Paljonko menee dippiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mazter
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon 16v täytän kohta 17.Painan 73 kiloa ja olen 172 cm pitkä. Dippi enkkani ilman painoja on 40. 20 kilon painojen kanssa olen saanut 20 kertaa. Iskän enkka on ollu 18 vuotiaana (170 cm 75 kiloa) on ollut 86 ja nyt 49 vuotiaana se on saanu 50 toistoo (170 cm 71 kiloa). Kertokaa omia enkkojanne ja miten treenaatte dippiä? Sanokaas miten voittaisin ton sen 86?

Joskus kun sipsiä söin niin meni aika reilusti kyllä.... :jahas:
Kokeilin vuosi sitten 20kg lisäpainolla & meni kymppi. :(

Aika kovilta vaikuttais isäs tulokset :videoita: :)

Ei sen yhtään. Joskus testasin ja alas pääsi ja siihen lysähti. Sitten peri treenikertaa kokeilin ja luin, että hallaa olkapäille tekee, niin jätin pois kokonaan.

juu ei siitä kyllä mitään sen parempii todisteita oo, että se nii olis saanu niin paljon, mutta kyllä se vakaasti nii väittää nii ei tässä auta muukaan ku uskoo. Mutta kyllä mä oon sen nähny tekevän 50 kertaa mutta toi reuma sitä haittaa aika paljon varsinkin ku se on sillä aika pitkälle edenny ja levinny. Tossa se kertoilee, että sillä on yhen danin mustavyö karatessa:) mäkin oon sitä harrastanu. Se on myöntäny mulle vihreen...katoja en osaa...

12 toistoa 95 kilolla, joka on siis oma painoni. Surkea tulos tiedän, mutta aloitin vasta äskettäin.
Ja te ketkä hylkäätte dipin heti alkuunsa sentakia ettei nouse yhtään ja tekee kipeää erityisesti rintalastaan, niin minulla oli täysin samat ongelmat vielä kolme kuukautta sitten. Se kipu iskee muutaman ensimmäisen kerran aikana, kun kroppa totutttelee liikkeeseen ja niissä olemattomissa toistoissa pääsee alkuun, kun antaa jaloilla vauhtia alussa (eli auttaa varpailla itsensä ylös ja laskee hitaasti alas kunnes menee pari toistoa puhtaasti).

Mä aloitin tekemään dippiä sellaisessa laitteessa, jossa vastusta voi keventää vastapainolla. Aloitin 11 vkoa sitten ja sain 3x15 40kg kevennyksellä. Viimeksi kokeilin ensimmäistä kertaa omalla painolla. Toistoja tuli 6, 5, 5.

Ennätys on 10 v takaa jossain 6x30-40kg kieppeillä (ei voi enää muistaa ihan tarkasti).

Mun ohjelma on ollu tämmönen: 2 v treeniä, 10 v lepo ja 3kk treeniä :david: Treenijaksoilla on tulokset noussu, mutta ehkä lepo oli liian pitkä :D

Ilman lisäpainoja menee ehkä 20 toistoa..
Viimeksi tein 8*65kg + oma massa (108 kg). Tarvitseeko sanoa että kestävyysvoimaa ei juuri ole? :D Teen dipit tosin aika pystyasennossa, eli en kallista eteen ollensakaan, liikerata taitaa olla tällöin vähän lyhkäsempi. Rintalastaan sattuu aika ikävästi jos kellistää eteen, ja hengitys lakkaa kun seinään sillon..
Mikäs on muuten virallinen ME dipeissä, siis toistojen määrä ilman lisäpainoja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ilman lisäpainoja menee ehkä 20 toistoa..
Viimeksi tein 8*65kg + oma massa (108 kg). Tarvitseeko sanoa että kestävyysvoimaa ei juuri ole? :D Teen dipit tosin aika pystyasennossa, eli en kallista eteen ollensakaan, liikerata taitaa olla tällöin vähän lyhkäsempi. Rintalastaan sattuu aika ikävästi jos kellistää eteen, ja hengitys lakkaa kun seinään sillon..
Mikäs on muuten virallinen ME dipeissä, siis toistojen määrä ilman lisäpainoja?

eiks ME oo joku....150?

Kisoissa 35 toistoa, joka toistolla liike pysäytettiin sekä alhaala että ylhäälä ja olkanivelen piti käydä kyynärniveltä alempana. Salilla meni sillon helposti +50 "vauhdilla" tehden ja 25kg lisäkiekon kans useampi 20 toiston sarja.

Kisoissa 35 toistoa, joka toistolla liike pysäytettiin sekä alhaala että ylhäälä ja olkanivelen piti käydä kyynärniveltä alempana. Salilla meni sillon helposti +50 "vauhdilla" tehden ja 25kg lisäkiekon kans useampi 20 toiston sarja.

Misäs kisoissa oot ollu? Kuulostaa aika rankalle toi pysäytys juttu ylhäällä ja alhaalla ja silti 35. kertoisikko ikäs, painos ja pituutes?

Mazter: -Nuo kisat olivat nimellä "super body challenge" vuodelta 2002, siellä vedettin leukoja ja tehtiin dippiä nuilla stopeilla molemmat ja katsottiin anatomiset asennot. Nuo dipit tein oikein ylikorostetun puhtaasti, koska tuomarin hävykkeet olivat hetkeä aiemmin hylänneet multa 7 ensimmäistä leukaa "perusteetta". Eli laskivat ne ääneen, vaikka alussa sanoivat ettei hylättyjä lasketa. prkl!:)

Painoa oli sillon suoritusta tehdessä n.75kg, koska se oli alimmillaan ollut 74kg. Rasvat oli tosi alhaalla ja nesteet vähissä, joten (kai) sekin hiukka heikensi tulosta salilla tehtyihin nähden.

19 sain treenin perään kesällä, joskus suht alussa kun dipattiin enemmän, meni 26-28 (en muista tarkkaan, mut alle 30)
25 lisäpainolla joskus tehtiin 6:sia.

ei kummempia, täytyis alkaa taas harrastamaan tuota lisäpainoilla.

115kgx8 (Oma paino 90kg + 25kg lisäpaino) Menisköhän joku 20 kertaa omalla painolla?.?

:offtopic:

Mikä tämä uusi avatar villitys oikein on kun joka toisella näkyy ilmeisesti oma paljas perse siinä kuvassa? Pois tuollaiset :urjo:

Back
Ylös Bottom