Palkkari-infoo aloittelijalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blaze^
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
ketään ei kiinnosta montako saat 200 vaan se mitä saat ykkösenä. jos ja kun tuo on ilman löysäyksiä vedetty niin ei ykkönen välttämättä mikään kovin kummoinen ole. tosin voin olla väärässäkin.

Kovasti tuntuu kiinnostavan tuo veto saleilla !

Ei ykkönen tosiaankaan mikään kova ole, vajaa 300 kg.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vajaa on laaja käsite. oletko koskaan edes kokeillut ykköstä kun aina hoet tuota 18x200. kova sekin on mutta ei auta jos ei tärkein eli penkki ole minimissään 200 :D:lol2:;)

Fastin massa kuule palauttaa yhtä hyvin horkkaan verrattuna kun sun vitun mikrofraktiot peruspalkkariin verrattuna. Eli herää tähän maailmaan kynis. Apina vetää jotain vetotuloksia tänne puolustelemaan jotain palautusjuoman eroja.

Koitas nyt rauhoittua hyvä mies. :whip:

Koitas nyt rauhoittua hyvä mies. :whip:
Ei kun ihan aikuisten oikeasti, mä sanoin sulle, että lopetat nyt sen mainosten copy pasteemisen ja muunkin markkinoinnin tällä saitilla. Eikö teillä ole oma saitti? Harrasta siellä tuota, mutta täällä et jatkossa. Keskustele treenaamisesta ja muusta ravinnosta. Kumma juttu kun tämä yksi taho näkee lisäravinteet niin tärkeinä, että niitä pitää tunkea puffaamaan kilpailijoiden saitille. Jatkossa siis keskustelet ihan normaalisti, mutta jätä tuo puffaaminen ja markkinointi vähemmälle. Lisäravinteet ovat lisäravinteita, ei niistä kannata elämää suurempaa asiaa tehdä.

Sulla on hyviä tuloksia ja varmaan tietoakin, mutta älä nyt hyvä mies laita tuloksiasi jonkun vitun palkkarin piikkiin. Kyllä se yksi palautusjuoma on aika pieni vaikuttaja loppusummassa.

On mennyt vähän metsään tämä lisäravinnemarkkinointi. Tuotteet lisäävät testotasoja satoja prosentteja ja uusin villitys on että Evolutionin mainoksen mukaan kreatiini poistaa selluliittiä ja turvotusta. Voi elämän kevät sanon minä.

Mä en ymmärrä sitä että pitää ihan vittuillessaan tulla tälle foorumille tinkaamaan aivan tyhjänpäiväsistä asioista. Ja sitten kikatetaan toisella palstalla kuinka olikaan jännää. Siis mikä helvetti siinä kiihottaa, tuoko se jotain tyytyväisyyttä kun saa tingata jostain jauhoista? Eiköhän olis hyvä että keskityttäs siihen treeniin ja vedetään niitä lisäravinteita mitä vedetään. Ei sillä oikeasti voi olla niin suurta merkitystä kenellekään.

Edit : ja lisäksi, tuollainen mainostekstien copypasteaminen on helvetin naurettavaa, voi kai itse kukainenkin laitella minkä tahansa nöxnöx etc. tuotteen mainos-sloganin näkösälle, jossa luvataan jo vaikka mitä. En ole itse ainakaan huomannut palautumisessa mitään eroa käyttäessäni normaalia perusheraa tai sitte kalliimpia jauheita. Kalliimmat on vain yleensä paremman makuisia. Eikä mulle ole niin tarkkaakaan.

Jos joku ei tuosta tekstistä sitä vielä tajunnut, niin ylläoleva on suora copy-paste phase3:n valmistajan faq-sivulta. Lisäksi sanaa "hyperaminoasedimian" löytyy googlella tasan yksi osuma; tuohon artikkeliin mistä oot kopioinu; "hyperaminoasedimia" -sanalla ei yhtään osumaa. :D

Tässä vaiheessa nauran ääneen "kokeiluillesi". Viljellään vaan helvetisti sivistyssanoja jotka lienee lopulta jonkun mainostoimiston keksintöjä. Over and out, menipä tämäkin thread aivan vituralleen.

Timse, ei ole käynyt mielessäsi että tuo on suomennos?
Click here
Naurattaako vielä? On varmaan hauskaa huomata että on nolannut itsensä, puhunut itsensä pussiin, tehnyt itsestään pellen, koittanut olla viisaampi kuin oikeasti on ja puhua paskaa asiasta josta ei tiedä mitään.

Palmu ja Marjis ovat ahkeria naureskelijoita toisella saitilla. Onko teidät nakitettu vittuilemaan tänne vai mikä mättää? Tätä forumia te luette kuitenkin, mutta josko olis parempi, että se jäisi jatkossa vain lukuasteelle, ettei niitä vittuiluja tulisi joka välissä kirjoiteltua?

Palmu ja Marjis ovat ahkeria naureskelijoita toisella saitilla. Onko teidät nakitettu vittuilemaan tänne vai mikä mättää? Tätä forumia te luette kuitenkin, mutta josko olis parempi, että se jäisi jatkossa vain lukuasteelle, ettei niitä vittuiluja tulisi joka välissä kirjoiteltua?

Siis pakkiksen "omat pojat" saavat puhua paskaa, mutta kun toisen saitin pojat oikaisevat asian, niin se on väärin? Äskeinen kommentti ei millään tavalla liittynyt pakkotoistoon tai sinulle vittuilemiseen, vaan Timselle (kuka vittuili marjikselle) jolle vastasin (samaan tapaan kuin hän marjikselle)

Timse, ei ole käynyt mielessäsi että tuo on suomennos?
Click here
Kyllä vaan. Väitän että jos joku asia on oikeasti "ainoa oikea" niin siitä kyllä pitää helevetti sentään löytyä enemmän juttua. Suomalaisilta sivuilta tuota kyseistä sanaa löytyy ainoastaan mainoksen yhteydessä, veikkaampa siis ettei mitään realistisia hyötyjä tuollakaan tyhjänpäiväisellä asialla ole palautumisen kannalta. Ja muutapa en oikeastaan viestissäni väittänytkään. Jos jotain sanaa käytetään vain yhdessä mainoksessa niin ei se nyt hyvänen aika mitään kovin tähdellistä voi olla, ainakaan palautumisen kannalta.

Kyllä kiinteyttämisestäkin puhutaan, ja hakusanalla löytyy aivan helvetisti asiaan liittyvää juttua... silti jokainen vähänkään dieettaamisesta tietävä tietää ettei mitään maagista kiinteyttämistä ole, läski ei muutu lihakseksi ja piste. Näin ollen kiinteyttäminen on juuri samanlainen sana jolla markkinoidaan jotain höpön-löpön tuotetta. "Kiinteytä vartaloasi juuri sieltä mistä haluat", eikö niin? :)

Taisipa tuolla phase3-mainossivulla olla pieni kirjotusvirhe myös tuossa "sivistyssanassa", mikä lisää helkkaristi luottamusta tekstiin. :)

Tämä kyseinen Marjakarhu on sekoittanut joutavanpäiväisellä phase3- jutuillaan ainakin 8 asiallista proteiini/palautusjuomakeskustelua, tällä kertaa oikein aloittelijoille suunnatun jutun. Hyvin näyttää onnistuvan.

Naurattaako vielä? On varmaan hauskaa huomata että on nolannut itsensä, puhunut itsensä pussiin, tehnyt itsestään pellen, koittanut olla viisaampi kuin oikeasti on ja puhua paskaa asiasta josta ei tiedä mitään.
Tämän kommentin jälkeen ei voi kun nauraa. Taisi osua mun postini vähän arkaan paikkaan. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä, meikäläinen veisaa viis siitä mitä joku jossain on mieltä mun höpinöistäni. :lol2:

Nopea ja runsas
aminohappojen pääsy verenkiertoon aiheuttaa hyperaminoasedimian, mikä taas
on voimakas anabolinen signaali.

Se on hyperaminoasidemia. Ja hiilareiden ja proteiinien ottaminen erikseen ei mitenkään tehosta harjoituksen jälk. proteiinianaboliaa. Pikemminkin päinvastoin.

Tämä kyseinen Marjakarhu on sekoittanut joutavanpäiväisellä phase3- jutuillaan ainakin 8 asiallista proteiini/palautusjuomakeskustelua, tällä kertaa oikein aloittelijoille suunnatun jutun. Hyvin näyttää onnistuvan.

:

Sinä juuri syyllistyit mainontaan ,en minä.( en ole maininnut mitään merkkejä )

.. Ja myös kaikki mitä siitä pitää muuta tietää, kun tämmöistä yksinkertaistettua threadia asiasta en oikein löytänyt.

Jos sinulla on laktoosi-intoleranssi niin kannattaa tarkistaa myös tuotteiden laktoosimäärät. Lisäksi palautusjuomassa proteiinin pitäisi olla nopeasti liukenevaa kun välipalajuomiin riittää hitaammin liukeneva. Makueroja tuotteilla on paljon. Itse en perus herojen makua voi oikein sietää niin tulee ostettua vähän kalliimpia :)

Tulokset puhukoot puolestaan, Maastaveto 200 kg x 18 toistoa.
( pystytkö samaan ? )

Oliko sinulla syntyessäsi pään tilalla perse, vai onko sut vaan hakattu tyhmäksi pienenä?

Alkuperäiseen kysymykseen: Itse en usko heran laadun palkkarissa vaikuttavan palautumisen nopeuteen kovinkaan merkittävästi, mieluummin säästän rahat ja panostan määrään, eli halpishera ja jokin nopea hiilihydraatti luulisi ajavan palkkarin asian.

Marjakarhu, onko vedot siis otettu stopeista? Eli 18 toistoa ykkösinä? Kiinnostaa ihan oikeasti, ei mitään vittuilua.

Alkuperäiseen kysymykseen: Itse en usko heran laadun palkkarissa vaikuttavan palautumisen nopeuteen kovinkaan merkittävästi, mieluummin säästän rahat ja panostan määrään, eli halpishera ja jokin nopea hiilihydraatti luulisi ajavan palkkarin asian.

Toki kroppa tulee toimeen millä heralla tahansa, mutta sen liukenevuus veteen voisi olla hyvä ettei paakkuunnu shakeriin klimpeiksi. Tämä ihan hermojen kannalta.

Oliko sinulla syntyessäsi pään tilalla perse, vai onko sut vaan hakattu tyhmäksi pienenä?

.

Nyt on kusimadolla mennyt pää sekaisin, tarttiis varmaan vähän päivittää.

( lähdit sitten haukkumislinjalle ) Koirat haukkuu.:whip:

Toki kroppa tulee toimeen millä heralla tahansa, mutta sen liukenevuus veteen voisi olla hyvä ettei paakkuunnu shakeriin klimpeiksi. Tämä ihan hermojen kannalta.

Juu, totta. Mutta kyllä melkeinpä kaikki herat liukenee kohtalaisesti, jotain kaseiinia mulla oli joskus ja siitä tuli sellaista puuroa että teki mieli suorittaa nauttiminen letkuruokintana.

Marjakarhu, onko vedot siis otettu stopeista? Eli 18 toistoa ykkösinä? Kiinnostaa ihan oikeasti, ei mitään vittuilua.

Sori vaan mutta sain kiellon, joten en voi kommentoida reeni/ ravinto asioita.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom