Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no, onhan se noinkin. Mutta päästöjä siitä tulee kun ne sieltä epsanjasakin tuodaan.
Sama mulla + lisäks en voi kertakaikkiaan syödä niitä tuontirehuja, muuten jää syömättä jos pitäs niitä yrittää syödä. Kaikki suomalaiset jos suosis enemmän suomalaisia tuotteita, vähemmän täällä niitä työttömiä ois. Ja "omavaraisuusaste" nousis.
Siinä että ne muoviset kasvihuoneet lämmitetään talvella vie ihan järkyttävästi energiaa, jopa verrattuna siihen että ne kurkut roudattaisiin lentokoneella Espanjasta. Joskus junnuna olin kauppapuutarhalla kesäduunissa ja paikan omistaja kertoili kauhutarinoita talven öljynkulutuksesta, valitettavasti en muista summia mistä oli puhe.
Ei helvetti! Täällähän porukka syö kun maahanmuuttajat:lol2:
Mä olen katsellut ihan samaa. Meillä menee ruokakaupaan 800-1000€ kuussa, 2 aikuista + 2 lasta. Mä taidan kuluttaa tosta aika tarkalleen puolet.
Laittakaa nyt joku mahollisimman selkeästi esille, että mitä hittoa te syötte jos saatte meneen 500 euroa kuussa sapuskaan!?
Mä ymmärrän tuon jos syö vähän väliä ulkona, tai ruuaksi ei kelpaa kuin naudan sisäfile. Mutta jos syö kuten tavalliset kuolevaiset, niin miten helvetissä siihen saa poltettua 500 euroa. Ei mene järkeen, ei sitten mitenkään.
No lasketaan sitten:
30 x 6 eur (esim. 500-600 g kananfileet) = 180 eur
30 x 1,50 (raejuusto) = 45 eur
30 x 1,50 (laktoositon, rasvaton maito, menee litra päivässä) = 45 eur
Viikossa menee yksi pussi Realin täysjyväviipaleita, kuukaudessa = 7 eur
Kalkkunaleikkeleet (á 2 eur), kuukaudessa yht. 8 eur
Pari kolme kiloa riisiä kuussa = 10-15 eur
Pikakaurahiutaleita ehkä pari lootaa kuussa = 3 euroa
Pari puolen kilon pussia porkkanoita kuussa = 2 euroa
Banaanit, avokadot, tomaatit n. 20-40 eur kuussa.
Tuosta tulee jo noin 340 euroa kuussa. Varmaan vielä unohdin jotain "välttämättömyyksiä".
Tähän kun huomioidaan se, että välillä tulee boostattua treeniä esim. energiajuomilla (1,50 purkki) ja että välillä jauhelihan tai kanan sijaan tulee vedettyä esim. naudan ulkofilettä, niin tuo 500 euroa on todella realistinen luku. Eikä varmasti riitäkään, koska välillä tulee syötyä rafloissa.
Anteeksi tämä nysnys, mutta nuo riisit vaikuttavat aika kalliilta. :wtf: Suositko kenties jotain erityisriisilaatuja? Kysyn ihan mielenkiinnosta, voisin itsekin kokata joskus muutakin kun jotain Uncle Ben's:siä.