Palkkari-infoo aloittelijalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blaze^
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liittyykö se taas jotenkin mikrofraktioihin ja siihen, että vain yhden valmistajan proteiinilla voi kasvaa, muut ovat hyödyttömiä? Ei kannata ihan vakavissaan ottaa kaikkea propagandaa, nythän esim CRP poistaa mainoksen mukaan selluliittiä ja turvotusta, mielenkiintoinen vaikutus kreatiinilla :D

Liittyykö se taas jotenkin mikrofraktioihin ja siihen, että vain yhden valmistajan proteiinilla voi kasvaa, muut ovat hyödyttömiä? Ei kannata ihan vakavissaan ottaa kaikkea propagandaa, nythän esim CRP poistaa mainoksen mukaan selluliittiä ja turvotusta, mielenkiintoinen vaikutus kreatiinilla :D

Valmistajalla ei ole merkitystä, ainoastaan tuotteella.

Valmistajalla ei ole merkitystä, ainoastaan tuotteella.

Väität että jollain toisella palautusjuomalla palautuu oleellisesti paremmin kun toisella jos muut perushommat on kunnossa? Itse en nimittäin ole tällaista seikkaa havainnut. Kokonaisuus ratkaisee eniten ja joku olematon ero ei taaskaan korvaa menetetyn rahan määrää, asia tietysti erikseen jos rahalla ei ole merkitystä.

Mun mielestä evolutionin phase3 on hyvä ja varsinkin aloittelijalle passeli palkkari koska siinä ei tarvitse ite lisätä mitään sekaan; on hyvä hera joka sekoittuu hienosti, malto, glutamiini ja kretsu samassa. Varmaan löytyy muita vastaavia mut itellä tämä käytössä.

Mun mielestä evolutionin phase3 on hyvä ja varsinkin aloittelijalle passeli palkkari koska siinä ei tarvitse ite lisätä mitään sekaan; on hyvä hera joka sekoittuu hienosti, malto, glutamiini ja kretsu samassa. Varmaan löytyy muita vastaavia mut itellä tämä käytössä.

oon ite miettiny ton ostoo :) käytätkö phase 1 ja 2 myös ? ite oon miettiny et ne on turhaa hifistelyä mulle..kehuppas vielä makua :worship: ?

Väität että jollain toisella palautusjuomalla palautuu oleellisesti paremmin kun toisella jos muut perushommat on kunnossa? Itse en nimittäin ole tällaista seikkaa havainnut. .

Väitän ja olen asian kokeillut.

Nopea ja runsas
aminohappojen pääsy verenkiertoon aiheuttaa hyperaminoasedimian, mikä taas
on voimakas anabolinen signaali. Aminohappojen nopea saanti nostaa
testosteronitasoja ja laskee kortisolitasoja huomattavasti nopeammin kuin
hiilihydraattipitoinen liuos. Jopa insuliinitasot nousevat IA:n ja
vaiheittaisen palautusjuomamekanismin avulla tehokkaamiin kuin
seka-annoksilla nopeamman imeytymisen ansiosta.

oon ite miettiny ton ostoo :) käytätkö phase 1 ja 2 myös ? ite oon miettiny et ne on turhaa hifistelyä mulle..kehuppas vielä makua :worship: ?

kai se maku on makuasia, mutta mielestäni hyvän makuinen (suklaa), jos nyt johonki vertaa niin mielestäni paremman makusta kuin fastin HT-R, vähän halvempaakin on...

Väitän ja olen asian kokeillut.

Nopea ja runsas
aminohappojen pääsy verenkiertoon aiheuttaa hyperaminoasedimian, mikä taas
on voimakas anabolinen signaali. Aminohappojen nopea saanti nostaa
testosteronitasoja ja laskee kortisolitasoja huomattavasti nopeammin kuin
hiilihydraattipitoinen liuos. Jopa insuliinitasot nousevat IA:n ja
vaiheittaisen palautusjuomamekanismin avulla tehokkaamiin kuin
seka-annoksilla nopeamman imeytymisen ansiosta.

Jos joku ei tuosta tekstistä sitä vielä tajunnut, niin ylläoleva on suora copy-paste phase3:n valmistajan faq-sivulta. Lisäksi sanaa "hyperaminoasedimian" löytyy googlella tasan yksi osuma; tuohon artikkeliin mistä oot kopioinu; "hyperaminoasedimia" -sanalla ei yhtään osumaa. :D

Tässä vaiheessa nauran ääneen "kokeiluillesi". Viljellään vaan helvetisti sivistyssanoja jotka lienee lopulta jonkun mainostoimiston keksintöjä. Over and out, menipä tämäkin thread aivan vituralleen.

Tässä vaiheessa nauran ääneen "kokeiluillesi". Viljellään vaan helvetisti sivistyssanoja jotka lienee lopulta jonkun mainostoimiston keksintöjä. Over and out, menipä tämäkin thread aivan vituralleen.

Reenikokemusta löytyy enemmän kuin sinulta ikää.

^ :david:

Pitäs käydä hakee muutama pönttö mass blastia ja halpis prowhey pussukoita. Helposti uppoaa.

mitä olette mieltä kannaako palkkaria enää ottaa kun lopetan treenin niin joudun ekaksi polkemaan 15-20 min kotia ja sitten vasta?

Tulokset puhukoot puolestaan, Maastaveto 200 kg x 18 toistoa.
( pystytkö samaan ? )

ketään ei kiinnosta montako saat 200 vaan se mitä saat ykkösenä. jos ja kun tuo on ilman löysäyksiä vedetty niin ei ykkönen välttämättä mikään kovin kummoinen ole. tosin voin olla väärässäkin.

Meinaat että fastin massa palauttaa paremmin kuin horkat.
Fastin massa kuule palauttaa yhtä hyvin horkkaan verrattuna kun sun vitun mikrofraktiot peruspalkkariin verrattuna. Eli herää tähän maailmaan kynis. Apina vetää jotain vetotuloksia tänne puolustelemaan jotain palautusjuoman eroja.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom