Marjakarhu
Banned
Kerroppa mulle paras mahdollinen palautusjuoma:(
Ja tietenkin hyvät perustelut
En kerro, olen siitä aiheesta vääntänyt kättä jo riittävästi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerroppa mulle paras mahdollinen palautusjuoma:(
Ja tietenkin hyvät perustelut
Liittyykö se taas jotenkin mikrofraktioihin ja siihen, että vain yhden valmistajan proteiinilla voi kasvaa, muut ovat hyödyttömiä? Ei kannata ihan vakavissaan ottaa kaikkea propagandaa, nythän esim CRP poistaa mainoksen mukaan selluliittiä ja turvotusta, mielenkiintoinen vaikutus kreatiinilla :D
Valmistajalla ei ole merkitystä, ainoastaan tuotteella.
Mun mielestä evolutionin phase3 on hyvä ja varsinkin aloittelijalle passeli palkkari koska siinä ei tarvitse ite lisätä mitään sekaan; on hyvä hera joka sekoittuu hienosti, malto, glutamiini ja kretsu samassa. Varmaan löytyy muita vastaavia mut itellä tämä käytössä.
Väität että jollain toisella palautusjuomalla palautuu oleellisesti paremmin kun toisella jos muut perushommat on kunnossa? Itse en nimittäin ole tällaista seikkaa havainnut. .
oon ite miettiny ton ostoo käytätkö phase 1 ja 2 myös ? ite oon miettiny et ne on turhaa hifistelyä mulle..kehuppas vielä makua ?
Väitän ja olen asian kokeillut.
Nopea ja runsas
aminohappojen pääsy verenkiertoon aiheuttaa hyperaminoasedimian, mikä taas
on voimakas anabolinen signaali. Aminohappojen nopea saanti nostaa
testosteronitasoja ja laskee kortisolitasoja huomattavasti nopeammin kuin
hiilihydraattipitoinen liuos. Jopa insuliinitasot nousevat IA:n ja
vaiheittaisen palautusjuomamekanismin avulla tehokkaamiin kuin
seka-annoksilla nopeamman imeytymisen ansiosta.
Tässä vaiheessa nauran ääneen "kokeiluillesi". Viljellään vaan helvetisti sivistyssanoja jotka lienee lopulta jonkun mainostoimiston keksintöjä. Over and out, menipä tämäkin thread aivan vituralleen.
LOL, mutta omien aivojen käyttöä ei sitäkään vertaa :DReenikokemusta löytyy enemmän kuin sinulta ikää.
LOL, mutta omien aivojen käyttöä ei sitäkään vertaa :D
Tulokset puhukoot puolestaan, Maastaveto 200 kg x 18 toistoa.
( pystytkö samaan ? )
En samaan, mutta parempaan. Vedin Fastin massaa tohon aikaan, hyvin palautui. Nyt voitkin itkeä hormoneista.Tulokset puhukoot puolestaan, Maastaveto 200 kg x 18 toistoa.
( pystytkö samaan ? )
laita videoa,muuten on sama mitä paskaa lätiset täällä.
Tulokset puhukoot puolestaan, Maastaveto 200 kg x 18 toistoa.
( pystytkö samaan ? )
En samaan, mutta parempaan. Vedin Fastin massaa tohon aikaan, hyvin palautui. Nyt voitkin itkeä hormoneista.
Eli talk to the hand. Lopeta se mainostekstien viljely täällä. Sun hicapuffaukset ja muut alkaa riittään hiljalleen.
Ja nyt sitten itkemään sinne kotisaitillesi, hus hus poika.
Fastin massa kuule palauttaa yhtä hyvin horkkaan verrattuna kun sun vitun mikrofraktiot peruspalkkariin verrattuna. Eli herää tähän maailmaan kynis. Apina vetää jotain vetotuloksia tänne puolustelemaan jotain palautusjuoman eroja.Meinaat että fastin massa palauttaa paremmin kuin horkat.