Palkkari-infoo aloittelijalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blaze^
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko se natu? :kuvia:

Voi sitä isoksi kasvaa natunakin. :) 190cm ja n. 100kg nyt ei ole edes natubodariksi/natureenariksi mitenkään kookas.

Ei tietenkään välttämättä ihan Coleman-mittoihin, vaikka eikös sekin painota olevansa natu? :)

Ei tuo 190cm 100kg silti ihan pulkannarulta kuulosta? tuosta pikkukuvasta päätellen suht kireekin eikä mikään pöhömössö horkka mörkö?

mut anyway mitäpä noilla mikrofraktioilla saati palkkarilla yleensä tähän niin kovin suurta merkitystä oliskaan..

Ei tuo 190cm 100kg silti ihan pulkannarulta kuulosta? tuosta pikkukuvasta päätellen suht kireekin eikä mikään pöhömössö horkka mörkö?

..

Tuossa kuvassa painoa on 98 kg ( aamupaino ) nyt paino huitelee 103 kilossa,
ja rasvat 9.8 % ( pihtimittaus )

:D
Offtopic-ketjujen kunkku!

Mutta ihan rehellisyyden nimissä en Neutraalina paljoa haukkuisi marjakarhua naruksi. Koko kropan kuvia kun ei neutriksesta ole, ja ilmeisesti ainoat mitä on isompaa tai ennenkaikkea tässä tapauksessa tärkeämpänä vahvempaa kuin marjiksella on rinta ja hauikset.

No Offense, mutta 103 kg kympin rasvoilla on vähän eri kun 120kg 25 rasvoissa, ja 200 penkkaaja on täsysin heittopussi mitä voimaan tulee 300 vetäjän rinnalla.

190cm ja 98kg on ihan normaali paino ylipäätänsä. Ei kyllä treenaamisen jälkiä ihan hirvittävästi taida olla, vähän selässä jotain, mutta muuten tuommoinen perinteinen pitkä hujoppi. Pitkien miesten ongelma on toi, ettei ne lihakset pahemmin näy vaikka niitä markiksella olisikin. Mutta summarum, mikriksillä ja hicalla ei kyllä ole pahemmin lihasta tehty kun ukko näyttää tavistreenarilta joka kiskoo viikonloppuisin bissee. Eli vähän huono mannekiini mikrofraktioille, Hulkki olisi parempi, mutta kun se ei käytä Hicaa tai mehustele fraktioilla.

Rrkalle, 300kg ykkönen on vähän eri asia kuin netissä huudellut sarjatulokset. Niin ja 200 penkistä puhuu kovin usein ne, jotka eivät sitä koskaan saavuta ;)

190cm ja 98kg on ihan normaali paino ylipäätänsä. Ei kyllä treenaamisen jälkiä ihan hirvittävästi taida olla, vähän selässä jotain, ;)

Sentään vajaassa vuodessa painoa tullut lisää 15 kg, ja kehitys tuntuu jatkuvan.

Ps.nyt paino 103 kg.

Tatakin on varmaan naissa palautusjuomaketjuissa kyselty, mutta laitampa tahan.
Kun ollaan dietilla, hiilarit mahdollisimman alhaalla. Vedatteko silti AINA hiilaripitoisen palkkarin ?

Kun ollaan dietilla, hiilarit mahdollisimman alhaalla. Vedatteko silti AINA hiilaripitoisen palkkarin ?
Tuota riippuen siitä kuinka paljon on totaali hiilari määrä dietillä, mutta itse vedän, mutta malton määrä on pienempi kuin offilla. Jos hiilarit on alle 50g niin jo järkikin sanoo, että ei varmaan oo järkeä laittaa hiilarii palkkariin vaikka se pysäytäisikin sen katabolian todella hyvin treenin jälkeen, mutta alle 100g voi vielä ottaa palkkariin hiilarii, mutta tää on minun mielipiteeni.

Yks muuten mikä ehkä voi tuloksiin joskus vaikuttaa on tuo roinaus.

Tatakin on varmaan naissa palautusjuomaketjuissa kyselty, mutta laitampa tahan.

Kyllä se ihmisen keho tarvii AINA hiilareita treenin jälkeen.

mira82 sanoi:
Yks muuten mikä ehkä voi tuloksiin joskus vaikuttaa on tuo roinaus.
Nokkelaa päättelykykyä ;).

:D
Offtopic-ketjujen kunkku!

Mutta ihan rehellisyyden nimissä en Neutraalina paljoa haukkuisi marjakarhua naruksi. Koko kropan kuvia kun ei neutriksesta ole, ja ilmeisesti ainoat mitä on isompaa tai ennenkaikkea tässä tapauksessa tärkeämpänä vahvempaa kuin marjiksella on rinta ja hauikset.

No Offense, mutta 103 kg kympin rasvoilla on vähän eri kun 120kg 25 rasvoissa, ja 200 penkkaaja on täsysin heittopussi mitä voimaan tulee 300 vetäjän rinnalla.

heh. no enpä minä itseäni käytä vertailu kohteena kun jotain naruksi sanon. voinhan mää suakin pomppulinnaksi sanoa, mutta ei se sitä meinaa että itse mikään adonis olen :)

ja kyllä 190/98 on marjanpoimijan näköinen että turhaa sää mulle mitää lässytät pomppis ;), siis ainakin tässä tapauksessa IMO

Niin ja 200 penkistä puhuu kovin usein ne, jotka eivät sitä koskaan saavuta ;)

niin tässä tuntuu itellekin käyvän, mutta en perkele luovuta:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom