Mä hermostuin joskus kun tein penkissä enemmän kuin mavessa, treenasin muistaakseni kolme viikkoa mavea ja otin saman kuin penaykkönen, eli 220kg. Akatkin vetää maasta helvetin isoja romuja kisoissa, veto paranee vetämällä, ei mikrofraktioilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja mies on ku pulkannaru mitä nyt noita kuvia katselin, joten suuta vois laittaa soikeemmalle
Oisko se natu?
Oisko se natu?
Ei tuo 190cm 100kg silti ihan pulkannarulta kuulosta? tuosta pikkukuvasta päätellen suht kireekin eikä mikään pöhömössö horkka mörkö?
..
ja mies on ku pulkannaru mitä nyt noita kuvia katselin, joten suuta vois laittaa soikeemmalle
190cm ja 98kg on ihan normaali paino ylipäätänsä. Ei kyllä treenaamisen jälkiä ihan hirvittävästi taida olla, vähän selässä jotain, ;)
Tuota riippuen siitä kuinka paljon on totaali hiilari määrä dietillä, mutta itse vedän, mutta malton määrä on pienempi kuin offilla. Jos hiilarit on alle 50g niin jo järkikin sanoo, että ei varmaan oo järkeä laittaa hiilarii palkkariin vaikka se pysäytäisikin sen katabolian todella hyvin treenin jälkeen, mutta alle 100g voi vielä ottaa palkkariin hiilarii, mutta tää on minun mielipiteeni.Kun ollaan dietilla, hiilarit mahdollisimman alhaalla. Vedatteko silti AINA hiilaripitoisen palkkarin ?
Tatakin on varmaan naissa palautusjuomaketjuissa kyselty, mutta laitampa tahan.
Kun ollaan dietilla, hiilarit mahdollisimman alhaalla. Vedatteko silti AINA hiilaripitoisen palkkarin ?
Nokkelaa päättelykykyä ;).mira82 sanoi:Yks muuten mikä ehkä voi tuloksiin joskus vaikuttaa on tuo roinaus.
Nokkelaa päättelykykyä ;).
:D
Offtopic-ketjujen kunkku!
Mutta ihan rehellisyyden nimissä en Neutraalina paljoa haukkuisi marjakarhua naruksi. Koko kropan kuvia kun ei neutriksesta ole, ja ilmeisesti ainoat mitä on isompaa tai ennenkaikkea tässä tapauksessa tärkeämpänä vahvempaa kuin marjiksella on rinta ja hauikset.
No Offense, mutta 103 kg kympin rasvoilla on vähän eri kun 120kg 25 rasvoissa, ja 200 penkkaaja on täsysin heittopussi mitä voimaan tulee 300 vetäjän rinnalla.
Niin ja 200 penkistä puhuu kovin usein ne, jotka eivät sitä koskaan saavuta ;)
ja kyllä 190/98 on marjanpoimijan näköinen että turhaa sää mulle mitää lässytät pomppis ;), siis ainakin tässä tapauksessa IMO