Paljon nostatte (max)penkistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fisu
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Eli kuten otsikosta näkyy mikä on aihe. Vastatkaa vastauksenne prosentteina verrattuna omaan painoon ja kertokaa kuinka kauan ootte vetänyt salia ja penkkiä.

Oma tulos:

145 % penkistä verrattuna omaan painoon ja salilla oon käynyt 1 vuoden.

Ja jos nyt joku palikka ei tiedä miten toi lasketaan nii näin: (penkistä nostettu paino) / (oma paino) * 100

PS. Pena ja haukka on ihania :haart: :kuola:

Ei vittu näitä penkki juttuja!!!
Mikä siinä penkissä niin viehättää, että siitä puhutaan 24/7? :david:

voikun porukoita kiinnostais vaikka kulmasoutu samalla tavalla niin sit olis bueno. mutku ei niin ei.

Originally posted by HooEee
Mikä siinä penkissä niin viehättää, että siitä puhutaan 24/7?

Penkki on TÄRKEIN lihasryhmä ja siitä pitää puhua. :D

Älkää ihmeessä tehkö mitää jalkatreenejä salilla, pena ja haukka riittää :D

Originally posted by fisu
Älkää ihmeessä tehkö mitää jalkatreenejä salilla, pena ja haukka riittää

Eli sun mielestä kaikki tyypit, jotka pitävät penkkiä ykkösliikkeenä jättävät jalat reenaamatta?

edit: lausehirviö

Re: 126%

192%,about 9 vuotta treeniä.

168% ja onhan tota tullu jumppailtuu. Tää on hyvä tapa verrata tuloksia, sillä läskii ei voi jännittää.;)

Originally posted by fisu
Eli kuten otsikosta näkyy mikä on aihe. Vastatkaa vastauksenne prosentteina verrattuna omaan painoon ja kertokaa kuinka kauan ootte vetänyt salia ja penkkiä.

Oma tulos:

145 % penkistä verrattuna omaan painoon ja salilla oon käynyt 1 vuoden.

Ja jos nyt joku palikka ei tiedä miten toi lasketaan nii näin: (penkistä nostettu paino) / (oma paino) * 100

PS. Pena ja haukka on ihania :haart: :kuola:

Pena ja haukka jotain fastlane tähtiä ?:)

Eiköhän nuo tulokset ole siinä parissa promillessa perjantai-iltasin.

Eikohan tuo fisun ika kerro miksi se tallasia kyselee... on se pirun hienoa muutaman vuoden paasta vetaa ekana penkkia, ottaa sitten puolet painoista pois ja ruveta kyykkailemaan!

169 %

turhaa valitatte, tää on just hyvä gallup kun ei puhuta kiloista vaan suhteesta omaan massaan

"epäilee mielessään että tän gallupin kyseenalaistajat on heikkoja ja ylipainoisia" :D

128%

tehokasta reeniä joku 1v 7kk takana.

Ykköstä en o tehny mut sarjapaino 125%. Reenivuosia tosi vaikea sanoa, on/off-meininkiä ollu vuosien mittaan, mutta mukana hengessä oltu aika monta vuotta. Rinnan voimataso johtuu siitä että en ole koskaan tehnyt sitä säännöllisesti (älkää hermostuko, selitän). Tämä johtuu siitä että ne kasvavat jo kun pelkästään ajattelen liikettä. Siinä se perse vasta repeää kun rintalihakset vie kaiken huomion koko yläkropasta ja yritän saada muut lihasryhmät samalle tasolle.... mahdotonta. Olen huomannut että jos haluan saada edes jonkinlaista tasapainoa yläkroppaan (esim. saada olkapäät leveyssuunnassa hyvin mukaan), minun ei yksinkertaisesti kannata tehdä penkkiä samalla tavalla kuin muita lihaksia. Muuten näytän tynnyriltä ja saan mennä ostaan rintaliivit. Ehkä minulla on jonkinlainen kompleksi tästä, kukaties.
:rolleyes:

Originally posted by HooEee
Ei vittu näitä penkki juttuja!!!
Mikä siinä penkissä niin viehättää, että siitä puhutaan 24/7? :david:

voikun porukoita kiinnostais vaikka kulmasoutu samalla tavalla niin sit olis bueno. mutku ei niin ei.

Vittuako siinä lässytät, vastaisit kysymykseen! Jos et siihen pysty, niin ole hiljaa.

T. 135 %

Pieni matemaattinen korjaus kaavaan: [(penkistä nostettu paino) / (oma paino)] * 100

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom