Paljonko juotte vettä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vettä menee sen 2-3 litraa päiväs ja treenipäivänä sitten noin litra ylimäärästä. JA nyt uutena tuttavuutena oon ruvennu maitoa juomaan ihan helevetisti. En sitte tiedä mistä johtuu...

Mitäs mieltä olette vissy ja mineraalivesistä?
Kannattaako niitä juoda montaa litraa päivässä? Joskus olen kuulut, että ei tulisi kramppeja jos niitä juo.

Varmaan tulee jotain 3-4 litraa lihmittyä. Ennen treenille menoa aina puol litraa vähintään. Treenin aikana juon n. puoli litraa lisää. Riippuu treenistä.

5-x litraa

Bold sanoi:
Mitäs mieltä olette vissy ja mineraalivesistä?
Kannattaako niitä juoda montaa litraa päivässä? Joskus olen kuulut, että ei tulisi kramppeja jos niitä juo.
En nyt tiedä monta litraa päivässä mutta kyllä vähän kannattaa ainakin juoda. Nykyään vaan melkein kaikki vissyt on "terveellisiä"? mistä on suola poistettu.
kunnon vissy missä on suola tallella imeytyy paljon paremmin. ja kyllähän vissyn pitäisi rauhoittaa vatsan toimintaa näin siis sanoi yksi lääkäri kun olin hakemassa sairaslomaa pienen varpusparven takia.

Mä juon usein liian vähän. Koitan saada 2 litraa vettä juotua. Lääkäri sanoi mulle että ihmisen tarttis juoda 3 litraa vettä päivässä.

Melkein puoli vuotta vanha threadi joka nousi ylös, ja kukaan ei varmaan lue toistensa juoma määriä... no kuitenkin lisätään oma lusikka soppaan.
Noin 2-5 litraa päivässä. Joskus vaan unohtuu tuo veden juonti kun toisinaan sitä muistaa nauttia säännöllisesti. Muutamana kesänä duunissa helteellä pistin kännyyn muistuksen joka aina tunnin välein muistutti että "Juo lasillinen vettä" oli muuten aika hyvä olo ja jaksoi paremmin helteellä. Nyt pitäisi aloittaa sama homma juhannuksena> aina oluen jälkeen lasillinen vettä.

1-2l maitoa
1-2 mehuja

Miten muuten, paljonkos nestettä kerkiää imeytymään tunnissa, olikos joku dl per 10 painokiloa tunnissa ?

En kyllä tajua, miten joihinkin uppoaa esim. joku 5 litraa päivässä. Yleensä en katso ollenkaan omaa juomista vaan juon kun on jano. Taitaa olla jotain 2-3 litraa päivässä näin karkeasti arvioituna.

töissä huomaa heti jos ei ole juonut tarpeeksi. nyt varsinkin kesällä kun on kuuma ja hiki lentää jo ajatuksestakin. virtsan väri kertoo todellakin miten paljon on juonut. jos on aivan tummaa niin kannattaa juoda enemmän, koska sit tulee niitä lihaskramppejakin. itellä olen huomannut että pohkeet kramppasi aika pahasti tossa keväällä ja tietty magnesiumin puute aiheuttaa kramppeja. on aivan sairaan pahan hajuista virtsa, jos se on tummaa eli ihminen ei ole juonut tarpeeksi. :urjo: töissä vain olen saanut huomata.. hyi helvata. ite pyrin juomaan sen 2litraa vähintään, mutta varmaan 3l-4l menee päivän mittaan. vesi voitehista parhain.. tai miten se nyt menikään.. vichy on parasta ja maitoa tulee kans juotua aikasta paljon.

Millaisissa kertamäärissä juotte vetenne? Itse juon puolisen litraa päivässä joitain kertoja.
Treenin tai pyöräilyn yhteydessä menee pari litraa tuon lisäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom