeksi hommien parantamisesta. Pari kertaa vihjaisin että parempi palkka olisi ihan hyvä juttu, niin pomo totesi että kaikki rahat menee kuitenkin, tienasi kuinka paljon vaan.

Sääli. Työ oli ihan hauskaa ja oltiin tiiminä aika hyvä. Asiakkaat kehui hirveästi ja valitukset loppui kuin seinään sen jälkeen kun itse tulin messiin. Nyt täytyy vaan lähteä haeskelemaan uusia mahdollisuuksia. Ehkäpä jostain oikeasti kasvunhaluisesta firmasta joka osaa hieman paremmin arvostaa hyvää ja omistautuvaa tekijää.

Tai no, kun nyt ensin saisi edes jotain hommaa. :(

Jakobit, Roberttot kertokaahan tarkemmin mitä työtä teette ja millä koulutuspohjalla? Kiinnostaisi tietää.

Turvallisuusalalla yrittäjänä kahdessa eri firmassa. Linkki toisen firman kotisivuille löytyy profiilin yhteystiedoista. Laittaisin muuten tähän, mutta taitaa säännöt olla tiukentuneet mainostamisen suhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom